Işık Yılı İle İlgili
-
uzay
düşünmekle çözülecek bir şey değil ışık hızına çıkmak yerine ulaşım sistemimizi baştan inşa edebilirsek o zaman çözeriz bazı şeyleri
uzayın bir ucundan diğer ucu (neye göre bulunmuş olduğu düşüünülüyor onu da anlamadım) 18 milyar ışık yılı
şimdi ki teorilerden biride bing bang bir başlangıç değildi sonsuz bir varoluş var içe çökme yeniden oluşma...
-
sunyy2003 bunu yazdı
uzay
düşünmekle çözülecek bir şey değil ışık hızına çıkmak yerine ulaşım sistemimizi baştan inşa edebilirsek o zaman çözeriz bazı şeyleri
uzayın bir ucundan diğer ucu (neye göre bulunmuş olduğu düşüünülüyor onu da anlamadım) 18 milyar ışık yılı
şimdi ki teorilerden biride bing bang bir başlangıç değildi sonsuz bir varoluş var içe çökme yeniden oluşma...
Hocam bilim dünyası teori üretmekten ve araştırma yapmaktan geri duramaz çünkü geçeklere ancak böyle ulaşabiliyolar bilim şüpheciliktir.
18 milyar ışık yılını kızıla kayma ve ışık hızının orantısıyla buluyorlar.
Nesneler uzaklaştıkça ışık tayfı değişiyor ne kadar kızılsa o kadar uzak ve yaşlı oluyor. Şu an gelinen noktada yakalanan objeler 16milyar ışık yılına işaret ediyor ve bu oran gittikçe artıyor. BİGBANG'i ise neslelerin bir yöne doğru hızı giderek artacak şekilde uzaklaşması sayesinde biliyorlar. BİGBANG kesin var olmuş gibi bir şey ama tekrar kendi içerisine mi çöküyor, sonsuza akdar devam mı ediyo, daha önce tekrar tekrar oldu mu bunu bilmiyorlar. Bilim ilerledikçe sorular ve teoriler artıyor.
