folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder İşe Başlarken Açık Senet İstenmesi ?



İşe Başlarken Açık Senet İstenmesi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    beyler adamlar araba verecekler ve arabada yine bilmemkaç milyarlık mal olacak . adamlar açık senet istiyor benden . kaçıp gitme riskimden dolayı vs. normal midir bu ? benim için bi dezavantajı olabilir mi ? aleyhime kullanabilirler mi bunu ilerde ?


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    Senet isteniyor genelde ama acik senet degil.. ederi rakam yazilir.. rakam yazilmasini ve senetin neden yapildigini da not dussunler


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senet isteniyor genelde ama acik senet degil.. ederi rakam yazilir.. rakam yazilmasini ve senetin neden yapildigini da not dussunler


    -----------------------------

     

    hocam not ne şekilde olsun mesela arabanın ederi 25 malın ederi 20 bin lira . nasıl bi not olsun .


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Açık senet nedir hacı? sözleşmeye mukabil normal senet yapılır veya sözleşmede azami tutar koyulur senet falan istenmez öyle saçma şey mi olurmuş :) adam oraya 1 milyon lira yazsa ne yapacaksın.


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Açık senet nedir hacı? sözleşmeye mukabil normal senet yapılır veya sözleşmede azami tutar koyulur senet falan istenmez öyle saçma şey mi olurmuş :) adam oraya 1 milyon lira yazsa ne yapacaksın.


    -----------------------------

     

    hocam ne diyeyim ben bu adama ? senet filan yapmıyorum mu diyeyim ? adam diyor ki sıcak satışta her firma ister bunu . araba ve malın güvencesi için . buna karşılık ne diyeyim adama ?


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    isteyebilir. kritik noktalara koyulan güvenlik elemanlarından da bu tarz şeyler istiyorlar. ama açık olması anormal tabi.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------

    isteyebilir. kritik noktalara koyulan güvenlik elemanlarından da bu tarz şeyler istiyorlar.


    -----------------------------

     

    ilerde bu seneti benim aleyhime kullanmamaları için ne yapmam lazım . senette nasıl bir cümle geçmesi lazım kendimi güvene almam için . bu adamlar bu senedi alıp direkt ortada hiçbir şey yokken . benden bu parayı isteyebilirler mi ? bundan çekiniyorum


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    Yargitay iscinin patronuna senet vermesi durumunda sahit dinletilmesini

    kabul etsede tum nazikligi ile sizden teminat icin senet isteyip imza attiran

    isvereniniz bir gun isler ters gittiginde veya isten ayrildiginizda nasil ayrilirsin

    diyerek senedi doldurup icraya verebilir , menfi tespit davasi acilir ; is yerinin

    bu sekilde bir uygulamasi oldugu ve her ise giren kisiden boyle bir senedin

    alindigini oteki calisanlarin tanikligi ile ispatlamaniz ve ispatlandigi takdirde

    teminat sartinin gerceklesmedigini de ispatlamaniz gerekir ve bu zor bir dava olacaktir ,

    menfi tespit davanizi en iyi sekilde yurutebilecek bir avukata basvurup

    iyi bir savunma hazirlamaniz gerekebilir.

    bilgi = borcunu odemeyen borclugunun borcunun alacaklinin talebi uzerine

    devlet zoruyla tasinir ve tasinmaz varliklarina el konarak karsilanmasini

    konu alan hukuk dalina icra hukuku denir ve Turkiye'de bu hukuk alani

    ikibindort sayili icra ve iflas hukuku ile duzenlenmistir , icra konusu da icra islerini

    yurutmek icin kurulmus olan icra ve iflas daireleri ile icra mahkelemeri ve yargitayin

    icra ile ilgilenen daireleridi ve yardimcilari da cumhuriyet savciliklari,

    genel mahkelemer ve polis gibi kurumlardir bunlar icra dairesi ve

    icra mahkemesi diye iki bolume ayrilirken icra konusu da bolumlere ayrilarak uygulanir 

    ornek = ilamli ve ilamsiz takip , yetkili icra dairesi , takip talebi,odeme emri,takip,itiraz,

    itirazin hukumetten dusurulmesi .. gibi .

