folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternetten İzlerimizi Silmek



İnternetten İzlerimizi Silmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Facebook mause hareketlerini izleyecekmiş yok google zaten yapıyormuşda bilmem ne? Ne olacaktı, ne bekliyordunuz? Kapitalist sistemde bedava diye birşey yoktur, senin bedava olduğunu düşündüğün şey vardır. Adam ekip kuruyor bedava android için çeşit çeşit rom lar yayınlıyor sence çokmu temiz o rom lar. Facebook milyar dolarlık altyapı kurup bedava sana kullandıracakmı zannediyorsun? Liste uzun. Görünmez, bilinmez olacaksan bedavalardan kaçınacaksınız. Bedava oyun, bedava rom, bedava uygulama... Daha da kötüsü iyice azıttılar ücretli uygulamalarda log luyor.
    Maalisef gelişen teknoloji paranoyak düzeyde önlem almassan seni eleveriyor. Bunun için uzaklara abd ye yada başka yere gitmene gerek yok. Türkiyede kriptolu haberleşme yapmak istersen yasa gereği key kodunu yani şifresini devlete vermek zorundasın. Bizzat bizi koruması gerekenler potansiyel suçlu muamelesi yaparken sen ne gizliliğinden bahsediyorsun.
    Gizlilik istiyorsan anonim olmalısın. İşe hard format atıp windows'u kaldırmakla başla. Abd kaynaklı olmayan linux dağıtımlarını kullanabilirsin. Telefonda android, ios yada windowsphone kullanmayacaksın. internetin senin adına olmayacak, anonim şebekeleri kulanacaksın. zor geldi değilmi, acı ama çok fena bağlıyorlar.

    hocam senin şu ince yazılarınla sayfa sonlarına doğru attığın enteresan yorumlara bayılıyorum acaba kasıtlı mı yapıyon :D :D


    Converse giyen uzaylı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    c0nverse bunu yazdı
    Olgunisik bunu yazdı
    Facebook mause hareketlerini izleyecekmiş yok google zaten yapıyormuşda bilmem ne? Ne olacaktı, ne bekliyordunuz? Kapitalist sistemde bedava diye birşey yoktur, senin bedava olduğunu düşündüğün şey vardır. Adam ekip kuruyor bedava android için çeşit çeşit rom lar yayınlıyor sence çokmu temiz o rom lar. Facebook milyar dolarlık altyapı kurup bedava sana kullandıracakmı zannediyorsun? Liste uzun. Görünmez, bilinmez olacaksan bedavalardan kaçınacaksınız. Bedava oyun, bedava rom, bedava uygulama... Daha da kötüsü iyice azıttılar ücretli uygulamalarda log luyor.
    Maalisef gelişen teknoloji paranoyak düzeyde önlem almassan seni eleveriyor. Bunun için uzaklara abd ye yada başka yere gitmene gerek yok. Türkiyede kriptolu haberleşme yapmak istersen yasa gereği key kodunu yani şifresini devlete vermek zorundasın. Bizzat bizi koruması gerekenler potansiyel suçlu muamelesi yaparken sen ne gizliliğinden bahsediyorsun.
    Gizlilik istiyorsan anonim olmalısın. İşe hard format atıp windows'u kaldırmakla başla. Abd kaynaklı olmayan linux dağıtımlarını kullanabilirsin. Telefonda android, ios yada windowsphone kullanmayacaksın. internetin senin adına olmayacak, anonim şebekeleri kulanacaksın. zor geldi değilmi, acı ama çok fena bağlıyorlar.

    hocam senin şu ince yazılarınla sayfa sonlarına doğru attığın enteresan yorumlara bayılıyorum acaba kasıtlı mı yapıyon :D :D

