folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder İstanbul Bilişim Garantili Note4 Garanti Macerası



İstanbul Bilişim Garantili Note4 Garanti Macerası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    macera nerede?

    10 üzerinden 2

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    GusFring bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    macera nerede?

    10 üzerinden 2

     

    macera kategorisini dram ve hüzün olarak güncelliyorum.

     

    arkadaşlar urfadayken telefonu hakem heyetine vermiştim. hakem heyetindeki bilir kişi istanbul bilişimin raporundaki

    yazıyı kopyala yapıştır yaparak red kararı vermiş. bu kararı ben el altından öğrendim. bu karar dahaca bana tebliğ edilmedi kaymakamda kaç aydır onay imzası bekliyor.

     

    gelelim işin fantastik olan kısmına

     

    Para istanbul bilişime gitmesin diyerek telefonu ankarada sistem grup elektroniğe yolladım. (tabi sistem grup vs olduğunu bilmiyorum telefon numarasını samsung müşteri hizmetinden aldım) telefonda ekranda arıza var ve genel kontrol ve arıza tespiti yapılması rızası ile gönderdim. telefona 590 lira masraf çıkarttılar sadece ekranında arıza olduğunu söylediler ben de onayladım parayı gönderdim. Telefonu tamir ettiler. benim yolum ankaraya düştü kargoda yatmasın diye arkadaşıma teslim almasını rica ettim ve yetkili servisten onayını aldım. telefonu aldığında gözle kontrol etmiş adam sonuçta mühendis değil.. servis raporunda sadece ekran değişimi yapıldığı ve başka arıza tespit edilmediği anlaşılıyor. diyerek arkadaş alıyor dokunmatik çalışıyor diyerek telefonu ben gelince bana veriyor.

     

    Bende memlekete dönünce telefona sim kartı takınca telefonun çeker gibi yapıp çekmediğini farkederek. telefonda yeni bir arıza olduğunu farkediyorum. samsung müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ediyorum ve soruyorum. Yine aynı yere mi göndereyim yoksa istanbulda farklı servise mi göndereyim diyorum. Aynı yere gönderin diyorlar ve ben de o zaman numaralarını verin de arayıp halledeyim diyorum. verilen telefon numarasını yine ilk gönderdiğim yer olduğunu zannederek telefonu sizde yaptırdım telefon çekmiyor ve ekranı kasaya tam oturtamamışsınız ekran kabarma yaptı diyorum. onlar da gönderin diyorlar. (bu arada müşteri hizmetleri bana başka servise gönderme demesine ve üzerine aynı yer diye başka numara vermiş haberim yok) ben ürünü gönderdim servis bana diyorki anakartta arıza var.  Elektronik cihaz ne zaman ne arıza vereceği belli olmaz zaten cihaz yurtdışı cihazı olduğu için bizde anakart yok size geri gönderiyoruz diyorlar. 

     

    Bende samsung müşteri hizmetlerini arayarak telefonumda arıza yoktu telefonda şimdi bambaşka bir arıza çıkıyor ilk başta neden olmayan arıza şimdi var deniliyor diye kayıt oluşturdum.

     

    Daha sonra kargo fişlerine bakınca ürünün farklı servislere gittiğini farkettim. ( Bunun olmasının tek sebebi samsung müşteri hizmetlerindeki bayanın bana aynı yer diye başka bir yerin numarasını vermesinden başka bir şey değil)

     

    Samsung'a oluşturduğum şikayet kaydı sonucunda beni biri aradı adam ilk başta ılımlı yanaştı daha sonra bana neden farklı yere gönderdiniz dedi. Ben de sizden aldığım numara nın bana vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda hareket ettim diyorum. 30 dkk konuştuk laf döndü dolaştı telefon bana girdi. şuan elimde 590 liraya ekranını yaptırdığım çekmeyen bir note 4 telefonum var :D

    şimdi benim asıl ricam samsung'ta çalışan bir babayiğit delikanlı bir tanıdık var mıdır ? Şuan eskiyi getir yeniyi götüre bu telefonu sokabilirsem oradan biraz yırtmayı düşünüyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    Değerli arkadaşlar 1sene önce bunların kendi garantisi ile satılan note4 cihazı aldım..

    Daha 1 ay önce telefonu normal kullandım tuş kilidi yaptım cebe attım telefonu eve geldim telefon ekrana görüntü gelmiyor.

    dokunmatik çalışıyor. evde aynı cihazdan bi tane daha vardı whatsapp yedeklerini aynı yerlere tıklaya tıklaya aldım galeri vs aynı şekilde..

    ürünü adamlara götürdüm 18. gün aradılar 550 tl masrafı var.. ne masrafıymış iç ekranı çatlatmışım..

    ulen çalışan telefon iç ekranı nasıl kırılır dedim düşmüştür dedi. ben telefonu aldığım hafta düşürdüm 1 kere o kadar dedim üzerinden bir sene geçti

    ya dedi işte hasar almıştır zamanla çatlak yayılmıştır. ulan paralel devlet yapılanması mı bu 1 sene bekleyecek.. 

     

    Ara sonuç: Ürünü yaptırmayı kabul etmedim servisen elime ulaşınca hakem heyetine başvuracağım. Sonuçları yazarım :)

     

    edit: tüketici hakları ile ilgili ibb nin güzel bir çalışması var. Çok güzel anlatmış

    https://zabita.ibb.gov.tr/uploads/2016/06/bilinli-tketici-rehberi-2015-2016-yili-son-baski.pdf

     

     

    Bu samsungun allah belasını versin nasıl iç ekransa bizdeki 3 telefonda aynı boktan müzdaripdi. 

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    janni bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı
     

    Bu samsungun allah belasını versin nasıl iç ekransa bizdeki 3 telefonda aynı boktan müzdaripdi. 

     

    hocam iç ekranı geçtim iç ekran ve genel kontrol diye gönderdiğim cihaz sadece ekranında problem var denilerek 590 liraya telefonu yaptırıyorum sonra çekmiyor şarj arzıa diyor bilmemne aq 590nın üstüne de yattılar şimdi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kardelen442
    kardelen442's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    s4 mini vardı iç cam çatlaması oldu. Sonuç malum garanti dışı yapcak bişey yok.ya yenisini alcan yada bi telefon parası bayılacan. 

Toplam Hit: 2171 Toplam Mesaj: 16
bilişim garanti tüketici hakem heyeti istanbul ithalat note4