İstanbula Aşık Olmayın, O Benim Aşkım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Karanlık Sokaklarında Gezinirim ,
    Aşkından Yanar Kavrulurum ,
    Adına Şiirler Şarkılar Söylerim ,
    Kaybolduğum her yerinde yine seni özledim ,
    İçinde boğulan bir Sevgimiyim ,
    yoksa seni seven sadece Ben miyim ,
    Sosyete semtlerini ne yapayım ,
    Sen suskunluğunla güzelsin İSTANBUL..!
    Sen Güneşin 4 bir yanında doğuşuyla şanslısın ,
    Gece Gündüz Sokaklarında yanan ışıkla güzelsin ,
    Sen bir Ömre Beldelsin , Sonsuz Heyecana Değersin ...!

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    RemotE abiniz şiir yazmaya başladı mı işiniz yaz :D bi kaç sayfa devam eder o şindi :D

    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Crimin@l: doğuhan senin gibi adamın ben... :)))

    +1111111111 :)))

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GolgeleR
    GolgeleR's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Cok ciddiyim istanbula hasret biri olarak istanbulm delisiyim kölesiyim iddasına varım benim kadar seveni yoktur :D:D:D:D:D
    (ben istanbula hatun icin deil istanbul icin gitmiştim :D)

    BAN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bedizci
    bedizci's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    istanbul.
    İstanbul adında bile bir gizem
    Telafuzunda bile bir esrarengizlik var.
    İstanbul diyip geçmeyin beyler
    Bence istanbul başalngızın ve bitişin tek noktası.

    TÜRKİYE CUMHURİYETİ SADECE VE SADECE TÜRKLERİNDİR.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi
    İstanbul Ağrısı / Atilla İlhan


    kanatları parça parça bu ağustos geceleri
    yıldızlar kayarken
    şangur şungur ayaklarımın dibine dökülen
    sen eğer yine istanbul'san
    yine kan köpüklü cehennem sarmaşıkları büyüteceğim
    pançak pançak şiirler tüküreceğim
    demek yine ben
    limandaki direkler ormanında bütün bandıralar ayaklanıyor
    kapı önlerinde boyunlarını bükmüş tek tek kafiyeler
    yahudi sokaklarını aydınlatan telaviv şarkıları
    mavi asfaltlara çökmüş
    diz bağlıyor
    eğer sen yine istanbul'san
    kirli dudaklarını bulut bulut dudaklarıma uzatan
    sirkeci garı'nda tren çığlıklarıyla bıçaklanıp
    intihar dumanları içindeki haydarpaşa'dan
    anadolu üstlerine bakıp bakıp
    ağlıyan
    sen eğer yine istanbul'san
    aldanmıyorsam
    yakaları karanfilli ibneler eğer beni aldatmıyorsa
    kulaklarımdan kan fışkırıncaya kadar
    yine senin emrindeyim
    utanmasam
    gözlerimi damla damla kadehime damlatarak
    kendimi yani şu bildiğin attilâ ilhan'ı
    zehirleyebilirim
    sonbahar karanlıkları tuttu tutacak
    tarlabaşı pansiyonlarında bekarlar buğulanıyor
    imtihan çığlıkları yükseliyor üniversite'den
    tophane iskelesi'nde diesel kamyonları sarhoş
    direksiyonlarının koynuna girmiş bıçkın şoförler
    uykusuz dalgalanıyor
    ulan istanbul sen misin
    senin ellerin mi bu eller
    ulan bu gemiler senin gemilerin mi
    minarelerini kürdan gibi dişlerinin arasında
    liman liman götüren
    ulan bu mazot tüküren bu dövmeli gemiler senin mi
    akşamlar yassıldıkça neden böyle devleşiyorlar
    neden durmaksızın imdat kıvılcımları fışkırıyor
    antenlerinden
    neden
    peki istanbul ya ben
    ya mısralarını dört renkli duvar afişleri gibi boy boy
    gümrük duvarlarına yapıştıran yolcu abbas
    ya benim kahrım
    ya senin ağrın
    ağır kabaranlarınla uykularımı ezerek deliksiz yaşattığın
    çaresiz zehirler kusan çılgın bir yılan gibi
    burgu burgu içime boşalttığın
    o senin ağrın
    o senin
    eğer sen yine istanbul'san
    yanılmıyorsam
    koltuğumun altında eski bir kitap diye götürmek istediğim
    sicilyalı balıkçılara marsilyalı dok işçilerine
    satır satır okumak istediğim
    sen
    eğer yine istanbul'san
    eğer senin ağrınsa iğneli beşik gibi her tarafımda hissettiğim
    ulan yine sen kazandınistanbul
    sen kazandın ben yenildim
    kulaklarımdan kan fışkırıncaya kadar
    yine emrindeyim
    ölsem yalnız kalsam cüzdanım kaybolsa
    parasız kalsam tenhalarda kalsam çarpılsam
    hiçbir gün hiçbir postacı kapımı çalmasa
    yanılmıyorsam
    sen eğer yine istanbul'san
    senin ıslıklarınsa kulaklarıma saplanan bu ıslıklar
    gözbebeklerimde gezegenler gibi dönen yalnızlığımdan
    bir tekmede kapılarını kırıp çıktım demektir
    ulan bunu sen de bilirsin istanbul
    kaç kere yazdım kimbilir
    kaç kere kirpiklerimiz kasaturalara dönmüş diken diken
    1949 eylül'ünde birader mırç ve ben
    sokaklarında mohikanlar gibi ateşler yaktık
    sana taptık ulan
    unuttun mu
    sana taptık


    'İSTANBUL' BAŞLI BAŞINA BİR AŞK ZATEN=))



    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bu şehir insana tuzaak kuruyor bu şehir insanı hayli yoruyorr....ama yınede bırakmam terketmem bn gitmem bu şehirden :p

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    biz evleneceez hatta ne dıonus sz avcunuzu yalarsınız :p

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    Majesteleri ve ekselansları
    Nefret istanbul'un şahı Türkçe rap in kralı
    İstanbul bizimdir bizim kalacaağk
    ayhh istanbulu dinliyom gözlerim kapalı :P
Toplam Hit: 2788 Toplam Mesaj: 20