Islamic_Force"Dan Selamlar..
-
herkes hoşgeldin demiş. Ben herkes gibi değilim bir çok konuda.
Hoş geldin demeyecem.
Geç kaldın diyecem. Nerelerdeydin?
Erhan da gelmiş bu arada. Avatarı kap gel erhan. Bataklığın üzerinde uçacaz.
-
ne hoş geldini abi adam gene gitti :D olesine bi ugramıstı gecerken heralde. islamic hocam bi cvp yaz :D orda mısıııın
-
TugrulBaba bunu yazdı:
-----------------------------herkes hoşgeldin demiş. Ben herkes gibi değilim bir çok konuda.
Hoş geldin demeyecem.
Geç kaldın diyecem. Nerelerdeydin?
Erhan da gelmiş bu arada. Avatarı kap gel erhan. Bataklığın üzerinde uçacaz.
-----------------------------geldim abi buradayım artık (: avatar da kapıcam yakın zamanda uçarız hep birlikte (:
-
Hacı hoşgeldin.Selamunaleykum Aleykumselam.
-
Hoşgeldin hocam.
-
Tekrar hoşgeldin .
-
NowalgiN bunu yazdı:
-----------------------------geldim abi buradayım artık (: avatar da kapıcam yakın zamanda uçarız hep birlikte (:
-----------------------------
Ya nowalgir girsende şu profil sayfana değiştirsenya şu avatarı :D
-
Hoşgeldin üstat daha üç dört gün önce fistandantilusla ulan keşke islamic force tekrar siteye takılsa diyoduk demekki mübarek adammışız. :D
-
selamın aleyküm yeniden gelen eskilere.
