folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul'da Ucuz Kiralık Ev



İstanbul'da Ucuz Kiralık Ev

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    istersen bahçelievlerede bir göz at derim 2+1 veya 1+1  cumhuriyet taraflarında sanırım 350 400 liraydı kurcalamanı öneririm  

    tamam bir binanın 1. katı olabilir ama genede dandik değil idare eder :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    Spyware__007 bunu yazdı

    istersen bahçelievlerede bir göz at derim 2+1 veya 1+1  cumhuriyet taraflarında sanırım 350 400 liraydı kurcalamanı öneririm  

    tamam bir binanın 1. katı olabilir ama genede dandik değil idare eder :)

     

    orayıda aldım hocam ama sanki bağcılar tam ortamızda gibi duruyor,uygunda fiyatlar

     


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hellaven
    Hellaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2011
    Erkek

    bağccılardan acılara nasıl gitmeyi planlıyon ?o yol çekilirmi ben 1 aydır sultanahmet yakınlarında ev bakıyorum sanki altından yapılmış hepsi a.k

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    Hellaven bunu yazdı

    bağccılardan acılara nasıl gitmeyi planlıyon ?o yol çekilirmi ben 1 aydır sultanahmet yakınlarında ev bakıyorum sanki altından yapılmış hepsi a.k

    bağcılardan tramvayla zeytinburnu ordan metrobüsle avcılar :)

     

    planlamak için çok zaman harcanmasa gerek :)


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    Hellaven bunu yazdı

    bağccılardan acılara nasıl gitmeyi planlıyon ?o yol çekilirmi ben 1 aydır sultanahmet yakınlarında ev bakıyorum sanki altından yapılmış hepsi a.k

    oralar çok pahalı hocam ya,bağcılardan 2 vesait oluyor avcılara

    birde beylikdüzü var ordada ev kiraları çok ucuzmuş ablam öyle dedi metrobüste varmış sanırım oradanda bakıyoruz


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    metrobüse vesaitsiz ulaşabileceğin bir yerler bak dolmuş+metrobüs yaparsan bir esprisi kalmaz

    vereceğiniz ekstra dolmuş paralarını metrobuse yakın bir yere vererek amorti edin 

     

    öyle olmasa bizim alt katı verirdim size eşyada verirdim :D

    mehterçeşmede, senin okula çok yakın ama ablan için aynı şeyi diyemem :D

    DestinatioN tarafından 26/Tem/13 21:17 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    metrobüse vesaitsiz ulaşabileceğin bir yerler bak dolmuş+metrobüs yaparsan bir esprisi kalmaz

    vereceğiniz ekstra dolmuş paralarını metrobuse yakın bir yere vererek amorti edin 

     

    öyle olmasa bizim alt katı verirdim size eşyada verirdim :D

    mehterçeşmede, senin okula çok yakın ama ablan için aynı şeyi diyemem :D

    ahahahaha sağol hocam evet ablama pek yakın olmazdı :D

    metrobüs konusundada haklısında bilemedik valla,yabancıyız daha mevzuya :D


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    öğrenci adamın aylık akbili olur. o yüzden vasıtayı kafana takma.

     

    ablan tek vasıtayla işe gideceği için onda aylık akbile gerek yok.

     

    profesyonel istanbullu konuşuyor hocam. bende avcılar kampüsünde bilgisayar programclığı okudum:)

     

    o zamanlar metrobüs yoktu. günde toplamda 4-5 saat arası yolda geçiyordu. 2 otobüs  1 metro ile gidip geliyordum okula. :) (günlük toplam saat yanlış anlaşılma olmasın.)

    manglerman tarafından 26/Tem/13 21:43 tarihinde düzenlenmiştir

    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    manglerman bunu yazdı

    öğrenci adamın aylık akbili olur. o yüzden vasıtayı kafana takma.

     

    ablan tek vasıtayla işe gideceği için onda aylık akbile gerek yok.

     

    profesyonel istanbullu konuşuyor hocam. bende avcılar kampüsünde bilgisayar programclığı okudum:)

     

    o zamanlar metrobüs yoktu. günde toplamda 4-5 saat arası yolda geçiyordu. 2 otobüs  1 metro ile gidip geliyordum okula. :) (günlük toplam saat yanlış anlaşılma olmasın.)

    evet hocam o aylık akbil olayıda varmış,ablamda zaten çalışıyor ama marmarada yüksek lisans kazandı oda öğrenci olacak yanii,ondada sorun yok,ama bağcılarda güvenlik sorun olur falan dedi ondan dolayı beylükdüzünde güvenlikli site içi evlere bakalım dedi


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Zeytinburnu ve Sefaköy civarlarındaki 3+1 ev fiyatları nedir yaklaşık olarak bilgisi olan var mı?Biz de 3 arkadaş eve çıkıcaz bayramdan sonra ev bakmaya gidecektik :)


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 2385 Toplam Mesaj: 24