İphonefirsatlari
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Site cok bastan savma, adresine gitmeyen linkler, imla hatalari, turkce karakter eksikleri... Ssl logosuna tiklayinca normalde sertifika goruntulenir, o yok. Kapida odeme secenegi diyor odeme ekraninda sadece cc ile odeme var. Mail attim kapida odeme olursa alirim, denerim, ios 5 varsa aygitta alirim. En kotu satarim :D
-----------------------------gerçekten ios 5 olabileceğini saniyormusun allasen :)
-
Ben daha sitenin adini gorur gormez killandim,inanmayin bu tip sitelere.
Toplam Hit: 2376 Toplam Mesaj: 13
