Irak Sınırının Kaydırılması...
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi
-----------------------------
bakiniz amerika meksika siniri. uzun zamandir destekliyorum ben bu duvar olayini. -
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi
-----------------------------O sınır hattı 375 km olarak söylendi bir paşa tarafından, yapılması çok zor bir durum o sarp sınır koşullarında.
Ama yüskek noktaları kontrolümüze almak illa ki lehimize bir avantaj oluşturacaktır...
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi
-----------------------------Ne biçim bi oluşumsun sen kardeşim, kaç yaşındasın.
Sınırın taşınması gayet gereksiz bir düşünce olup güneydekilerin şeyine hararet verme amaçlı olarak tartışılır gibi yapılıyor. Bir örneğini de bahçelinin ohal çağırısını ciddiye alıp "yaptırtmam!" derken bölge halkına "bakın sizi nelerden koruyorum" mesajı verilmesiyle görüyoruz. Tayyibin işleri işte.
Sınırla falan uğraşmak yerine, ordaki kampların her birine bir tugay askerle girip, gayriresmi olarak yerleşip birkaç ay kalmadıkça o sınıra ozon tabakası bile örsek hiç bişeye yaramaz. Asker oraya girecek, yatacak orda. Bunun başka yolu yok.
-

gerçekde olması gereken harita bu haritada bizim amacımız toprak almak var vermek yok kanımızda
-
emre_gss bunu yazdı:
-----------------------------
Girin peşmergeler sınırı geçince ülkemizi koruruz diyoarlar..girin birazda peşmerge vurun..Bu saatten sonra köpeğe mi acıyacaz. acımayın aq.Vurun köpekleri ne Pkk ne de peşmerge kalsın..
-----------------------------kardeş ağzın bal yesin de kim yapacak o dediğini ... Hükümet deme inan gülerim !!!
-
elminster bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------benim aklımda doğu sınıfırı tamamen kapatacak şekilde çin seddi biçiminde geniş çok kullanışlı ve dayanıklı biçimde örmektir. çin seddi gibi örüldükten sonra her 100 metreye yada 500 metreye gerekli kontrol noktası oluşturulabilir. teknoloji kullanılarak örülen Duvara Yaklaşan varmı yokmu diye tespit yapılabilir. türkiyenin bunu yapacak gücü yokmu sizce bence yapılabilir. örnek çin seddi
-----------------------------O sınır hattı 375 km olarak söylendi bir paşa tarafından, yapılması çok zor bir durum o sarp sınır koşullarında.
Ama yüskek noktaları kontrolümüze almak illa ki lehimize bir avantaj oluşturacaktır...
bence yapılabilir. çok ta iyi olur. karakollara sınırdaki askerler rahat eder. teröristlerin baskınlarından kurtulurlar. şehitlerimiz ölmezler.
-
Şimdi aslında iyi bir olay çünkü oradaki sınırımız yalnızca google eartta kalıyor sınır falan yok dağın tepesinden sınır geçiyor herhangi bir önlem alınamıyor. Benim kanıma dokunan bazı millet vekilleri ırak sınırının bizim tarafımıza kaydırılmasından bahsediyor. ULAN!!! ne ala amk düzlük ovalık arazi sizin tarafınızda biizm tarafa kaydırsan herhangi bir askeri üstünlük sağlamazsınki gene aynı olur. :S 15 20 km kadar ırak tarafına kaydırılırsa o düzlük arazide arazi nöbeti daha rahat olur.
-
kürdistan ney la
-
sınır bölgesini kopmle mayınlıycaksın boş arazı kalmıycak şekilde mayın tarlaları yapıcaksın heryere sınır boyunca içme suyuna kimyasal silah kullanıcaksın yani o bölgede insanın yaşamasına elverişli bütün ortamı kendi sınır hattın boyunca yapacaksın hem o bölgeden sana sızma olmaz kaçakçılık azaları insan bile bile de gebermeye gitmez herhalde günümüzdeki kitle imha silahları boşuna yapılmadı amerika ırakta kitle imha silahları kulandı kimyasal bombalar kullandı 3 milyon insanı yok etti bizde onlar kadar acımasız ve gaddar olmadıkca sonuç aynı yere çıkar.
-
sezoo bunu yazdı:
-----------------------------
kürdistan ney la
-----------------------------Hocam yeni bir prezervatif markasi. cakarken basina takiyorsun.
