İşlemci Isısı Oldu 102 Derece
-
parçalar 3 aydır ayrık bir şekilde duruyordu demişsin.Belki parçaları cıkartıp koydugun yerin ısı dengesi normal olmayabilir.Ne demek bu?Yani parçaların çalışma fonksiyonlarını etkileyecek bir soğumayla karşılaşmış olabilir.Sonra sen de parçalarını kasaya takınca normal ısısından farklı bir yapıya sahip oldugu için(o anda yani) kısa devre yapma ihtimali olabilir.parçalarını takarken dikkatli taktıgına emin degilsen bi pc ciye götür derim.ya da tekrar bi çıkarıp takmayı dene.ısıyla alakalı bir sorun gibi geldi bana...belki de sen pc yi açınca fazladan bir enerji yüklenmsi olmuş da olabilir...
-
spyrex hoja alakası olmadıgını dusnuyorm...cunkü örn: gold bilgisyar,vatanbilgisayar bunlarda raflar işlemcıler var.. ve bunun bu havadan olacagını sanmıyorum.. eve Klima falan takmanı onerırım ..DDDD
-
termal macunla alakası yoktur demişsin :d olmaz mı tabii ki var. o macunun görevi işlemciden sıcaklığı alıp soğutucuya vermek. neyse sorunun hallolduğuna göre uzatmanın anlamı yok :D kolay gelsin..
-
arada su dök yada buz koy kasaya XD
-
yanlış ölcüodur...
işlemciyi taktığın yerde minik bi direnc varsa ısıya duyarlı, onu biraz aşşağı doğru eğersen sorun kalmicaktır,
birde bios update'i yap...
102 dereceye işlemci cıkmaz
Toplam Hit: 2852 Toplam Mesaj: 16
