İnternetten Çiçek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhabalar, normalde izmirde yasiyorum ancak suan sehir disindayim. 

    İzmirde bir bayana cicek gonderecegim. Hangi firmayi tavsiye edersiniz?

    Cicek sepeti, e cicek, cicek.Com .... Zilyon tane olusum var. Sikayetvar a baktim alayi icin bol bol sikayet var. 

    Herhangi birini deneyip kullanan oldu mu?

    Konu gizli kalsin lutfen. 


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Yerinde olsam, izmir çiçek diye google da aratırdım. Göndereceğin kişiye en yakın olan çiçekçinin sitesine girip beğendiğim siparişi seçip, telefonla kesin iletişim kurup ardından parayı sitesi yada banka yoluyla hesabına aktarırdım. Ve en düşük maliyetle ve iletişim içinde çiçeğimi gönderirdim.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    ben cicek.com dan gonderdim. Fotoda ne ise gercekte te o geldi. ve tam saatinde geldi. Memnun oldum acikcasi.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Çiceksepeti.com dan yollama. Hadi yolladın sakın telefon numaranı yazma. Mesajlardan kurtulamıyorum. Aradım listeden silin beni dedim ama nafile.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    çiçek sepetinden 1 olumlu 1 olumsuz sonuçlu alışverişim oldu ama pek tavsiye etmiyorum yine de.

    Hazırladığım paketi eksik ve yanlış yere götürüp bırakmalarıyla benim için bitti:)) Özellikle buna dikkat et, adreste blok falan varsa gözlerine girsin diye büyük büyük yaz, yanlış bir yere teslim etmeleri durumunda aq cağını da not düş:) ben c blok yazdım a bloktaki aynı numaraları daireye bi sap a teslim etmişler ne alaka bilemedim :D

    neyse dikkat et hocam yine hepsi herşey yapabilir, kötünün iyisini seçmen lazım.


    Bir var,Bir yok..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    çiçeksepeti yemek sepeti gibi siteler ile şikayet vardan sonuç çıkaramazsınız.

     

    adamlar tüm türkiyedeki restoran ve çiçekçiler ile birlikte çalışıyor.

    sizin verdiğiniz siparişi firmaya yönlendiriyor. onarda siparişinizi yerine getiriyor. Yani kötü çiçekçi vardır kötü sepet yoktur (yemek çiçek)

    2 defa çiçek sepetinden çiçek sipariş ettim saat kaç ayarladıysam o saatte gitti.

    O sipariş verdiğin çiçekçi ile alakalı bir durum. anlatabildiysem ne mutlu bana :)

    PanxeR tarafından 22/Ağu/13 14:18 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    444cicek kullanmistim,herhangi bir sorun cikmamisti.


    Bortubocek sever
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    cicek.com resimde ne görüyorsan aynı canlilikta gidiyor. sadece zamanlamaları kötü sabah 10da götürün diyorsun tamam en geç 12de varır diyorlar.  öğlen 2 civarında gidiyor 3 kez tecrübe ettim.


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam ben çiçeksepetini bi kez kullandım. balıkesirdeki bi arkadaş için gece 11 gibi sipariş verdiğim sabah 10 gibi felan ulaştı. hiçbir sıkıntı olmadı, ancak kayıt olduğum için sürekli spam mailler geliyor. ha bazen işe yarar şeyler de görüyorum o yüzden rahatsız değilim :)


    goo.gl/qBNZmW
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Tesekkurler arkadaslar, whoobay in tavsitesi uzerine arastiriyorum. Sonuc cikmazsa ciceK.Com dan gonderecegim


    ...said addicted.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    http://www.ciceksepeti.com/ tek geçerim :)


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
Toplam Hit: 2212 Toplam Mesaj: 21