İntro Yapan Kişiye Verilen Ad??
-
Arkadaşlar okuldaN öğretmeN 5 taNe iNtro yapmamı istedi (Flash) beN de templatemonster.com'dan 5 tane (ç)aldım. hepsiNi editledim. Hoca diyor ki bi taNesiNde hazırlayaNlar olsun işte müdür bilmem ne proje sahibi bilmem ne denetleyen öğretmen bilmem ne bi de beN warım... BeN şimdi iNtro'yu yapan kişiyim ama üNvaN Ne olcak?? bilmem aNlatabildim mi? Direk Designer veya WebMaster desem olur mu ki?? Acil yardımcı oluN çok seviNcem:)
-
tbt müridi yaz ünvan olarak.. müdürü felan gölgede bırakır...
-
Flash Script i kodlayan şahane.
Introcu.
Hazırlayan.
Üreten.Ressam.
Bi de bu bilgisayarda resim yapanlara bi ad veriliyordu. Onu hatırlamıyorum. Türkçesidaha icat edilmemiş te olabilir.
-
introer :P
altına not atacaksan eğer yaptığın bir şeyin ismini yazman yeter.
-
görsellik & tasarım : falan filan
-
ehüehü calan cırpan editleyen sahane insan uLtRaLoVeR
-
İntroyu yapan,oluşturan kişi manasında " IntroMaker " gayet uygun olacaktır diye düşünüyorum...
-
introcreator
hasintrocreator
özintorcreator
hakikikoç
-
introcu :)
-
andidit bunu yazdı:
-----------------------------introcreator
hasintrocreator
özintorcreator
hakikikoç
-----------------------------zuhahah :D amk. bugün bende bişeyler var ama.. her gördüğüme gülüyorum..
-
intromaster :D
Toplam Hit: 2985 Toplam Mesaj: 15
