İphone 4 Beyaz (Takas)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    up


    Cigu bigule :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    imei gönder özelden fiyat vereyim unlock icin

    kady tarafından 16/Ağu/13 14:36 tarihinde düzenlenmiştir

    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    kady bunu yazdı

    imei gönder özelden fiyat vereyim unlock icin

    hocam fiyat vermen için imei göndermeme gerek varmı??


    Cigu bigule :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    O aldığın hata mesajı telefonun sim kilitli olduğunu gösteriyor.
    Hangi operatöre kilitliyse onun hattını takman lazım.

    Telefon hakkında hiçbir bilgi bilmiyorsun, bu yüzden büyük ihtimalle kayıp ya da çalıntıdır. Yanılıyorsam kusura bakma.
    Bu telefonlar barred olarak geçer. Normal unlock işlemine göre biraz daha pahalı olabilir.

    Hangi operatöre kayıtlı olduğunu vs. öğrenmek istersen bu işi yapanlara imei numarasını göndermek zorundasın, başka türlü kontrol edemezler. 5 dolar ya da euro gibi bir ücret talep edebilirler.
    O2 olup olmadığı beleşe kontrol etmek istersen, O2'nun web sitesine girip canlı destek kısmından yardım alabilirsin.
    Örnek:
    Bir internet sitesinden telefon aldığını, sim kilitli ve O2'ya kayıtlı olduğunu söyle. Kilidi açtırabilir miyim diye sor.
    Senden telefonun imei numarasını isteyecektir.
    1-2 dakika içerisinde O2'ya kayıtlı olup olmadığını ya da barred olup olmadığını veyahutta kilidinin açılmasının mümkün olup olmadığını söyleyecektir.

    O2'ya kayıtlı ve barred derse işin biraz(!) zor. 

     


    vatandaşa kafam girsin!..
Toplam Hit: 1742 Toplam Mesaj: 15