İranla İsrail Arasındanda Savaş Başladı
-
Hangi ülkenin sistemi dışarı bağlı olur lan? Pentagonun internet bağlantısı olması gibi birşey bu amk. Yani pentagonun vardır ama kendi içinde bir bağlantısı vardır haberleşme için.... Bana inandırıcı gelmiyor.
-
Niye küçümsüyoruz ki kendimizi? Test mi yaptınız ? Salaklığımız mı tescillendide haberimiz yok?
-
Bikaç ay önce böyle bir saldırı girişimi olmuştu. Halen saldırı devam etmiyorsa bu haber e$ki.
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Niye küçümsüyoruz ki kendimizi? Test mi yaptınız ? Salaklığımız mı tescillendide haberimiz yok?
-----------------------------ben yazıcaktım sen yazmışsın yani Türk insanı sıkıştığında neler yapabilio eminim herkesin başına gelmiştir bu bu kadar kendinize ya da halkınızdan kişilere güwenmemeniz ilginç yani yenileceğini bile bile bi takıma koşulsuz güwenebilen Türk insanı ülkesinde olabileceğini farzettiği bi olayda kendini küçümsüo koşulsuz güwenemio ilginç :|
-
Nerenizle gülerseniz gülün. Bugün burada Türkiye Cumhuriyetini savunmayan insan savaşta yenilgiyi haketmiştir. Ne gerisiniz siz ?
Türkiyeyi ne kadar küçümsüyorsunuz siz ? -
lan asip kesiyonuz adamlar kendi gordu siber savasa hazir olmadiklarini, duyuru yayinlandi kose yazilari yazildi milyon tane, lafa gelince sikmediginiz got kalmiyor ama tatbikatta bile siciyorlar boyle olunca kuru kuru milleyetcilik yapmanin anlami ne ? birakin bu ayaklari
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
lan asip kesiyonuz adamlar kendi gordu siber savasa hazir olmadiklarini, duyuru yayinlandi kose yazilari yazildi milyon tane, lafa gelince sikmediginiz got kalmiyor ama tatbikatta bile siciyorlar boyle olunca kuru kuru milleyetcilik yapmanin anlami ne ? birakin bu ayaklari
-----------------------------
Kimsenin burada kuru Milliyetçilik yaptığı yok. Biz burada Türkiyeye olan güvensizliğinizi konuşuyoruz. Neyse ya takılın siz. :) Sıktı beni bu muhabbet. -
kimse kusura bakmasın ama bizde laf var icraat yok. lafa gelince tüm dünyanın anasını mikiyoruz, ör: kurtlar vadisi vs. ama iş gerçek olunca ve icraata gelince çıt yok. türkiye cahil ve orta zekalılar cennetidir. ben de türküm ve iddaa ediyorum bunu. Ayrıca türkiyenin %60 ının gerizekalı olduğu iddaasına da katılıyorum. anca böyle bilmişlik taslarız başka bir bok yok.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------kimse kusura bakmasın ama bizde laf var icraat yok. lafa gelince tüm dünyanın anasını mikiyoruz, ör: kurtlar vadisi vs. ama iş gerçek olunca ve icraata gelince çıt yok. türkiye cahil ve orta zekalılar cennetidir. ben de türküm ve iddaa ediyorum bunu. Ayrıca türkiyenin %60 ının gerizekalı olduğu iddaasına da katılıyorum. anca böyle bilmişlik taslarız başka bir bok yok.
-----------------------------Salaklıkta şurdan geliyor. Bilmediği şey üzerine bilmiş gibi konuşup kendini salak durumuna getirmesinden dolayı. Cahillikten dolayı bir salaklık var.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
kimse kusura bakmasın ama bizde laf var icraat yok. lafa gelince tüm dünyanın anasını mikiyoruz, ör: kurtlar vadisi vs. ama iş gerçek olunca ve icraata gelince çıt yok. türkiye cahil ve orta zekalılar cennetidir. ben de türküm ve iddaa ediyorum bunu. Ayrıca türkiyenin %60 ının gerizekalı olduğu iddaasına da katılıyorum. anca böyle bilmişlik taslarız başka bir bok yok.
-----------------------------Bende zeka konusunda senin gibi düşünüyorum.Sanki tüm gereksiz insanlar bu ülkede toplanmış.Zamanı gelince yurt dışında yaşamayı düşünüyorum zaten.
Savaş konusuna gelince Türkiye sadece konuşur diyorsunuz ama savaş patlak verdiğinde kolay kolay sikilmeyiz bunu unutmayın.
