İphone‘U Kilitleyen Mesaj

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Kusura bakmayın daha önce verilmiş, görmediğim için açmıştım


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    Çok zevkli bir açık :) Deneyimlerimi paylaşıyım.

    1- Whatsapp'tan attığınızda kişinin Whatsapp'ı  o an açıksa bir şey olmuyor.

    2- SMS olarak attığınızda telefon kapanıp açıldıktan sonra Mesaj uygulamasının açılmıyor. Açılması için, o buglı sms'i atan kişinin normal bir mesaj atması gerekiyor.

    3- Diyelim ki biri size SMS olarak attı ve düzeltebilmeniz için de normal bir sms atmadı, mesaj uygulamanız açılmıyor. Bu durumda Siri'yi açıp "Yeni mesajları oku." diyin. O kodun bulunduğu mesajı siri okuyamayacaktır doğru düzgün, size "Yanıtlamak ister misin?" diye soracak evet diyip yanıtladıktan sonra SMS uygulamanızı yeniden açabilirsiniz.


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Diğer konuya da yzmıştım buraya da yazayım.

    Telefonuna Jailbreak yapmış olanlar Karen Tsai'nin reposunda yeni yayınladığı tweaki yüklerseniz sıkıntı ortadan kalkar.

    Repo Adresi:

    http://cydia.angelxwind.net

    Tweak ismi:

    IneffectivePower


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    çizik


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdibaba06
    erdibaba06's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2013
    Erkek

    o kadar para verdik  simdi aticam biri bala göte telefondan olucaz :D kim buluyo böyle seyleri yaw 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek
    Lightsaber bunu yazdı

    Çok zevkli bir açık :) Deneyimlerimi paylaşıyım.

    1- Whatsapp'tan attığınızda kişinin Whatsapp'ı  o an açıksa bir şey olmuyor.

    2- SMS olarak attığınızda telefon kapanıp açıldıktan sonra Mesaj uygulamasının açılmıyor. Açılması için, o buglı sms'i atan kişinin normal bir mesaj atması gerekiyor.

    3- Diyelim ki biri size SMS olarak attı ve düzeltebilmeniz için de normal bir sms atmadı, mesaj uygulamanız açılmıyor. Bu durumda Siri'yi açıp "Yeni mesajları oku." diyin. O kodun bulunduğu mesajı siri okuyamayacaktır doğru düzgün, size "Yanıtlamak ister misin?" diye soracak evet diyip yanıtladıktan sonra SMS uygulamanızı yeniden açabilirsiniz.

       bu şekilde  olursa  güzel şaka yapılabilir.


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    bir çok iphone kullanan arkadaşa SMS olarak yolladım ama hiç bir şey olmuyor acaba düzelttiler mi 


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
Toplam Hit: 2325 Toplam Mesaj: 18