İnternetten İzlerimizi Silmek
-
Olgunisik bunu yazdıFacebook mause hareketlerini izleyecekmiş yok google zaten yapıyormuşda bilmem ne? Ne olacaktı, ne bekliyordunuz? Kapitalist sistemde bedava diye birşey yoktur, senin bedava olduğunu düşündüğün şey vardır. Adam ekip kuruyor bedava android için çeşit çeşit rom lar yayınlıyor sence çokmu temiz o rom lar. Facebook milyar dolarlık altyapı kurup bedava sana kullandıracakmı zannediyorsun? Liste uzun. Görünmez, bilinmez olacaksan bedavalardan kaçınacaksınız. Bedava oyun, bedava rom, bedava uygulama... Daha da kötüsü iyice azıttılar ücretli uygulamalarda log luyor.
Maalisef gelişen teknoloji paranoyak düzeyde önlem almassan seni eleveriyor. Bunun için uzaklara abd ye yada başka yere gitmene gerek yok. Türkiyede kriptolu haberleşme yapmak istersen yasa gereği key kodunu yani şifresini devlete vermek zorundasın. Bizzat bizi koruması gerekenler potansiyel suçlu muamelesi yaparken sen ne gizliliğinden bahsediyorsun.
Gizlilik istiyorsan anonim olmalısın. İşe hard format atıp windows'u kaldırmakla başla. Abd kaynaklı olmayan linux dağıtımlarını kullanabilirsin. Telefonda android, ios yada windowsphone kullanmayacaksın. internetin senin adına olmayacak, anonim şebekeleri kulanacaksın. zor geldi değilmi, acı ama çok fena bağlıyorlar.hocam senin şu ince yazılarınla sayfa sonlarına doğru attığın enteresan yorumlara bayılıyorum acaba kasıtlı mı yapıyon :D :D
-
c0nverse bunu yazdıOlgunisik bunu yazdıFacebook mause hareketlerini izleyecekmiş yok google zaten yapıyormuşda bilmem ne? Ne olacaktı, ne bekliyordunuz? Kapitalist sistemde bedava diye birşey yoktur, senin bedava olduğunu düşündüğün şey vardır. Adam ekip kuruyor bedava android için çeşit çeşit rom lar yayınlıyor sence çokmu temiz o rom lar. Facebook milyar dolarlık altyapı kurup bedava sana kullandıracakmı zannediyorsun? Liste uzun. Görünmez, bilinmez olacaksan bedavalardan kaçınacaksınız. Bedava oyun, bedava rom, bedava uygulama... Daha da kötüsü iyice azıttılar ücretli uygulamalarda log luyor.
Maalisef gelişen teknoloji paranoyak düzeyde önlem almassan seni eleveriyor. Bunun için uzaklara abd ye yada başka yere gitmene gerek yok. Türkiyede kriptolu haberleşme yapmak istersen yasa gereği key kodunu yani şifresini devlete vermek zorundasın. Bizzat bizi koruması gerekenler potansiyel suçlu muamelesi yaparken sen ne gizliliğinden bahsediyorsun.
Gizlilik istiyorsan anonim olmalısın. İşe hard format atıp windows'u kaldırmakla başla. Abd kaynaklı olmayan linux dağıtımlarını kullanabilirsin. Telefonda android, ios yada windowsphone kullanmayacaksın. internetin senin adına olmayacak, anonim şebekeleri kulanacaksın. zor geldi değilmi, acı ama çok fena bağlıyorlar.hocam senin şu ince yazılarınla sayfa sonlarına doğru attığın enteresan yorumlara bayılıyorum acaba kasıtlı mı yapıyon :D :D
adam cepten yazdığından öyle çıkıyor yazılar.
-
Citizen bunu yazdıc0nverse bunu yazdıOlgunisik bunu yazdıFacebook mause hareketlerini izleyecekmiş yok google zaten yapıyormuşda bilmem ne? Ne olacaktı, ne bekliyordunuz? Kapitalist sistemde bedava diye birşey yoktur, senin bedava olduğunu düşündüğün şey vardır. Adam ekip kuruyor bedava android için çeşit çeşit rom lar yayınlıyor sence çokmu temiz o rom lar. Facebook milyar dolarlık altyapı kurup bedava sana kullandıracakmı zannediyorsun? Liste uzun. Görünmez, bilinmez olacaksan bedavalardan kaçınacaksınız. Bedava oyun, bedava rom, bedava uygulama... Daha da kötüsü iyice azıttılar ücretli uygulamalarda log luyor.
