İphone'u Getir Galaxy Tab 2'Yi Gotur
-
NEresinden bakarsan bak kullanıcılara fena yarayacağını düşünüyorum. Seçenekleri irdeliyelim ;
Eğer o telefonlar 2. el piyasasına girmezse ;
iPhone'u götüren adamlar zaten memnun değildir. Hem iPHone sayesinde galaxy tab kazandılar (avantajdalar), hem Samsung memnuniyetsiz müşterilere hizmet sağladı ve Apple'ın işini yaptı.
Adam iPhone 5 alacaksa, hemde tablet alacaksa götürüp tableti alır, iPhone 5 çıktığında alır. Yani Samsung kullanıcı kazanır.
Yok 2. el piyasaısına girerse ;
o zaman iPhone isteyenler ucuza telefon bulur. Apple kazanır.
---
İşin özü kullanıcıların baya bi yararına oldu. 2. el olarak satacaklarını sanmam. Sırf Apple'ı haberlerle vurmak, değerini az gibi göstermek için yakabilirler mesela.
edit: şimdi aklıma geldi ;
1 milyar dolar'ı bilirkişi nin belirlediği iPhone sayısı kadar tırlarla götürüp ödeme yapabilirler. (düşük ihtimal)
Ayro tarafından 09/Eyl/12 01:16 tarihinde düzenlenmiştir
