folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul Da Nereyi Gezeyim



İstanbul Da Nereyi Gezeyim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    slm arkadaşlar. 2-3 gün daha istabuldayım. bugün sanırım tek başıma gezecem. ama yinede müsait olan mürid ve müridler varsa görüşüp gezebiliriz :) esas sorunum şu. nereleri gezeyim. ve yollar nasıl :) ben topkapı sarayı,dolmabahçe,müzeleri filan gezmek istiyorum. hangileri birbirine yakındır, nasıl gidebilirim? bu arada gazi mahallesindeyim

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Sultan Ahmet Camii'ne git resim filan çek.Namaz kıl.

    Mahya varsa mahyasındaki yazınında resmini çek :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    yokmu bu arkaadaşla beraber istanbul turu atabilcek? istanbulu gezdircek? ben istanbulluyum ama istanbulu tam bilmediğimden yardımcı olamadım :(

    edit: boş işler uzmanıyım boşum param yok ama istanbuluda bilmıyorum :D 


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sultan Ahmet Camii'ne git resim filan çek.Namaz kıl.

    Mahya varsa mahyasındaki yazınında resmini çek :|


    -----------------------------
    dün buraları gezdik. yokmu istanbulu bilen yaw. ufaktan bi yol tarif edin yeter

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcksystem
    Fcksystem's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    Beyoglu Fransiz sokagina git , Galatakulesine git ozellikle  beyoglu goz hastanesinin saginda konak pastanesi var terasina cik  cay ic istanbulu seyret  , galatakoprusunun altindaki mekanlarda ak , sariyere git borek ye ne biliyim aslinda istanbulda hangi semte gidersen git yapabilicegin oldukca cok sey var Taksime git kalabaligin arasina karis bos bos yuru (Oldukca keyifli :) )...

    Latte > AMD Readon HD 7990 praying > Intel Core i7-3970X kitty kitty > idiot idiot.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam sultanahmete tekrar gidecen topkapı sarayını sor gösterirler öğrenci kartın warsa bedava :)

    normalde de 10 tl mi neydi sonra ayasofyaya gir ordan çıkışa yeraltı sarnıcına :)

    daha sonra gülhane parkının hemen üstünde etnografya müzesi war mumya falan war içerde :)

    ordan çıkışta tramvay yolunu takip et doğru eminönüne sallan hocam orda bi balık ekmek patlat :)

    sonra karaköye geç galataya doğru tırman zürafa sokağa dikkat et es geç :)

    sonra ordan istiklale tırman güzelce taksime doğru yürü :) ordan finikülerle direk kabataşa sallan

    dolmabahçe sarayı karşında olacaktır :B karşında da olmazsa az ileride :)

    daha sonra hala vaktin warsa beşiktaşa doğru yürü ordan hatta ortaköye kadar sahilden :) ortaköyde de bi cafede boğaza karşı çayını yudumladıktan sonra ewine dön hade selametle :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Pit10din ayaklı harita gibisin maaşallah :)

    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    pit10din bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sultanahmete tekrar gidecen topkapı sarayını sor gösterirler öğrenci kartın warsa bedava :)

    normalde de 10 tl mi neydi sonra ayasofyaya gir ordan çıkışa yeraltı sarnıcına :)

    daha sonra gülhane parkının hemen üstünde etnografya müzesi war mumya falan war içerde :)

    ordan çıkışta tramvay yolunu takip et doğru eminönüne sallan hocam orda bi balık ekmek patlat :)

    sonra karaköye geç galataya doğru tırman zürafa sokağa dikkat et es geç :)

    sonra ordan istiklale tırman güzelce taksime doğru yürü :) ordan finikülerle direk kabataşa sallan

    dolmabahçe sarayı karşında olacaktır :B karşında da olmazsa az ileride :)

    daha sonra hala vaktin warsa beşiktaşa doğru yürü ordan hatta ortaköye kadar sahilden :) ortaköyde de bi cafede boğaza karşı çayını yudumladıktan sonra ewine dön hade selametle :)


    -----------------------------
    hocam hepsi iyi güzelde :D nasıl geri döncem :D nese onuda ben hallederem nese ben şurları bi gezem.

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    fiko$ a söyle halletsin o da gop da enis den ne haber ?

    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    İstanbul Modern e git :) karaköy e gidiceksin ..

    "Less is More"
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    kaanabak bunu yazdı:
    -----------------------------
    İstanbul Modern e git :) karaköy e gidiceksin ..
    -----------------------------
     o konuda by gizemlinin üstüne yok :D

    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 6918 Toplam Mesaj: 53