İşi Bırakan Webmasterin Css Temaları
-
tealar hoş ama tek bir yere hizmet etmiş geniş değil.
-
hiphop sitesimi açsak napsak (: çektim bende sağol hocam
-
Bana kalırsa orijinal değil bunlar ... ( şahsi düşüncem )
-
incelemeye deger ındırdım :)
-
bende gördüm hoşuma gitti bi kaç tanesi paylaşım dedim upload isyankar webmasterin:)
-
hiçbirisi hiçbi işe yaramaz. dağıtacak olan adam psd dağıtırdı. Bu direk imaj paylaşmış ki reklam yapmak amacı. zaten hepsi tipsiz.
-
güzel tasarımlar var paylaşım için teşekkürler. kara tahta tasarımı ile karanlık odalar çok güzelmiş.
-
Zaten arkaplan grafikleri 2 tasarım mı desem artık ne desem o hariç gerisi stok yani kendi yapmamış. Nerden anladın diyecekseniz paintten bile yazı yazsam öyle oturturdum berbat ötesi textler atmış temaya. Lisansın faydalarından biride bu gibi durumlarının olmaması. Bazı şeylere herkes ulaştığı zaman böyle göz zevkini bozan materyaller çıkıyor. Bkz: Flash TV
-
Hacı, adam "Graphic Desinger"ım diyor, "Bırakıyorum" diyor... "Aldım elime birayı" diyor. "Alayının" diyor. Çok mu içmiş la? :)
-
bu şimdi hangi sistem beyler wordpresmi ne
