folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İranla İsrail Arasındanda Savaş Başladı



İranla İsrail Arasındanda Savaş Başladı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Hangi ülkenin sistemi dışarı bağlı olur lan? Pentagonun internet bağlantısı olması gibi birşey bu amk. Yani pentagonun vardır ama kendi içinde bir bağlantısı vardır haberleşme için.... Bana inandırıcı gelmiyor.


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Niye küçümsüyoruz ki kendimizi? Test mi yaptınız ? Salaklığımız mı tescillendide haberimiz yok?


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bikaç ay önce böyle bir saldırı girişimi olmuştu. Halen saldırı devam etmiyorsa bu haber e$ki.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Niye küçümsüyoruz ki kendimizi? Test mi yaptınız ? Salaklığımız mı tescillendide haberimiz yok?


    -----------------------------

    ben yazıcaktım sen yazmışsın yani Türk insanı sıkıştığında neler yapabilio eminim herkesin başına gelmiştir bu bu kadar kendinize ya da halkınızdan kişilere güwenmemeniz ilginç yani yenileceğini bile bile bi takıma koşulsuz güwenebilen Türk insanı ülkesinde olabileceğini farzettiği bi olayda kendini küçümsüo koşulsuz güwenemio ilginç :|


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Nerenizle gülerseniz gülün. Bugün burada Türkiye Cumhuriyetini savunmayan insan savaşta yenilgiyi haketmiştir. Ne gerisiniz siz ?

    Türkiyeyi ne kadar küçümsüyorsunuz siz ?


    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    lan asip kesiyonuz adamlar kendi gordu siber savasa hazir olmadiklarini, duyuru yayinlandi kose yazilari yazildi milyon tane, lafa gelince sikmediginiz got kalmiyor ama tatbikatta bile siciyorlar boyle olunca kuru kuru milleyetcilik yapmanin anlami ne ? birakin bu ayaklari


    la liberte ne meurt jamais.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan asip kesiyonuz adamlar kendi gordu siber savasa hazir olmadiklarini, duyuru yayinlandi kose yazilari yazildi milyon tane, lafa gelince sikmediginiz got kalmiyor ama tatbikatta bile siciyorlar boyle olunca kuru kuru milleyetcilik yapmanin anlami ne ? birakin bu ayaklari


    -----------------------------

    Kimsenin burada kuru Milliyetçilik yaptığı yok. Biz burada Türkiyeye olan güvensizliğinizi konuşuyoruz. Neyse ya takılın siz. :) Sıktı beni bu muhabbet.


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    kimse kusura bakmasın ama bizde laf var icraat yok. lafa gelince tüm dünyanın anasını mikiyoruz, ör: kurtlar vadisi vs. ama iş gerçek olunca ve icraata gelince çıt yok. türkiye cahil ve orta zekalılar cennetidir. ben de türküm ve iddaa ediyorum bunu. Ayrıca türkiyenin %60 ının gerizekalı olduğu iddaasına da katılıyorum. anca böyle bilmişlik taslarız başka bir bok yok.


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    kimse kusura bakmasın ama bizde laf var icraat yok. lafa gelince tüm dünyanın anasını mikiyoruz, ör: kurtlar vadisi vs. ama iş gerçek olunca ve icraata gelince çıt yok. türkiye cahil ve orta zekalılar cennetidir. ben de türküm ve iddaa ediyorum bunu. Ayrıca türkiyenin %60 ının gerizekalı olduğu iddaasına da katılıyorum. anca böyle bilmişlik taslarız başka bir bok yok.


    -----------------------------

    Salaklıkta şurdan geliyor. Bilmediği şey üzerine bilmiş gibi konuşup kendini salak durumuna getirmesinden dolayı. Cahillikten dolayı bir salaklık var.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    kimse kusura bakmasın ama bizde laf var icraat yok. lafa gelince tüm dünyanın anasını mikiyoruz, ör: kurtlar vadisi vs. ama iş gerçek olunca ve icraata gelince çıt yok. türkiye cahil ve orta zekalılar cennetidir. ben de türküm ve iddaa ediyorum bunu. Ayrıca türkiyenin %60 ının gerizekalı olduğu iddaasına da katılıyorum. anca böyle bilmişlik taslarız başka bir bok yok.


    -----------------------------

    Bende zeka konusunda senin gibi düşünüyorum.Sanki tüm gereksiz insanlar bu ülkede toplanmış.Zamanı gelince yurt dışında yaşamayı düşünüyorum zaten.

    Savaş konusuna gelince Türkiye sadece konuşur diyorsunuz ama savaş patlak verdiğinde kolay kolay sikilmeyiz bunu unutmayın. 

Toplam Hit: 3831 Toplam Mesaj: 29