İşlemci Kullanımı
-
bir oyun oynuyorum
oyunu oynarken bazen pc kasıyor ve fps değeri 1 e kadar düşüyor
bazende 40 fps ye kadar çıkıyor
neyse bu uzun zamandır rhatsız ediyordu beni
biraz önce cpu z programını açtım ve
multiplier değerinin 4 ile 9.5 arasında gidip geldiğini gördüm
tabi bula çekirdek frekansımı değiştiriyordu çekirden frekansı 800 ile 1900 mhz arasında gidip geliyor
bunu nasıl 1900 de sabitleyebilirim bunun kaynağı nebilen varmı
800-1600-1900 mhz arasında geziyor frekans
-
işlemci yüküne göre çarpanını otomatik yükseltiyor yük yokken üstünde 4'e alıyor hem enerjiden tasarüf ediyor hem fazla ısınmıyor nasıl sabitlenir bilmiyorum ama sabitlemesen daha iyi ısınma problemi ile karşılaşabilirsin.
-
oda aklıma geldi ama
işlemcide yük olsada olmasada yapıyor onu
yani oyun oynarkende çarpanı düşüyor ve yükseltiyor
hiç birşey yapmıyorkende çarpanı düşürüyor ve yükseltiyor :|
-
.
-
öle bi işin olacağını zannetmiyorum benimkide iniyo çıkıyo fakat kasma yapmıyo donanımsal bi sorun olabilir
-
işlemcin nedir?
-
hmm hmm :)
sabit konu denemesi sanırım :)
sürekli en üstte bu konu.
gayet güzel olmuş :D
tatmin : http://www.tahribat.com/Forum-Gelmis-Gecmis-En-Sacma-Kavga-Sahnesi-148437/1/#1743031
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------hmm hmm :)
sabit konu denemesi sanırım :)
sürekli en üstte bu konu.
gayet güzel olmuş :D
tatmin : http://www.tahribat.com/Forum-Gelmis-Gecmis-En-Sacma-Kavga-Sahnesi-148437/1/#1743031
-----------------------------evet buymus :D
test ettimonaylıyorum
soruya gelince bende bilmiyorum
-
neden bu konu hep 1. sırada :|
-
Rene bunu sabit konu yapmışta çünkü ondan.
-
biosundan çarpan yükselete bilirsin
