İphone4 Mü LG Optimus Black Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    ayfona verecek paran varsa samsung sg2 al

    optimus black a verecek paran varsa xperia neo al :)


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _karantina_
    _karantina_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2009
    Erkek

    i5 in cıkmasına az kalmısken i4 alman saçmalık olur.su an piyasadaki en iyi telefon htc sensation dur.samsung diyenlere he deyip geç sen.zaten i5 sensation ve sgs 2 ile neredeyse aynı özelliklerde olacaktır.bu sene pek bir devrim yaratacağını düşünmüyorum.o işler eskiden di.artık samsung we htc nınde cok sağlam geliştiricileri var.anca dava açıp adamların önünü kesmeye calısır apple.ha bide hala 1 yıllık pörsümüş telefonun da fiyatını düşürmez kendisinin hawada karada suda eline vereceği bir telefon ile aynı fiyattan satmaya devam eder.ha bu başarılı mı? evet çok fazla enayi var dünyada.yani kısacası git bi sensation olmadı o iğrenç tasarımına ve aşşağılık plastik yamulgan kasasına fakat güzel özellıklerıne rağmen galaxy s2 al.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    htc de sense arayüzü vardırki tüm android geliştiricileri bunu samsunga lg ye vs gibi android telefonlarına entegre etmeye calısmıslarsada sonuc alamamıslardır(performans olarak) ayrıca hd kamera çekimi ve oynatımı konusunda sensation yine fark atar s2 nin tek artısı browserin bi kaç milisaniye daha cabuk tepki vermesidir.. buda sorun değildir bence android gibi bir sistemde daha güzel browserların cıkacagına eminim.. symbian da bile uc browser die hint yapımı bi browser var opera mini ve kendi tarayıcısının eline verir yani diyeceklerim bu kadar..


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 5894 Toplam Mesaj: 34