

İphone 4S Ekranindaki Toz
-
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------
Kameranın içindede toz lar olduğunu gördüm suan . İyice sinir oldum .bunlari önlemenin bir olayi yokmu ??
-----------------------------haci sen insaat dami calisiyorsun?
-
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------hocam yanlış anlama aklıma bu konu geldi
http://tahribat.com/Forum-Audi-S3-Ile-Turkiyeye-Gelmek-59080/1/Türkiyeye
-----------------------------:D:D:D hoca bu konu efsaneydi yaa . konuya güldüğüm anlar aklıma geldikçe bile güldüm şuan . :D
konuya gelirsek bu sorun sadece HTC lerde var sanıyordum , iphone da hele ki 4s de olması manidar olmuş.
Umarım halledersin hocam , sıkıntılı bi durum.
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------bişey sorucam 4 s için 2milyar fiyat iyi mi ?
-----------------------------Kapasitesi nedir? 16/32/64 ?