İstanbulda Deprem
-
evet kandillide şuanda siteden verdi
2008.12.29 00:58:57 40.4047 25.7602 8.6 -.- 5.2 -.- EGE DENIZI
-
aynen ist. aksaraydayım sallandı baya bizim yurttakiler ayaga kalktı :B
-
Deprem değil , bilinçsizlik öldürür.. ! :/
-
google la bak sen :D
-
sahiden ya edirne fena sallandı monitör flan baya geldi gitti :S
-
bi ben mi hissetmedim :|
-
bende edirnede hissetmedim sabah duydum deprem oldugunu .
-
korktunmu lan :)= biz hersaman sallanıyoz
-
thehunturk bunu yazdı:
-----------------------------
bugün de heryerde deprem olmuş denizli falan hayır olsun inşallah kış günü millet perişan olur.
-----------------------------
5-6 gündür deprem oluyo denizlide 3-4 arası bıktım a.k her gece sallanmaktan
Toplam Hit: 3835 Toplam Mesaj: 20
