




İphone 7 - Apple Store'dan Değişim İçin En Mantıklı Sebep? (Amerikada)
-
Son durum:
Bağlantı problemi olduğu gerekçesi ile gittim, batarya sorunu olduğunu da söyledim. Batarya döngüsü 1 yıl kullanmama rağmen 230 gibi bir şey çıktı. Eleman bunun baya az olduğunu ve batarya seviyesinin %90 olduğunu ve yeşil durumda olduğunu söyledi.
Yazabileceğim bir arıza söyle ki sana yeni telefon getireyim dedi :D ben de bağlantı problemi dedim. Sonuç olarak kutuyla çıktı geldi.
Bundan sonrasında işler garip bi hal aldı. Getirdiği telefonun sıfır olup olmadığını sordum. Başta direk sıfır dedi. Sonra önü ve arkasının keisn sıfır oldğunu söyledi. :D Yani sıfır mı yoksa eski gelen telefonun bazı parçalarının değiştirilmiş (swap) mi olduğunu bilemediğini söyledi.
SOnra elindeki tabletten baktım bir isim yazıyor. Kim bu diye sorunca teleofnun eski sahibi dedi :D Neyse, o gitti başka cinyıs abi geldi, ona da sordum aynı şeyleri, biz swap hayatta vermeyiz keisn sıfır cihaz falan yaptı. EYvallah dedim ona da :D
Sonuç olarak, kullanılmış fakat büyük bir kısmı yenilenmiş bir cihaz geçti elime ücretsiz olarak, mutluyum :)
ha bi de tabi 90 gün uzatıldu garanti süresi..
-
Değişimde verilen cihazlar sıfırlanmış cihazlar. Senin cihazınında sorunlu kısımlarını düzeltip kasasını sıfırlayıp başka müşteriye değişim cihazı olarak verecekler.
Apple'ın bu işler için Liam isimli robotu var :