folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Irak Sınırının Kaydırılması...



Irak Sınırının Kaydırılması...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------
    benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi
    -----------------------------
    bakiniz amerika meksika siniri. uzun zamandir destekliyorum ben bu duvar olayini.


    anca gidersin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi


    -----------------------------

    O sınır hattı 375 km olarak söylendi bir paşa tarafından, yapılması çok zor bir durum o sarp sınır koşullarında.

    Ama yüskek noktaları kontrolümüze almak illa ki lehimize bir avantaj oluşturacaktır...


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aluine
    aluine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2009
    Erkek

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi


    -----------------------------

    Ne biçim bi oluşumsun sen kardeşim, kaç yaşındasın.

    Sınırın taşınması gayet gereksiz bir düşünce olup güneydekilerin şeyine hararet verme amaçlı olarak tartışılır gibi yapılıyor. Bir örneğini de bahçelinin ohal çağırısını ciddiye alıp "yaptırtmam!" derken bölge halkına "bakın sizi nelerden koruyorum" mesajı verilmesiyle görüyoruz. Tayyibin işleri işte.

    Sınırla falan uğraşmak yerine, ordaki kampların her birine bir tugay askerle girip, gayriresmi olarak yerleşip birkaç ay kalmadıkça o sınıra ozon tabakası bile örsek hiç bişeye yaramaz. Asker oraya girecek, yatacak orda. Bunun başka yolu yok.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

     

    gerçekde olması gereken harita bu haritada bizim amacımız toprak almak var vermek yok kanımızda


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    emre_gss bunu yazdı:
    -----------------------------

    Girin peşmergeler sınırı geçince ülkemizi koruruz diyoarlar..girin birazda peşmerge vurun..Bu saatten sonra köpeğe mi acıyacaz. acımayın aq.Vurun köpekleri ne Pkk ne de peşmerge kalsın..


    -----------------------------

    kardeş ağzın bal yesin de kim yapacak o dediğini ... Hükümet deme inan gülerim !!!


    Hayırlısı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------
     
    -----------------------------

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi


    -----------------------------

     

    O sınır hattı 375 km olarak söylendi bir paşa tarafından, yapılması çok zor bir durum o sarp sınır koşullarında.

    Ama yüskek noktaları kontrolümüze almak illa ki lehimize bir avantaj oluşturacaktır...

    bence yapılabilir. çok ta iyi olur. karakollara sınırdaki askerler rahat eder. teröristlerin baskınlarından kurtulurlar. şehitlerimiz ölmezler.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Şimdi aslında iyi bir olay çünkü oradaki sınırımız yalnızca google eartta kalıyor sınır falan yok dağın tepesinden sınır geçiyor herhangi bir önlem alınamıyor. Benim kanıma dokunan bazı millet vekilleri ırak sınırının bizim tarafımıza kaydırılmasından bahsediyor. ULAN!!! ne ala amk düzlük ovalık arazi sizin tarafınızda biizm tarafa kaydırsan herhangi bir askeri üstünlük sağlamazsınki gene aynı olur. :S 15 20 km kadar ırak tarafına kaydırılırsa o düzlük arazide arazi nöbeti daha rahat olur.


    "bea"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezoo
    sezoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2008
    Erkek

    kürdistan ney la


    Dövme Yapılır Mekan ANTALYA-ALANYA
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    sınır bölgesini kopmle mayınlıycaksın boş arazı kalmıycak şekilde mayın tarlaları yapıcaksın heryere sınır boyunca  içme suyuna kimyasal silah kullanıcaksın yani o bölgede insanın yaşamasına elverişli bütün ortamı  kendi sınır hattın boyunca yapacaksın hem o bölgeden sana sızma olmaz kaçakçılık azaları insan bile bile de gebermeye gitmez herhalde günümüzdeki kitle imha silahları boşuna yapılmadı amerika ırakta kitle imha silahları kulandı kimyasal bombalar kullandı 3 milyon insanı yok etti bizde onlar kadar acımasız ve gaddar olmadıkca sonuç aynı yere çıkar.


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    sezoo bunu yazdı:
    -----------------------------

    kürdistan ney la


    -----------------------------

    Hocam yeni bir prezervatif markasi. cakarken basina takiyorsun.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
Toplam Hit: 7967 Toplam Mesaj: 21