İos İki Tane Aynı Uygulama ?
-
Arkadaşlar ios ta iki tane whatsapp kullanmak istiyorum bunu nasıl yapabiliriz ? araştırdım ifile diye birşeyden bahsediyorlar ama dedikleri uygulamayı bulamadım cydia filan yazmışlar ama hiç biri apple store da yok.
İlla jealbreak mi olması lazım jealbreak olmadan olmuyor mu ?
-
Evet Jailbreak şart. Cydia'yı zaten App Store'da bulamazsın. Kendisi başlı başına ayrı bir uygulama mağazası.
-
üstad ios 8.4 kullanıyorum bunu jealbreak yapabiliyor muyuz ? Diyelim ki yaptım memnun kalmadım geri eski haline dönüyor mu ? Birde jealbreak nasıl yapılıyor ?
-
-
Evet. Programı indir. Sormasında telefondan iPhone bul , parmak izi ve şifre, Wi-Fi kapat gerisini program halleder. Mobilim rahat yazamıyorum.
-
mkyb bunu yazdı
Evet. Programı indir. Sormasında telefondan iPhone bul , parmak izi ve şifre, Wi-Fi kapat gerisini program halleder. Mobilim rahat yazamıyorum.
Anladım üstad. İndirdim fakat bende çarpı işareti çıkıyor ilerlemiyor.
-
Ekran Görüntüsü atsana bakayım.
-
itunes yüklü değildi pc den ondan dolayıymış sanırım :) şimdi yüklüyorum yine aynı hatayı verirse atayım
-
Yükledim yine aynı hata ;

-
başka itunes sürümünü yükle
-
ekran kilidi varsa kaldir , findmyphone kapat , teli ucusmoduna al , baska usb port dene imkanin varsa baska kablo yada baska pc`de dene