Maalisef gelişen teknoloji paranoyak düzeyde önlem almassan seni eleveriyor. Bunun için uzaklara abd ye yada başka yere gitmene gerek yok. Türkiyede kriptolu haberleşme yapmak istersen yasa gereği key kodunu yani şifresini devlete vermek zorundasın. Bizzat bizi koruması gerekenler potansiyel suçlu muamelesi yaparken sen ne gizliliğinden bahsediyorsun.
Gizlilik istiyorsan anonim olmalısın. İşe hard format atıp windows'u kaldırmakla başla. Abd kaynaklı olmayan linux dağıtımlarını kullanabilirsin. Telefonda android, ios yada windowsphone kullanmayacaksın. internetin senin adına olmayacak, anonim şebekeleri kulanacaksın. zor geldi değilmi, acı ama çok fena bağlıyorlar.hocam senin şu ince yazılarınla sayfa sonlarına doğru attığın enteresan yorumlara bayılıyorum acaba kasıtlı mı yapıyon :D :D
adam cepten yazdığından öyle çıkıyor yazılar.
biliyorum ama yorumları çok enteresan bakınız isco kuyruklu yıldızı :D
-
Kim ne yapsin beni. Devlet baskani degilim, sanatci degilim...
-
Konuda uzman olduğumu falan iddia etmememe rağmen önceki konularda 1-2 şey yazdıydım, 3-5 mal çıkıp laf etti yok sanki alayının database'leri nsa'e bağlı bi bok bilmiyon ben networkçüyüm sen bişey bilmiyon vs.
Şimdi gördük olanları, aynen orada o elemanın dalga geçmeye çalıştığı gibi birçok firmanın nsa tarafından hacklenip anlık olarak bilgilerinin uzun süreler boyu çalındığını gördük. Acaba orada dalga geçmeye çalışan çok üstün bilgili networkçülerimiz napıyor merak ettim.
O hacklenen firmalardaki networkçülerden kaç kat daha iyidir acaba kendileri.
Ghostery,adblock,cryptocat,dephormation,click and clean gibi tarayıcı eklentilerini kullanabilirsin. Google chrome'dan uzak dur tabi. Mozilla firefox veya opera 12.16 tavsiye edebilirim. Maxthon'un ilkelerini falan okumadım detaylı, ne derece bilgi topluyor bilmiyorum ama güzel bi tarayıcıdır diye düşünüyorum denemedim henüz.
Vpn kullanabilirsin, google kullanma derdim ama kendim de bırakamıyorum maalesef arama sistemine alışmışım ama kullanıyorsanda hiçbir hesabınla ilişkilendirme.
Ayrıca gmail'de şuan açık var,milletin hesaplar gidiyor ona dikkat edin buradan yazayım.
Ayrıca olay hakkında bazı yazılar paylaşayım, bu şimdilik hepsini aynı site üzerinden ekliyorum, biraz acelem var başka kaynaklar sonra eklerim.
http://thehackernews.com/2013/11/nsa-infected-more-than-50000-computer.html
http://thehackernews.com/2013/11/your-tv-now-watching-you-too-lg-smart.html
http://thehackernews.com/2013/11/snowden-reveals-gchq-planted-malware.html
http://thehackernews.com/2013/11/stuxnet-also-infected-internal-network.html
http://thehackernews.com/2013/11/smartphones-perfect-cyber-espionage.html
http://thehackernews.com/2013/11/russia-finds-spying-microchips-planted_1.html
Adamlar ütüye,mutfak aletlerine dinleme cihazı yerleştiriyorlar, milyar dolarlık firmaları hackleyip anlık bilgi çalıyorlar bizim burdaki usta networkçülerden gelen yorumlar şahane..
Kaynak kaynak demişlerdi önceki konuda amerikanın narus'taki dünyanın en büyük izleme skandalını oluşturan tesisini kaynak olarak gösterdim, anlık olarak elde ettiği veri iddia edildiği kadarıyla bu linkteki gibi
http://haber.gazetevatan.com/abd-telefonda-ettiginiz-her-cumleyi-dinleyecek/444905/30/dunya
Adamlar bana diyorki yalan haber o, amerika korku imparatorluğu kuruyor. Sizin ben o inanılmaz,muhteşem network bilginizi takdir edeyim en iyisi..