    adam cepten yazdığından öyle çıkıyor yazılar.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    c0nverse bunu yazdı
    Olgunisik bunu yazdı
    Facebook mause hareketlerini izleyecekmiş yok google zaten yapıyormuşda bilmem ne? Ne olacaktı, ne bekliyordunuz? Kapitalist sistemde bedava diye birşey yoktur, senin bedava olduğunu düşündüğün şey vardır. Adam ekip kuruyor bedava android için çeşit çeşit rom lar yayınlıyor sence çokmu temiz o rom lar. Facebook milyar dolarlık altyapı kurup bedava sana kullandıracakmı zannediyorsun? Liste uzun. Görünmez, bilinmez olacaksan bedavalardan kaçınacaksınız. Bedava oyun, bedava rom, bedava uygulama... Daha da kötüsü iyice azıttılar ücretli uygulamalarda log luyor.
    Maalisef gelişen teknoloji paranoyak düzeyde önlem almassan seni eleveriyor. Bunun için uzaklara abd ye yada başka yere gitmene gerek yok. Türkiyede kriptolu haberleşme yapmak istersen yasa gereği key kodunu yani şifresini devlete vermek zorundasın. Bizzat bizi koruması gerekenler potansiyel suçlu muamelesi yaparken sen ne gizliliğinden bahsediyorsun.
    Gizlilik istiyorsan anonim olmalısın. İşe hard format atıp windows'u kaldırmakla başla. Abd kaynaklı olmayan linux dağıtımlarını kullanabilirsin. Telefonda android, ios yada windowsphone kullanmayacaksın. internetin senin adına olmayacak, anonim şebekeleri kulanacaksın. zor geldi değilmi, acı ama çok fena bağlıyorlar.

    hocam senin şu ince yazılarınla sayfa sonlarına doğru attığın enteresan yorumlara bayılıyorum acaba kasıtlı mı yapıyon :D :D

    adam cepten yazdığından öyle çıkıyor yazılar.

    biliyorum ama yorumları çok enteresan bakınız isco kuyruklu yıldızı :D


    Converse giyen uzaylı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Kim ne yapsin beni. Devlet baskani degilim, sanatci degilim...


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Konuda uzman olduğumu falan iddia etmememe rağmen önceki konularda 1-2 şey yazdıydım, 3-5 mal çıkıp laf etti yok sanki alayının database'leri nsa'e bağlı bi bok bilmiyon ben networkçüyüm sen bişey bilmiyon vs.

    Şimdi gördük olanları, aynen orada o elemanın dalga geçmeye çalıştığı gibi birçok firmanın nsa tarafından hacklenip anlık olarak bilgilerinin uzun süreler boyu çalındığını gördük. Acaba orada dalga geçmeye çalışan çok üstün bilgili networkçülerimiz napıyor merak ettim.

    O hacklenen firmalardaki networkçülerden kaç kat daha iyidir acaba kendileri.

    Ghostery,adblock,cryptocat,dephormation,click and clean gibi tarayıcı eklentilerini kullanabilirsin. Google chrome'dan uzak dur tabi. Mozilla firefox veya opera 12.16 tavsiye edebilirim. Maxthon'un ilkelerini falan okumadım detaylı, ne derece bilgi topluyor bilmiyorum ama güzel bi tarayıcıdır diye düşünüyorum denemedim henüz.

    Vpn kullanabilirsin, google kullanma derdim ama kendim de bırakamıyorum maalesef arama sistemine alışmışım ama kullanıyorsanda hiçbir hesabınla ilişkilendirme.

    Ayrıca gmail'de şuan açık var,milletin hesaplar gidiyor ona dikkat edin buradan yazayım.

    Ayrıca olay hakkında bazı yazılar paylaşayım, bu şimdilik hepsini aynı site üzerinden ekliyorum, biraz acelem var başka kaynaklar sonra eklerim.

    http://thehackernews.com/2013/11/nsa-infected-more-than-50000-computer.html

    http://thehackernews.com/2013/11/your-tv-now-watching-you-too-lg-smart.html

    http://thehackernews.com/2013/11/snowden-reveals-gchq-planted-malware.html

    http://thehackernews.com/2013/11/stuxnet-also-infected-internal-network.html

    http://thehackernews.com/2013/11/smartphones-perfect-cyber-espionage.html

    http://thehackernews.com/2013/11/russia-finds-spying-microchips-planted_1.html

    Adamlar ütüye,mutfak aletlerine dinleme cihazı yerleştiriyorlar, milyar dolarlık firmaları hackleyip anlık bilgi çalıyorlar bizim burdaki usta networkçülerden gelen yorumlar şahane..

    Kaynak kaynak demişlerdi önceki konuda amerikanın narus'taki dünyanın en büyük izleme skandalını oluşturan tesisini kaynak olarak gösterdim, anlık olarak elde ettiği veri iddia edildiği kadarıyla bu linkteki gibi

    http://haber.gazetevatan.com/abd-telefonda-ettiginiz-her-cumleyi-dinleyecek/444905/30/dunya

    Adamlar bana diyorki yalan haber o, amerika korku imparatorluğu kuruyor. Sizin ben o inanılmaz,muhteşem network bilginizi takdir edeyim en iyisi..

     

Toplam Hit: 2074 Toplam Mesaj: 16