Irak Petrolu Türkiyede !
-
LeonidaS bunu yazdı:
-----------------------------
inSanDeiL bunu yazdı:
-----------------------------Bu hükümet götüyle uzay mekiği yapsa bile bok atar bu zihniyet :|
Nie ? Çünkü kaosu seviorlar.Nemalanıyorlar ya! Kriz görmeye alışmış bu millet. Kurt puslu havayı severmiş.O hesap!..
-----------------------------Yobazsınız işte . önce gel abd nin ab nin altına yat gel sonra petrol getiriyoruz . sizin zihniyetiniz ney 2 çeki oduna halkı kandırıp oylarını sömürmekmi
-----------------------------
Senin düşünceni paylaşmamak yobazlıksa.Evet öyleyim evlat.Ki sex de kişisel bir tercihtir.İster abd ile yaparım ister ab ülkelerinin alayıyla.Paylaşırmısın dersen. Tek birini bile alamazsın elimden! :\ -
Yobazsınız işte . önce gel abd nin ab nin altına yat gel sonra petrol getiriyoruz . sizin zihniyetiniz ney 2 çeki oduna halkı kandırıp oylarını sömürmekmi
-----------------------------
Senin düşünceni paylaşmamak yobazlıksa.Evet öyleyim evlat.Ki sex de kişisel bir tercihtir.İster abd ile yaparım ister ab ülkelerinin alayıyla.Paylaşırmısın dersen. Tek birini bile alamazsın elimden! :\
-----------------------------
kardeş odunla kömürle kandırılan bu halk 2002 genel-2004 yerel- 2007 genel- referandum...4 seçim.toplam T.C. nüfusunu ikiye katlıcak nerdeyse.
alala bu kadar odun kömür kanadanın ormanı ve zonguldak yetmez be.
Kişisel tercih sex meselesi D:
-
inSanDeiL bunu yazdı:
-----------------------------
LeonidaS bunu yazdı:
-----------------------------
inSanDeiL bunu yazdı:
-----------------------------Bu hükümet götüyle uzay mekiği yapsa bile bok atar bu zihniyet :|
Nie ? Çünkü kaosu seviorlar.Nemalanıyorlar ya! Kriz görmeye alışmış bu millet. Kurt puslu havayı severmiş.O hesap!..
-----------------------------Yobazsınız işte . önce gel abd nin ab nin altına yat gel sonra petrol getiriyoruz . sizin zihniyetiniz ney 2 çeki oduna halkı kandırıp oylarını sömürmekmi
-----------------------------
Senin düşünceni paylaşmamak yobazlıksa.Evet öyleyim evlat.Ki sex de kişisel bir tercihtir.İster abd ile yaparım ister ab ülkelerinin alayıyla.Paylaşırmısın dersen. Tek birini bile alamazsın elimden! :\
-----------------------------
işte bu kafa bu zihniyet bu düşünce sistemi yüzünden benliğimizi kaybetmeye devam ediyoruz akp ve hükümetinin yaptığın gibi
