

İphone4 Mü LG Optimus Black Mi?
-
ayfona verecek paran varsa samsung sg2 al
optimus black a verecek paran varsa xperia neo al :)
-
i5 in cıkmasına az kalmısken i4 alman saçmalık olur.su an piyasadaki en iyi telefon htc sensation dur.samsung diyenlere he deyip geç sen.zaten i5 sensation ve sgs 2 ile neredeyse aynı özelliklerde olacaktır.bu sene pek bir devrim yaratacağını düşünmüyorum.o işler eskiden di.artık samsung we htc nınde cok sağlam geliştiricileri var.anca dava açıp adamların önünü kesmeye calısır apple.ha bide hala 1 yıllık pörsümüş telefonun da fiyatını düşürmez kendisinin hawada karada suda eline vereceği bir telefon ile aynı fiyattan satmaya devam eder.ha bu başarılı mı? evet çok fazla enayi var dünyada.yani kısacası git bi sensation olmadı o iğrenç tasarımına ve aşşağılık plastik yamulgan kasasına fakat güzel özellıklerıne rağmen galaxy s2 al.
-
htc de sense arayüzü vardırki tüm android geliştiricileri bunu samsunga lg ye vs gibi android telefonlarına entegre etmeye calısmıslarsada sonuc alamamıslardır(performans olarak) ayrıca hd kamera çekimi ve oynatımı konusunda sensation yine fark atar s2 nin tek artısı browserin bi kaç milisaniye daha cabuk tepki vermesidir.. buda sorun değildir bence android gibi bir sistemde daha güzel browserların cıkacagına eminim.. symbian da bile uc browser die hint yapımı bi browser var opera mini ve kendi tarayıcısının eline verir yani diyeceklerim bu kadar..