folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İş Arıyorum :(((



İş Arıyorum :(((

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Banada lazım beyler, otel felan, şu banka kredi borcumun son 4 taksidi kaldı. 2,500 tl. Bu ay tıkandım. Tüm birikimim bitti. 2-3 ay'a bile razıyım.

    Otelde felan ne iş olsa yapıcam artık, haberi olanlar paylaşsın lütfen

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    banada grafik yada web tasarım staj yapabileceğim bi yer lazım acil. Gecen hafta grafik web tasarım kursum bitti bildiklerimide unutmadan acil staj yapacak biyer bulmam lazım. Anadolu yakasında oturuyorum. Bildiğiniz biyer varmı müridler. En az 15 yere başvurdum cevap yok.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Biyotbt bunu yazdı:
    -----------------------------
    istanbul okmeydanında şark kahvesinden kulaksıza doğru giderken solda rammar group gross markette çalışacak bay güvenlik elemanı aranmaktadır. isteyen başvurabilir. şişliden şişhane minibüsü ne binerseniz onunden geçer. burger kıng onunden kalkan minibüse binip rammr da indir diyin indirir.
    -----------------------------

    :D Oralarda adamı iki kere söküp takarlar be ahaha.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ExcaliburTBT
    yok yok bişi olmaz ben varım burda :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulas
    ulas's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2009
    Erkek
    valla beyler ben bıle iş arıyorum üniversite öğrencısıyım amelelık yapıcam en sonun da bıle allah herkese kolaylık versın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Antalya gibi turistik yerlerde otelde felan iş arıyorum bilen varmı öyle bir iş bana garsonluk felan çok sıkıştım paraya ihtiyacım var evin durumu kötü :S


    -----------------------------

     

    Arkadaşlar yokmu yaa yatacak yer felanda lazım bana !!!

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    up up up..yardım edebilcek olan varsa yardımcı olsun lütfen arkadaşa
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Ankarada günlük 6 saat 15 tl ye iş var. Kızılayda felan dondurma ve mısır satılacak. İsteyen pm çaksın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    mısır işi aştidekiler gibi mi hocam.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    antalyada iş arıanlar benlen irtibata geçsin otel vs .

Toplam Hit: 3084 Toplam Mesaj: 28