İphone Silinen Mesaj Ve Maillerin Loglanması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    ya spotlighti kapatayım kapatmasınada cok sacma..

    kapayıp acınca yine geliyor msj ve mailler.

    sync edince kendilerine kaydedip bizden mi siliyolar ne bok yiyolar anlamadım denemedimde gerçi

    bi şekilde iphone dosyalarını gösteren program indirip oradan db sini silecem ama bi sıkıntı cıkartırsa diye korkmuyor değilim :))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek
    ThundeR bunu yazdı

    ya spotlighti kapatayım kapatmasınada cok sacma..

    kapayıp acınca yine geliyor msj ve mailler.

    sync edince kendilerine kaydedip bizden mi siliyolar ne bok yiyolar anlamadım denemedimde gerçi

    bi şekilde iphone dosyalarını gösteren program indirip oradan db sini silecem ama bi sıkıntı cıkartırsa diye korkmuyor değilim :))

    Hocam,

    En iyisi restore et.


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    :D valla öyle görünüyor

    soktuklarım cok kıl oldum yaa cok sacma bir olay amk

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek

    Selam;

    Restore'ye gerek yok arkadaşlar IOS 5 ve 6 da kabul ettiğimiz sözleşmede yer alan bir madde bu " Apple cihazınızdan silinen bilgilerin silmediğiniz sürece cache bellekte yer alacağını bildirir" ibaresine karşılık geliyor sizin sorun ettiğiniz şey bunun içinde yasal yol Restore ama diğer bir kolay yol ise;

    iPhoneBrowser'ı indirip kurmak ve sonrasında  "private/var/mobile/library/spotlight" uzantısından cache dosyasını silmek genelde isim updates.SMSSearch.spotlight yada updates.MAILSearch.spotlight şeklinde olur.

     

    Saygılar.

     


    ..::GVN::..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?

    Aha tam da konusuna geldin :) Iphone madara oluyor, kurtar 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?

    Yok hocam sadece aramada görünüyor sildiğim SMS ve mailler 

    ayrica birde nerden görüyor biiyorum ama sildigim bir kişi inatla sms bölümüne kişi yazarken cikiyor

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Benim bildigim iosda cache'in 3. parti bir yazılım kullanılmadan silinmesi mümkün değil (ios 5 ile değiştirmedilerse) genelde tüm sistem dosyalarına erişip silen yazılımlar yada yöntemler varmış ama apple forumlarında gördüğüm kadarıyla daha sonrasında başka yerde sıkıntı yaşayan insanlar baya olmuş.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    ThundeR bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı

    sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?

    Yok hocam sadece aramada görünüyor sildiğim SMS ve mailler 

    ayrica birde nerden görüyor biiyorum ama sildigim bir kişi inatla sms bölümüne kişi yazarken cikiyor

     

     

    Ayarlar, genel, spotlight search var. ORadan belleğe alınmasını istemediklerini kaldır. Bu hallediyordu sanırım.

    Fakat içim rahat etmez, hepsini silmek istiyorum dersen ;

    iErase, protectstar bi tane daha vardı unuttum.

    --

    Araştırıp yazarımda bunları yapabilirsin şimidlik.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    asa42 bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı

    sadece aramada mı çıkıyor yoksa içine girip görebiliyor musun ?

    Aha tam da konusuna geldin :) Iphone madara oluyor, kurtar 

    he aq madara oldu satışları düşecek; tahribatta konu açıldı eyvah.

    Şimdi dünyanın en memnun müşterilerine sahip olan firma olmayacak, dünyanın en değerli markası olmayacak. Ben ne yaparım ???

    Tüh birşeyde yapamadım. Madara oldu apple, rezil oldu eyvah.

    Dur bi Tim Cook'u arayayım da, basın toplantısı yapsın. Dünyanın en değerli şirketi, dünyayı değiştiren işler yapan şirketi nasıl olurda böyle birşey yapmış. Aklımız almıyor tabi.

    ----

    Bu arada işin neydi senin ? hangi teknoloji dergisi için inceleme yazıları yazıyordun ? 

Toplam Hit: 7496 Toplam Mesaj: 26