İp Le Bilgisayara Bağlanma ? (Önemli)
-
ha ha ha
-
espiri süperdi kardeşş :DD
-
emirlik bunu yazdı:
-----------------------------
hoca ellimde ip var nasıl bağlanacağım bilgisayara die soruyorsun bundan kolay ne var ipin bir ucunu bilgisayara diğerini kendine bağla ahanda sana connection oldumu:):..
-----------------------------
hocam burası geyik bölmü deil ..
2 insici bilgim olmadı için sordum burda geyik muhabbetı olsun dıe deyil
-
Memati92 bunu yazdı:
-----------------------------
espiri süperdi kardeşş :DD
-----------------------------
saol:)lenova valla kızman için söylemedim sadece biraz güldürmek istedim
Toplam Hit: 18153 Toplam Mesaj: 55
