folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul İçi Bisiklet.



İstanbul İçi Bisiklet.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    Hocam 400 tl gibi bi paraya sedona 711 in 2 senelik bi modelini bakablrsn biraz temiz olsun peşine bi bakım uzun süre gider sana modifiye için uygundur paran oldukça makinayı güzel bi hale sokarsn geçen senenin borla modelide uygundur markada türk markasıdr saglamdırda.

    https://twitter.com/pisikleeet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    bende bi bisiklet var onu satim sana dağ bisikleti disk li felan 300 tl ye almıştım sirkecide 10 15 defa anca binmişimdir :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    800 tl nin altında bisiklet alıp şehirde dolaşmaya çıkılmaz, vites sistemi ve frenler iyi olmalı, en azından alhonga frenleri ve shmino vites sistemi olmalı, şehir içinde ön süspansiyon sert olmalı, kask da al ne olur ne olmaz. forumda adamgibi diye bir mürid vardı sanırım bisiklet işinden anlıyordu ona sormak lazım.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    800 tl nin altında bisiklet alıp şehirde dolaşmaya çıkılmaz, vites sistemi ve frenler iyi olmalı, en azından alhonga frenleri ve shmino vites sistemi olmalı, şehir içinde ön süspansiyon sert olmalı, kask da al ne olur ne olmaz. forumda adamgibi diye bir mürid vardı sanırım bisiklet işinden anlıyordu ona sormak lazım.


    -----------------------------

    şehiriçi 800 den başlıyosa şehirlere arası icin ne bayılmamız lazım abi ?


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    taksitle alıcam zaten fiyatlar dusundugumun cok ustunde cıktı. adamgibi adlı muirid msn e ekledim ama daha kabul etmedi.


    Nerede o eski günler...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    800 tl nin altında bisiklet alıp şehirde dolaşmaya çıkılmaz, vites sistemi ve frenler iyi olmalı, en azından alhonga frenleri ve shmino vites sistemi olmalı, şehir içinde ön süspansiyon sert olmalı, kask da al ne olur ne olmaz. forumda adamgibi diye bir mürid vardı sanırım bisiklet işinden anlıyordu ona sormak lazım.


    -----------------------------

    bisiklete 800 verilmez...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    -----------------------------

    bisiklete 800 verilmez...


    -----------------------------
    daha fazla vermek lazm gerekir oda yemeioo işte :D

    https://twitter.com/pisikleeet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------


    -----------------------------
    daha fazla vermek lazm gerekir oda yemeioo işte :D
    -----------------------------

     

    deltabisiklet.com/?_Args=_DymnSel,143,DeltaBisiklet

     

    bu fırsatı kaçırmamak lazım :)

    şehir içinse

     

    atlaskamp.com/corratec-2009-harmony-lady-wave-sehir-tur-bisikleti-163-kg/

    olay budur. Adamgibi doğru düzgün bisiklerler aşağıdakiler gibi oluyor.

    deltabisiklet.com/?_Args=CatSel,69 

     

    bisiklete 800 verilmez...


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    Corratec fiyat olarak yüksektir kalitelidirde ama bakarsan sonuc olarak bi cogu toplmadır yani tüm parcaları alıp birleştiriolar bi yerde en önemli fark kadro kalitesi sehir içi kullanım için cok belirliyici bi özllik degil o sebep daha hesaplı markalara yönelebilirsin trek gibi ilk mesajımda sedona demiştim al sna bi örnek bnden pazarlıkla 500 yada 450 gibi bi fiyata alabilirsin cokta temiz gözüküo sıfırıda ztn 550 gibi bi fiyattadır. http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-sedona-borla-2010-45720721/detay

    https://twitter.com/pisikleeet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    http://www.deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,2963,DeltaBisiklet,2401

    Şu fenaymış :)

    http://www.deltabisiklet.com/Pub/DeltaBisiklet/_Cached/88ed95879458ccf8fd329e891f42e518_2963.jpg


    Sen hiç kaval çaldın mı?
Toplam Hit: 3967 Toplam Mesaj: 23