Inverter Klima Tavsiyeleri
-
Merhabalar vestel arçelik beko gibi makul fiyatlı markalardan inverter klima araştırıyorum.9 luk olacak ısıtmadan çok soğutması bizim için önemli ve sessiz bir iç ünite ve dış ünite lazım.maksimum fiyat 2000 tl
Daikin mitshubishi filan almak isterim ancak çok pahalı
http://www.ateknikklima.com/FTXB25AV1.php
http://www.ateknikklima.com/FTXN25L9.php
böyle bir daikin buldum ancak bunlar iyi midir? çünkü daikinin en alt seviye inverterleri
vestel için :
http://www.vestel.com.tr/raindrop-inverter-9-a+-klima
-
samsungu tercih edebilirsin bence ben aldım sıkıntı yok memnunum
-
costantin bunu yazdı
samsungu tercih edebilirsin bence ben aldım sıkıntı yok memnunum
hangi modeli link koyabilir misin?
Dış ünite sesi nasıl ?
-
Şahsi tavsiyem LG Econo Inverter klimalar...F/P seviyesi harikulade...Ortalama fiyat 1700 - 1800 TL...
Düzeltme : Link eklendi.
KILICH tarafından 31/Tem/14 15:57 tarihinde düzenlenmiştir -
http://www.n11.com/samsung-ar12hsfsc-ar-5000-serisi-inverter-a-enerji-klima-P22271846
-
Bugün eve mitsubishi inverter kirigamine zen serisinden 12lik klima aldik. Uzun arastialarim sonunda karar verdim :) gayet hoş ve iyi gibi su an zaman ne gösterir bilemem :)
-
rapidhacker550 bunu yazdıcostantin bunu yazdı
samsungu tercih edebilirsin bence ben aldım sıkıntı yok memnunum
hangi modeli link koyabilir misin?
Dış ünite sesi nasıl ?
Samsung AR7000 AR12HSSDCWKNSK A+
bu model hocam
yanlış anlamayın tutturmuş millet bi daikin mitsubişi türküsü gidiyor işyerimde 18lik daikin var hiç bir farkını görmedim belki o daha sağlamdır ama bir mala 2 sene fazla dayansın diye o kadar fark veremem zaten bi klima 5-6 sene gitsn yeter bence bir sürü yeni model yeni özellikli ürünler çıkıyor alacan uygun bişey keyfini süreceksin
costantin tarafından 31/Tem/14 21:04 tarihinde düzenlenmiştir -
Daikin..
-
costantin bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıcostantin bunu yazdı
samsungu tercih edebilirsin bence ben aldım sıkıntı yok memnunum
hangi modeli link koyabilir misin?
Dış ünite sesi nasıl ?
Samsung AR7000 AR12HSSDCWKNSK A+
bu model hocam
yanlış anlamayın tutturmuş millet bi daikin mitsubişi türküsü gidiyor işyerimde 18lik daikin var hiç bir farkını görmedim belki o daha sağlamdır ama bir mala 2 sene fazla dayansın diye o kadar fark veremem zaten bi klima 5-6 sene gitsn yeter bence bir sürü yeni model yeni özellikli ürünler çıkıyor alacan uygun bişey keyfini süreceksin
Hocam komşu daikin aldı bir başka komşuda arçelik aldı ev aynı ev kat aynı kat ama daikinin iç ünite sessizliği arçelikte yok.
Daikin 2.1 kw ile çalışırken arçelik 3.33 ile çalışıyor vestelde de buna benziyor.
ama daikinz zhara alabilrsek onu alacağız 1.780 tl ye bulduk bi tane daikin
-
Klima alternatifi istersen bunu sec derım sadece sogutmak ıcın
arkadasta rask adlı markanınkı var cok memnun
-
Mitsubishi Electric MSZ-CHC35VA kullaniyorum...
Sonuna kadar tavsiye ederim...
