İspark Geçmiş Borcu Çıkması!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    iyi akşamlar müritler.

    bugün miniatürke gittik ailecek.  gezip dolaştıktan sonra isparka ödeme yapmaya geldi çıkışta. neyse görevli dedi ki 9 lira iyi ödeyek dedik karttan sonra dedi ki 97 tl de borcunuz var alla alla tabi biz şaşırdık. ya araba daha 2 sene oldu isparka doğru düzgün girmişliğimiz yok hadi girdik ödemeden kapıdan nasıl çıkabiliriz bariyeri parçalarsın anca öyle. güneş başımıza geçmiş biraz hamalladık sanırım tam o esnada hemen temassız şak çekmiş dur diyene kadar.

    neyse biz krize girdik. baktık internetten 01.01.2013 tarihinden olan borcun bugüne kadar 21 adet kaçak giriş çıkış yapılmış bu plakaya araca şahsa değil plakaya. hatta satan adamı aradım. yok dedi işten eve evden iş km düşük filan öyle birşey yok dedi kardeşim. zaten plakaya yazılınca bizde ki plaka da eskiden kullanılan plakaymış silinmiş tekrar faal olmuş.

    isparkın online sitesinden ruhsat fotoğraf ve sözleşmeyi ekleyip 1 hafta da çözülecek diyor sitede.

    araç satışında trafik ceza mtv vb ödenmeyince satış yapılmıyor da ispark borçları olmasına rağmen satış nasıl yapılıyor vergi dairesinde bu devlet kayıt altına alması gerekmez mi ? ha keza köprü geçiş karayolları geçişlerinde de böyle bir enayilik olduğunu düşünüyorum. 10 sene önce adam köprüden geçmiş hala ceza gözüküyor yeni alan aracı sahibi şoka giriyor.

    Bunun düzeltilip sistemin ortak olarak görülmesi ve uyarı olarak belirtilmesi için ne yapılmalı ? cimer veya neresi ?

    hadi isparkı arayacam yarın da diyecekler evrakları yollayın vs. bu vatandaşı insanları uğraştırmaz mı? 

    (isparkta tanıdığı olan var mı bu sistem niye böyle boşlukta bilgi verirse sevinirim)

    kaygusuz tarafından 21/Tem/21 23:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Bazen sallayıp geçmek lazım. Ver 97 yi geç git yüz göz olduğuna değmez. İspark safışa engel değil resmiyeti tartışmalı.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hiç bir şey olmuyor öylece duruyor borç. Yok icraya veririz, yok arabanın satışını veremezsin vs göz korkutmak için söyleniyor. 

    Borcunu ödemeden çekip giden araba olursa İspark görevlisi plakayı rastgele kafadan sallayıp yazıyor. O yüzden sizinle alakası olmayan borçlar sizinmiş gibi gözüküyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Hiç bir şey olmuyor öylece duruyor borç. Yok icraya veririz, yok arabanın satışını veremezsin vs göz korkutmak için söyleniyor. 

    Borcunu ödemeden çekip giden araba olursa İspark görevlisi plakayı rastgele kafadan sallayıp yazıyor. O yüzden sizinle alakası olmayan borçlar sizinmiş gibi gözüküyor.

    İyi de fişi baştan kesip koymuyor mu arabaya? Sonradan fiş üzerinde oynama yapılmaz muhtemelen. Çoğu kişi vermiyor zaten plaka yaz diyor tabi firmalar çalışanlarına baskı yapıyor parayı tahsil edeceksin diye. Onlar da yok illa ödeme alıcam yapıyor ama sonunda canını alacak değil ya mecbur bir şey diyemiyor. Çalışan için de çok uyuz bir durum. Bu işi yapmak istemezdim. Muhtemelen tahsil etme yüzdesi düşük olanlara yaptırımı da vardır.

     


    İmzalamazsam ne olcak?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    isparka "siktir git ödemiyorum" dediğinde gelip alamıyormuş diyorlar. ama bunu diyene denk gelmedim hiç.


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Liquid bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Hiç bir şey olmuyor öylece duruyor borç. Yok icraya veririz, yok arabanın satışını veremezsin vs göz korkutmak için söyleniyor. 

    Borcunu ödemeden çekip giden araba olursa İspark görevlisi plakayı rastgele kafadan sallayıp yazıyor. O yüzden sizinle alakası olmayan borçlar sizinmiş gibi gözüküyor.

    İyi de fişi baştan kesip koymuyor mu arabaya? Sonradan fiş üzerinde oynama yapılmaz muhtemelen. Çoğu kişi vermiyor zaten plaka yaz diyor tabi firmalar çalışanlarına baskı yapıyor parayı tahsil edeceksin diye. Onlar da yok illa ödeme alıcam yapıyor ama sonunda canını alacak değil ya mecbur bir şey diyemiyor. Çalışan için de çok uyuz bir durum. Bu işi yapmak istemezdim. Muhtemelen tahsil etme yüzdesi düşük olanlara yaptırımı da vardır.

    Müşteriden parayı alıp sonrasında elindeki cihazdan aracı silip parayı cebe atanlar bile olmuştu.

    https://www.yurtgazetesi.com.tr/ekonomi/90-milyonluk-ispark-vurgunu-h33746.html

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    Vayy eko vayyyy


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahramann
    Kahramann's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam ben de baktım borç varmış ama benimki şu şekilde oldu.

    İspark yol üstü otoparkı çalışma saatleri yerine göre değişiyor. 

    Çalışma saati 08:00 - 19:00 olan isparka sen mesela 07:30 da arabanı bırakıp akşamda 19:30 da arabanı alırsan adam seni göremediği için para tahsil edemiyor ama böyle borç çıkıyor.

     

    Kahramann tarafından 22/Tem/21 01:37 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buber.
    wordros
    wordros's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Aracı aldığınız tarihi doğrulayıp düşürüyorlar. Sadece İSPARK da değil bu bütün işletmeler aynı mantık plakaya yazdıkları için böyle sorunla bende çok karşılaştım. Hee satış da sıkıntı olmuyor. Otoparkları kullandığındada sadece ücreti borcu talep ediyorlar sadece.


    alektamovikmovik
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Yok param canımı mı alacan demiştim. Borç duruyor öyle.

    Önceki arabayı satmıştım üstünden 3-5 yıl geçti ne oldu bilmiyorum.


    Benim hiçbir şey umrumda değil..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı

    Vayy eko vayyyy

    maks akpli kafası 


    No way out
Toplam Hit: 512 Toplam Mesaj: 13
ispark borç geçmiş tarihli