    menfi tespit davasi odeme emrinde belirtilen

    sure icersinde itiraz etmeyen yada itirazi kabul edilmeyen borclu borcun mevcut olmadigini

    tespit ettirmek icin icra dairesinin bulundugu yer

    mahkemesine veya davalinin ikametkagi mahkemesinde bu davayi acabilir ve

    size zarari dokunacak kisim olan davanin alacakli tarafindan kazanilmasi durumunda ihtiyati tedbir

    ( davacinin davasini kazanmasi durumunda dava konusu seye kavusabilmesi icin davadan

    once veya sonra dava sirasinda o seyi garanti altina alinmasina yarayan onlem )

    nedeniyle alacagini gec almaktan dogan zararlarini borclugunun onlemi icin

    yatirilmis oldugu teminattan baslayarak alirlar ,

    davayi siz kazanirsaniz icra tabikiniz durur .

     

    isten ayrilmanizda senedin size iadesi icin tedbir talepli dava acmalisiniz

    aksi takdirde senedin uzeri isverence doldurularak aleyhinize icra takibi yapabilir

    bu durumada da ancak odedikten sonra borclu olmadiginiza iliskin dava acip

    odediginizi geri almaya calisabilirsiniz ve bu davada da

    ispat sorunu ile karsi karsiya kalacaksiniz ,

    acik senet vermek sorumluluk gerektirir ve sonucu agir olabilir

    ornegin Allah korusun bir kaza durumunda karsi taraftaki araca veya kisilere zarar gelebilir ,

    dogru bir rapor alsaniz bile sigortalar masraflar konusunda yetersiz kalabilir ,

    ornegin karsi tarafin zarari 40 bin ytl ise ve sigorta sadece 15 bin ytl karsiliyorsa

    keside yerini kendileri doldurarak  

    kalan 25 bin ytl yi yukarida bahsettigim icra yollarini kullanarak sizden alacaklar.

     

    soru =  

    ilerde bu seneti benim aleyhime kullanmamaları için ne yapmam lazım . senette nasıl bir cümle geçmesi lazım kendimi güvene almam için . bu adamlar bu senedi alıp direkt ortada hiçbir şey yokken . benden bu parayı isteyebilirler mi ? bundan çekiniyorum

    cevap =
    -----------------------------
    isvereniniz dogacak masraflari tespit edemediginden sizi koruyacak ama kendilerini magdur edecek bir mevla bicip senet hazirlanmasini kabul etmeyecektir ,yuzde elli bu isten zarar gorecek yuzde elli gormeyeceksiniz ellerinde imzali senediniz varken bir sorun yasanmamissa ilk olarak kendilerinden belge almaya calısın alamayacak olursanız noterden ihtarname yollayıp borcunuzun bulunmaması nedeni ile imzalamıs oldugunuz bos senetlerin hukumsuz oldugu iade edilmesini kendilerinin veya 3.sahıslar tarafından isleme konulması halinde savcılıga sikayet edeceginizi ayrıca ugrayacağınız zararı rucu edeceginize dair ..bunu goze alamazlar ve hemen imzali senedinizi geri verirler fakat bir sorun yasanmis ve ortada bir zarar varsa bunu sonuna kadar size her turlu zarar bedellerini de katarak odetme haklarinin oldugunu imzalamis ve kabul etmis oluyorsunuz .


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Kesinlikle boş bir senet'e imza atma iş sözleşmesi denen bir zımbırtı var begenirsen imzayı bas. Senede not filan düşülmez düşsende bi fayda etmez ok.

    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam korkulacak birşey yok ki bunda, karşılıklı mukavele yapın. Aracın üstüne zimmetlenme olayı bu. Noterde'de tastik ettirebilirsin basit birşey zaman almaz.
    ha patron bey istemiyorsa, eyvallah de uğraşma.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ya bu adamlar ben 2 ay sonra işten çıkınca bu senedi icraya vermezler mi işten çıktın şirketi maddi zarara uğrattın diye ?


    What you know about them cats That be spendin the dough Every day drink Henney and a bottle of Mo Ride whips, hittin chicks
Toplam Hit: 2714 Toplam Mesaj: 17