İstanbul İçi Bisiklet.
-
Hocam 400 tl gibi bi paraya sedona 711 in 2 senelik bi modelini bakablrsn biraz temiz olsun peşine bi bakım uzun süre gider sana modifiye için uygundur paran oldukça makinayı güzel bi hale sokarsn geçen senenin borla modelide uygundur markada türk markasıdr saglamdırda.
-
bende bi bisiklet var onu satim sana dağ bisikleti disk li felan 300 tl ye almıştım sirkecide 10 15 defa anca binmişimdir :D
-
800 tl nin altında bisiklet alıp şehirde dolaşmaya çıkılmaz, vites sistemi ve frenler iyi olmalı, en azından alhonga frenleri ve shmino vites sistemi olmalı, şehir içinde ön süspansiyon sert olmalı, kask da al ne olur ne olmaz. forumda adamgibi diye bir mürid vardı sanırım bisiklet işinden anlıyordu ona sormak lazım.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
800 tl nin altında bisiklet alıp şehirde dolaşmaya çıkılmaz, vites sistemi ve frenler iyi olmalı, en azından alhonga frenleri ve shmino vites sistemi olmalı, şehir içinde ön süspansiyon sert olmalı, kask da al ne olur ne olmaz. forumda adamgibi diye bir mürid vardı sanırım bisiklet işinden anlıyordu ona sormak lazım.
-----------------------------şehiriçi 800 den başlıyosa şehirlere arası icin ne bayılmamız lazım abi ?
-
taksitle alıcam zaten fiyatlar dusundugumun cok ustunde cıktı. adamgibi adlı muirid msn e ekledim ama daha kabul etmedi.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
800 tl nin altında bisiklet alıp şehirde dolaşmaya çıkılmaz, vites sistemi ve frenler iyi olmalı, en azından alhonga frenleri ve shmino vites sistemi olmalı, şehir içinde ön süspansiyon sert olmalı, kask da al ne olur ne olmaz. forumda adamgibi diye bir mürid vardı sanırım bisiklet işinden anlıyordu ona sormak lazım.
-----------------------------bisiklete 800 verilmez...
-
-----------------------------bisiklete 800 verilmez...
-----------------------------
daha fazla vermek lazm gerekir oda yemeioo işte :D -
pisikleet bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
daha fazla vermek lazm gerekir oda yemeioo işte :D
-----------------------------deltabisiklet.com/?_Args=_DymnSel,143,DeltaBisiklet
bu fırsatı kaçırmamak lazım :)
şehir içinse
atlaskamp.com/corratec-2009-harmony-lady-wave-sehir-tur-bisikleti-163-kg/
olay budur. Adamgibi doğru düzgün bisiklerler aşağıdakiler gibi oluyor.
deltabisiklet.com/?_Args=CatSel,69
bisiklete 800 verilmez...
-
Corratec fiyat olarak yüksektir kalitelidirde ama bakarsan sonuc olarak bi cogu toplmadır yani tüm parcaları alıp birleştiriolar bi yerde en önemli fark kadro kalitesi sehir içi kullanım için cok belirliyici bi özllik degil o sebep daha hesaplı markalara yönelebilirsin trek gibi ilk mesajımda sedona demiştim al sna bi örnek bnden pazarlıkla 500 yada 450 gibi bi fiyata alabilirsin cokta temiz gözüküo sıfırıda ztn 550 gibi bi fiyattadır. http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-sedona-borla-2010-45720721/detay
-
http://www.deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,2963,DeltaBisiklet,2401
Şu fenaymış :)

