İslam Üniversitesi - DVD - 4,20 GB - Tek Link
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
olsun la yazdığına göre nasıl olsa bir zamandan sonra cennete gönderiyolar hurilerle takılırız.
Bu arada indiriyorum konuuyaçan arkadaş
-----------------------------File download started.
If the download does not start - try again.Tahmin edilen indirme süresi:
in free mode 17 saat 27 dakika 10 saniye, in Turbo mode 1 saat 11 dakika 35 saniyeben de indirmeye çalışıyorum da 17 saat diyo :S ilk link de dosya 2gbden büyük diye indirtmeditorrent falan yok mu acaba? -
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
olsun la yazdığına göre nasıl olsa bir zamandan sonra cennete gönderiyolar hurilerle takılırız.
Bu arada indiriyorum konuuyaçan arkadaş
-----------------------------File download started.
If the download does not start - try again.Tahmin edilen indirme süresi:
in free mode 17 saat 27 dakika 10 saniye, in Turbo mode 1 saat 11 dakika 35 saniyeben de indirmeye çalışıyorum da 17 saat diyo :S ilk link de dosya 2gbden büyük diye indirtmeditorrent falan yok mu acaba?
-----------------------------sonsuz bi yaşam için değmezmi hocam.. AZAP çekin az bişi.. olsun o kdar biraz bronzluk iidir
-
arena-tr sitesinde torrentinin olduğunu öğrendim. üyeliği olan varsa bi ekleyiversin.
-
İslam , ilimin , bilimin önünü kapatmaz.
-
AsilKan bunu yazdı:
-----------------------------
İslam , ilimin , bilimin önünü kapatmaz.
-----------------------------Allah büyüktür, büyüklüğünden sual olunmaz; ama Allah'ın bazı kulları küçüktür. Bu küçük kullara da yobaz denir.
-
KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
-----------------------------
AsilKan bunu yazdı:
-----------------------------
İslam , ilimin , bilimin önünü kapatmaz.
-----------------------------Allah büyüktür, büyüklüğünden sual olunmaz; ama Allah'ın bazı kulları küçüktür. Bu küçük kullara da yobaz denir.
-----------------------------yeah.. bknz.. : biz onları maymunlara çevirdik..
taklitçi yobazlar., sünnet nedir? size bi soru,. mesela hz.muhammed bi giyim tarzı varmış. ama o bölgede ozmn herkesin aynı giyim tarzı..? muhammedül emin sarık giymişte ebul-hakem gravat mı takmış? şimdi güzel giyinemk mi sünnet yoksa maymun gibi taklit etmek mi sünnet sorarım?
-
Adam sizle din hakkında bir tartışmaya girmiyor. Basit bir paylaşım yapıyor. Laf koymak istiyorsanız daha alakalı konular bulunuz. Ortalığı birbirine karıştırmaya çalışmayınız. Ama o kişilerde yine bir gelişme görüyorum. Önceden ibretlik paylaşım derlerdi. Artık okul çağı çocukluğu dönemini geçmişler.
-
Din konusu açmak yasak olduğu kadar din paylaşımı yapılması da yasak olmalıymış, bu başlıktan o sonuç çıkıyor.
-
Prometheus neden bunu yapma ihtiyacı hissediyorsun abi sen. Konunun adı sadece islam üniversitesi fakat sen konuyu direk bence üniversitelerde ilahiyat fakültesi olmasın diye baltalıyorsun.
