İş Arayan Çevre Mühendisi
-
Hocam benim nacizane onerim, is begenmemezlik yapma. Ilk is nerdeyse her zaman ikincisine ziplamak icin kullanilan gecici bir seydir, kosullari sahane maasi dolgun olmasa da olabilir kayip degildir. Is deneyimi olarak cvye eklenir, referans bulunur ve "deneyimli" olarak daha iyi kosullu ve maasli bir yere o sekilde gecilir. Ayni zamanda hazirda iyi kotu bir isin varken ac kalacak miyim gerilimin olmayacagi icin ikinci kararini cok daha az baski altinda vermis olursun.
