folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İntrenetime Dokunma!!!



İntrenetime Dokunma!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    http://www.internetime-dokunma.com belgelerle nasıl sömürüldüümüz ortada.Buna dur denmesi lazım

    ut veniant omnes!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    denyo ile sorti yapalımmı :)))

    http://www.a-free-guestbook.com/sign.php?username=etguler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    proxy gerek :)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    hallederiz :))

    ben büyyünce telekomda çalışcam =)

    Bilgi: Türk Telekom "çalışanları", evlerinde kullandıkları 2Mbit sınırsız ADSL erişimi için ayda yalnızca 30 YTL ödüyor (Geçen haftaya kadar, aynı fiyata 512K kullanıyorlardı).
    Not 1: Türk Telekom "müşterileri", 2Mbit sınırsız ADSL erişimi için ayda 269 YTL ödüyor.
    Not 2: Türk Telekom'un yaklaşık 50.000 çalışanı bulunuyor.

    50.001 olcak benle birlikte :))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    way a.q işe bak be

    ut veniant omnes!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Hops arkadaşlar fazla laf atmayın bende emekli telekomcu oğluyum :D 3-4 aya kadar bende 512 kullanıyodum sınırsız,ayda sadece 30kaıttı :D ama şimdi bende kotalıyım,yani sayılır :D tamam telekom kazıklıyo ama telekomcularla ne işiniz var :D

    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Dosya bulundurma "sitesi" Rapidshare.de'nin toplam yurtdışı çıkış (bandwidth) kapasitesi: 45 Gbit/s (U/D)

    70 milyon nüfuslu Türkiye'nin (TT'nin) toplam yurtdışı çıkış (yedeksiz!) kapasitesi: 33 Gbit/s (U/D)
    -----------------------------------------------------------

    :D

    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    rude benim telekomcuların kullandıına bi lafım yoq kullansınlar ama halka da adam gibi hizmet versinler sora isterse bedava olsun

    ut veniant omnes!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu adamlar 2 milyon aboneden ayda trilyonlarca para kazanıyorlar halamı bu şerefsizlerin altyapısı bitmedi.Alt yapı falan uğraşmasınlar diye kotalıysa sınırsız arasındaki uçurumu açıyorlar ve milleti kotalıya teşvik ediyorlar.Telekom Allah belanı versin!

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    intrenetime dokunma internetime dokun :)

    Hoop.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    internetime uzanan eller kırılsın :P gaza geldim

    rudeboy telekomcularla bi alakamız yok için rahat olsun =)
Toplam Hit: 1844 Toplam Mesaj: 16