folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İntihar Ederken Dinlenecek Şarkılar



İntihar Ederken Dinlenecek Şarkılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AzoPelo
    AzoPelo's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Tüdanya - Bergen - Şanzel Bunları Dinle :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    WebCrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    JuBa bunu yazdı:
    -----------------------------

    WebCrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    JuBa bunu yazdı:
    -----------------------------
    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    WebCrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    keygen dinle :| dur upload edeyim en güzelini
    http://rapidshare.com/files/54458907/J.River_MediaCenter_10_Patch.rar.html
    altta açık kalsın kapa winampı falan
    -----------------------------
    Harika:|
    -----------------------------
    kafa yapmayın amk
    -----------------------------
    indirip dinledinmi doğruyu söyle.200 kb indir crack falan yapma arkada çalan melodiyi dinle kafa yapmadığımızı göreceksin
    -----------------------------
    vay amk harbiden güzel :S:S
    şimdi indirdim :S
    hipnoz oldum sanki amk
    -----------------------------
    keygen-patch rulz


    -----------------------------

    vay amk. ne fantaziler varmış :D harbi güzel lan:D


    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enigma_enigma
    enigma_enigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    http://youtube.com/watch?v=Sr7QPYMZGRk buda sağlam depresif bir şarkı...

    Rock'n Roll ain't dead!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    intihar ederken zchan sana teorilerini anlatsın intiharın ne kadar zevkli olacağını anlatamam :) ölürken her geçen saniye zchandan uzaklaşmak büyük bi rahatlık verecektir.. ya da orhan gencebay - bastın bu dünya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enigma_enigma
    enigma_enigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    intihar ederken zchan sana teorilerini anlatsın intiharın ne kadar zevkli olacağını anlatamam :) ölürken her geçen saniye zchandan uzaklaşmak büyük bi rahatlık verecektir.. ya da orhan gencebay - bastın bu dünya
    -----------------------------
    sanırım onun yerine Ajdar'dan "Çikita Muz" da dinleyebilir(intihara sebebiyetten yasaklanmalı o şarkı =D )

    Rock'n Roll ain't dead!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kyu
    Kyu's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enigma
    Enigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Olum siz sadistmisiniz intahar ederken dinlediğin adam bile sana ne fayda diyo ...

     Şöyle saçma insanları nasıl dinler ve ne gibi bi zevk alırsınız anlamam a.q

     Müslüm isim faul a.q


    OLSAYDI BU İŞLERİN AYARI İSMET PAŞA SİKERDİ CELAL BAYARI.!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darq
    darq's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    anathema - angelica

    with in temptation - tüm şarkıları . arat bul youtube den dedimi anlarsın

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sil_Bastan
    Sil_Bastan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    beyler ben şarkımı buldum sonunda....

    orhan gencebay gitti de gitti  birde ilk mesajda erdiğim müslüm şarkısı :S

    bu ikisi iyi gider :S

    http://www.youtube.com/watch?v=hWZN7V52KVc

    alın durda var offff  offffff şarkıya bak amk :S


    para yok pul yok iş yok karı yok kız yok gol yok hep hüsran amk...
Toplam Hit: 6948 Toplam Mesaj: 40