folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İş Aile Helal Rızk



İş Aile Helal Rızk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    Bunu belli bir din kalıbına sokarak düşünmektense, iyi bir insan olmanın ögelerinden saymak, her zaman faydamıza bence. Hem gönül rahatlığı, hem saygınlık kazandırır.

    1000 taksiye binmiştir, birini hatırlar. O da budur. Hikaye uydurma bile olsa, bizim iyi veya kötü hal ve hareketlerimiz, karşımızdakilerin hafızasında kalır ve bir gün onlardan da başka bir iyiliği veya ummadığınız bir kötülüğü görürüz. O zaman anlarız ki, "bu adam bu kötülüğü bana niye yaptı" dediğimizde, bizim de zamanında bir başkasına yaptığımız bir art niyetimizin sonucu olabilir veya olmayabilir; ama "bu adam bize niye bu kadar iyi davranıyor "dediğimizde şaşırırız, ama belki geçmişte yapıp unuttuğumuz bir iyiliğin yansımasıdır bu...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Bauer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bunu belli bir din kalıbına sokarak düşünmektense, iyi bir insan olmanın ögelerinden saymak, her zaman faydamıza bence. Hem gönül rahatlığı, hem saygınlık kazandırır.

    1000 taksiye binmiştir, birini hatırlar. O da budur. Hikaye uydurma bile olsa, bizim iyi veya kötü hal ve hareketlerimiz, karşımızdakilerin hafızasında kalır ve bir gün onlardan da başka bir iyiliği veya ummadığınız bir kötülüğü görürüz. O zaman anlarız ki, "bu adam bu kötülüğü bana niye yaptı" dediğimizde, bizim de zamanında bir başkasına yaptığımız bir art niyetimizin sonucu olabilir veya olmayabilir; ama "bu adam bize niye bu kadar iyi davranıyor "dediğimizde şaşırırız, ama belki geçmişte yapıp unuttuğumuz bir iyiliğin yansımasıdır bu...


    -----------------------------

    belki de haklısın


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    zenginler mutsuz hapiste efendim yalnız ölüyorlar edebiyatını bırakıp gerçekleri görsek, zenginlerin ne kadar huzur içinde yaşadığını falan, ülkede insanlar az da olsa sanayileşmek için uğraşırlar, yatırım yaparlar ne bilim evin baçesine bişiler eker ekonomiye katkıda bulunurlar, rüzgar gülü dikerler küçük de olsa, ama yok kültüre işlemiş, bir bmw 3.20d içinde ilik gibi bir hatun ve şoför kolduğunda zengin çocugu görünce yafta hazır "orospu çocugu" 

     Stv tarzı hikayeler bunlar, unutmayın dinler ve devletler halkının zenginleşmesini istemez. Fakir halk itaatkardır.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cosplay bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu tarz bir ders verebilmek için genelde hikaye uyduruyo bence. abi hangi taksici vaktin var mı diyip alırda böyle bişe anlatır sana sırf para olayı yüzünden? 

    -----------------------------


    -----------------------------

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeratul
    zeratul's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2005
    Erkek

    glaurung bunu yazdı:
    -----------------------------

    zenginler mutsuz hapiste efendim yalnız ölüyorlar edebiyatını bırakıp gerçekleri görsek, zenginlerin ne kadar huzur içinde yaşadığını falan, ülkede insanlar az da olsa sanayileşmek için uğraşırlar, yatırım yaparlar ne bilim evin baçesine bişiler eker ekonomiye katkıda bulunurlar, rüzgar gülü dikerler küçük de olsa, ama yok kültüre işlemiş, bir bmw 3.20d içinde ilik gibi bir hatun ve şoför kolduğunda zengin çocugu görünce yafta hazır "orospu çocugu" 

     Stv tarzı hikayeler bunlar, unutmayın dinler ve devletler halkının zenginleşmesini istemez. Fakir halk itaatkardır.


    -----------------------------

    Abi adam zenginler mutsuz hapiste demiyorki adam hakkıyla kazanan zengin olana niye laf söylesin?

     

    Hikaye doğrudur yalandır tartışmak gereksiz bence çünkü burda asıl mesele mesajı alabilmekte. Ayrıca taksici olmasada esnaf içinde 15kuruş için dükkandan çıktığımda peşimden koşturup verene rastlamışımdır. Hem ayrıca sarhoş ve düdükleyen taksici oluyor da neden en küçük parayı bile helal olmaz düşüncesiyle bir şekilde veren taksici olmasın diye düşünmek de lazım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    marad10a
    marad10a's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2013
    Erkek

    güzelmiş be

Toplam Hit: 3577 Toplam Mesaj: 27