Işığı 1 Trilyon Kat Yavaşlatırsak
-
Mükemmel bişi keşfetmiş. uzaktan algılamada çığır açar normal kullanıma uygun şekle gelirse...
-
saçma birşeye benziyor
-
Her böyle ilginç über teknolojik haberleri görsek bizim Türk milletinin özeleştiri yorumlarıyla karşılaşıyorum.
Özeleştirisi bukadar gelişmiş bir toplum nasıl olur da hala sabah işe okula giderken zorlanır anlayamıyorum cidden.
Özetle: 'Millet neler yapıyor biz de hala millet neler yapıyor diyelim'
-
Hönkkkk saygılar sevgiler, yaw bir uluslararası ilişkilerci olarak bunlardan zevk almam ne kadar acı!
Edit: la ben boşuna okuyorum ya.
heza tarafından 24/Nis/14 13:35 tarihinde düzenlenmiştir -
Millette ne zeka var amk.Bizden bi bok olmaz
-
birisi videonun sonunda otomatiğe bağlıyor u uu uuu u diye kahkaha attım orda :D ama adamlar gerçekten aşmışlar.. Bence bu teknolojinin kullanılacağı ilk yer silah sanayisi.. Maalesef
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Sistemdeki kusursuzluk beni yine hayretler içerisinde bıraktı, Nasıl bir zeka bu olasıkları hesaplıyor anlamış değilim,
morf1n bunu beğendi.
-
çizik dicektim ki video ucmus
-
biri tazeleyebilirmi link gitmiş
-
www.ted.com/talks/ramesh_raskar_a_camera_that_takes_one_trillion_frames_per_second
