

İphone Silinen Mesaj Ve Maillerin Loglanması
-
ya spotlighti kapatayım kapatmasınada cok sacma..
kapayıp acınca yine geliyor msj ve mailler.
sync edince kendilerine kaydedip bizden mi siliyolar ne bok yiyolar anlamadım denemedimde gerçi
bi şekilde iphone dosyalarını gösteren program indirip oradan db sini silecem ama bi sıkıntı cıkartırsa diye korkmuyor değilim :))
-
ThundeR bunu yazdı
ya spotlighti kapatayım kapatmasınada cok sacma..
kapayıp acınca yine geliyor msj ve mailler.
sync edince kendilerine kaydedip bizden mi siliyolar ne bok yiyolar anlamadım denemedimde gerçi
bi şekilde iphone dosyalarını gösteren program indirip oradan db sini silecem ama bi sıkıntı cıkartırsa diye korkmuyor değilim :))
Hocam,
En iyisi restore et.
-
:D valla öyle görünüyor
soktuklarım cok kıl oldum yaa cok sacma bir olay amk
-
Selam;
Restore'ye gerek yok arkadaşlar IOS 5 ve 6 da kabul ettiğimiz sözleşmede yer alan bir madde bu " Apple cihazınızdan silinen bilgilerin silmediğiniz sürece cache bellekte yer alacağını bildirir" ibaresine karşılık geliyor sizin sorun ettiğiniz şey bunun içinde yasal yol Restore ama diğer bir kolay yol ise;
iPhoneBrowser'ı indirip kurmak ve sonrasında "private/var/mobile/library/spotlight" uzantısından cache dosyasını silmek genelde isim updates.SMSSearch.spotlight yada updates.MAILSearch.spotlight şeklinde olur.
Saygılar.
-
sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?
-
zumsuk bunu yazdı
sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?
Aha tam da konusuna geldin :) Iphone madara oluyor, kurtar
-
zumsuk bunu yazdı
sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?
Yok hocam sadece aramada görünüyor sildiğim SMS ve mailler
ayrica birde nerden görüyor biiyorum ama sildigim bir kişi inatla sms bölümüne kişi yazarken cikiyor
-
Benim bildigim iosda cache'in 3. parti bir yazılım kullanılmadan silinmesi mümkün değil (ios 5 ile değiştirmedilerse) genelde tüm sistem dosyalarına erişip silen yazılımlar yada yöntemler varmış ama apple forumlarında gördüğüm kadarıyla daha sonrasında başka yerde sıkıntı yaşayan insanlar baya olmuş.
-
ThundeR bunu yazdızumsuk bunu yazdı
sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?
Yok hocam sadece aramada görünüyor sildiğim SMS ve mailler
ayrica birde nerden görüyor biiyorum ama sildigim bir kişi inatla sms bölümüne kişi yazarken cikiyor
Ayarlar, genel, spotlight search var. ORadan belleğe alınmasını istemediklerini kaldır. Bu hallediyordu sanırım.
Fakat içim rahat etmez, hepsini silmek istiyorum dersen ;
iErase, protectstar bi tane daha vardı unuttum.
--
Araştırıp yazarımda bunları yapabilirsin şimidlik.
-
asa42 bunu yazdızumsuk bunu yazdı
sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?
Aha tam da konusuna geldin :) Iphone madara oluyor, kurtar
he aq madara oldu satışları düşecek; tahribatta konu açıldı eyvah.
Şimdi dünyanın en memnun müşterilerine sahip olan firma olmayacak, dünyanın en değerli markası olmayacak. Ben ne yaparım ???
Tüh birşeyde yapamadım. Madara oldu apple, rezil oldu eyvah.
Dur bi Tim Cook'u arayayım da, basın toplantısı yapsın. Dünyanın en değerli şirketi, dünyayı değiştiren işler yapan şirketi nasıl olurda böyle birşey yapmış. Aklımız almıyor tabi.
----
Bu arada işin neydi senin ? hangi teknoloji dergisi için inceleme yazıları yazıyordun ?