İşletme İktisat Dış Ticaret ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juliet
    Juliet's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    ekonominin nasıl işlediğini anlamak istiyosan iktisat oku. Teorilerle doludur. Sayısal dersleri çoktur. Aöfün ders içeriğini bilmiyorum ama mühendisligin yanında birde iktisat okursan bosu bosuna kasarsın kendini. İşletme ve dış ticaret daha cok yarar işine. Dış ticaret oku bence yüksek lisansda işletme cakarsın. 2 3 yıl calıstıkdan sonrada bi mba oooh mis


    011100110110000101111010011000010110111000101110011000010111011001101001
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    kafan iyi çalışıyosa iktisat

    aynen katiliyorum dj'e

    calisirsan guzel is imkanlari var.

    vergi denetmenligi

    gelir uzmanligi vs


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    bu kadar okuyup napıcanız ya ölede kpss bölede kpss boşversene :D


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    bende yaptırcam 2 yıllık programlama mezunuyum ama hangi bölüme kayıt yaptırabiliyoz en kolayı hangisi 

    bi de para yatıracaz mı hani harçlar kalkmıştı ak :D 

    sahinka tarafından 01/Eki/12 23:57 tarihinde düzenlenmiştir

    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izleyici
    izleyici's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2011
    Erkek

    bilader ne işin var dış ticarette. mühendislik okuysan yaz işletme bak dalgana.


    #hayat bir sifreleme algoritmasından ibaret.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    sahinka bunu yazdı

    bende yaptırcam 2 yıllık programlama mezunuyum ama hangi bölüme kayıt yaptırabiliyoz en kolayı hangisi 

    bi de para yatıracaz mı hani harçlar kalkmıştı ak :D 

    205 tl


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    yeri gelmişken ben de sorayım bir arkadaşım lojistik mezunu çeko mu okuyayım yoksa kamuyönetimi uluslarası ilişkiler mi ?

    Ben sırf andırıyor diye 2. yi söyledim. Çeko henüz yeni bir bölüm ve bir kaç bölümün karması gibi uzmanlaşmak için kyui daha mantıklı gelbi bana fakat bir de bilgi ve tecrübe sahibi olanların yorumunu alayım (çeko: çalışma ekonomisi)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    iktisat okuyonlar fikirlerini paylaşabilirmi bende matematik mezunuyum iktisat okumak istiyorum memurluk alımı daha çok ve güzrl memurluklar var.

    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juliet
    Juliet's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    iktisat okuyonlar fikirlerini paylaşabilirmi bende matematik mezunuyum iktisat okumak istiyorum memurluk alımı daha çok ve güzrl memurluklar var.

    Merak ettigin konular nedir mesela ? Derslerin zorlugu mu icerigi mi ? 


    011100110110000101111010011000010110111000101110011000010111011001101001
Toplam Hit: 1869 Toplam Mesaj: 20