folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Irak Petrolu Türkiyede !



Irak Petrolu Türkiyede !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inSanDeiL
    inSanDeiL's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    LeonidaS bunu yazdı:
    -----------------------------
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu hükümet götüyle uzay mekiği yapsa bile bok atar bu zihniyet :|

    Nie ? Çünkü kaosu seviorlar.Nemalanıyorlar ya! Kriz görmeye alışmış bu millet. Kurt puslu havayı severmiş.O hesap!..


    -----------------------------

    Yobazsınız işte . önce gel abd nin ab nin altına yat gel sonra petrol getiriyoruz . sizin zihniyetiniz ney 2 çeki oduna halkı kandırıp oylarını sömürmekmi


    -----------------------------
    Senin düşünceni paylaşmamak yobazlıksa.Evet öyleyim evlat.Ki sex de kişisel bir tercihtir.İster abd ile yaparım ister ab ülkelerinin alayıyla.Paylaşırmısın dersen. Tek birini bile alamazsın elimden! :\

    Derken qüne$ doqdu ufku çizen kahve renqi daqLarın ardından,ve Senin ßa$ın omZumda!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

    Yobazsınız işte . önce gel abd nin ab nin altına yat gel sonra petrol getiriyoruz . sizin zihniyetiniz ney 2 çeki oduna halkı kandırıp oylarını sömürmekmi


    -----------------------------
    Senin düşünceni paylaşmamak yobazlıksa.Evet öyleyim evlat.Ki sex de kişisel bir tercihtir.İster abd ile yaparım ister ab ülkelerinin alayıyla.Paylaşırmısın dersen. Tek birini bile alamazsın elimden! :\
    -----------------------------
      

       kardeş odunla kömürle kandırılan bu halk 2002 genel-2004 yerel- 2007 genel- referandum...4 seçim.toplam T.C. nüfusunu ikiye katlıcak nerdeyse.

      alala bu kadar odun kömür kanadanın ormanı ve zonguldak yetmez be.

      Kişisel tercih sex meselesi D:


    Temel adalettir .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------
    LeonidaS bunu yazdı:
    -----------------------------
    inSanDeiL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu hükümet götüyle uzay mekiği yapsa bile bok atar bu zihniyet :|

    Nie ? Çünkü kaosu seviorlar.Nemalanıyorlar ya! Kriz görmeye alışmış bu millet. Kurt puslu havayı severmiş.O hesap!..


    -----------------------------

    Yobazsınız işte . önce gel abd nin ab nin altına yat gel sonra petrol getiriyoruz . sizin zihniyetiniz ney 2 çeki oduna halkı kandırıp oylarını sömürmekmi


    -----------------------------
    Senin düşünceni paylaşmamak yobazlıksa.Evet öyleyim evlat.Ki sex de kişisel bir tercihtir.İster abd ile yaparım ister ab ülkelerinin alayıyla.Paylaşırmısın dersen. Tek birini bile alamazsın elimden! :\
    -----------------------------
    işte bu kafa bu zihniyet bu düşünce sistemi yüzünden benliğimizi kaybetmeye  devam ediyoruz akp ve hükümetinin yaptığın gibi

    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Toplam Hit: 2438 Toplam Mesaj: 14