İstanbul'da Uygun Fiyatlı Yurt ?
-
Arkadaşlar kyk yurt sonuçları açıklandı. Sıfır elde var sıfır. Yedeklerde bile değilim.
Yurt düşünüyorum ama fiyatları nedir ? Kaldığınız, önereceğiniz yurtları düşünebilirim.
Cemaat yada herhangi bir şeye bağlı olmayan bişiler istiyorum açıkçası.
Okul şişli'de, diğer yerleşkesi de beşiktaş.
Öneri bekliyorum.
-
yurt degilde bildigim pansiyon var, nickini hatirlamiyorum ama suleyman bolat adli muridi yonlendirdim ve orda kaliyo. yer gultepede besiktar ve sisliye direk otobus var
ayrica besiktasta akademi pansiyon var (google dan bulabilirsin) o da on numaradir
-
yolbulucu bunu yazdı
yurt degilde bildigim pansiyon var, nickini hatirlamiyorum ama suleyman bolat adli muridi yonlendirdim ve orda kaliyo. yer gultepede besiktar ve sisliye direk otobus var
ayrica besiktasta akademi pansiyon var (google dan bulabilirsin) o da on numaradir
Haci fiyatları kol gibi olmasın bunların ?
-
bahçeşehir üniversitesi değil mi?
-
salihcan38 bunu yazdı
bahçeşehir üniversitesi değil mi?
Hayır, ozel %50 burslu yazdık en son. O geldi.
Kavram myö
Şişli'de ve beşiktaşta yerleri varmış. Hangisinde benim bölümün eğitimi var. Onu bile bilmiyorum.
-
hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.
-
piradomim bunu yazdı
hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.
Hocam en kotu esenyurtta ev var. Suan bos. Hergun o kadar yolu cekmek istemiyorum acikcasi.
Aylik 500-600 yurtlara vermektense orada kendi evime mi cikmaliyim sizce ?
Kira derdim olmayacak. Tek kotu yani uzak olmasi. Bundan cekiniyorum.
-
cuneyd bunu yazdıpiradomim bunu yazdı
hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.
Hocam en kotu esenyurtta ev var. Suan bos. Hergun o kadar yolu cekmek istemiyorum acikcasi.
Aylik 500-600 yurtlara vermektense orada kendi evime mi cikmaliyim sizce ?
Kira derdim olmayacak. Tek kotu yani uzak olmasi. Bundan cekiniyorum.
esenyurttan ulasimin nasil oluyor toplu tasitta tam bilmiyorum (metrobus varmi mesela) ege toplu tasitla yolum bi saati gecmiyorsa kendi evin kesinlikle yurttan iyidir.okadar parayida yemene icmene hayatiina harcarsin , ben uc iki yildir davutpasa kampusunden besiktasa gidip geliyordum , uc vasita ile gidiyordum bi saat suruyordu.ama alisiyorsun sikinti olmuyordu.
dedigim gibi toplu tasima olayiyla ne kadar suruyo o onemli,birde metrobus varmi
-
piradomim bunu yazdıcuneyd bunu yazdıpiradomim bunu yazdı
hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.
Hocam en kotu esenyurtta ev var. Suan bos. Hergun o kadar yolu cekmek istemiyorum acikcasi.
Aylik 500-600 yurtlara vermektense orada kendi evime mi cikmaliyim sizce ?
Kira derdim olmayacak. Tek kotu yani uzak olmasi. Bundan cekiniyorum.
esenyurttan ulasimin nasil oluyor toplu tasitta tam bilmiyorum (metrobus varmi mesela) ege toplu tasitla yolum bi saati gecmiyorsa kendi evin kesinlikle yurttan iyidir.okadar parayida yemene icmene hayatiina harcarsin , ben uc iki yildir davutpasa kampusunden besiktasa gidip geliyordum , uc vasita ile gidiyordum bi saat suruyordu.ama alisiyorsun sikinti olmuyordu.
dedigim gibi toplu tasima olayiyla ne kadar suruyo o onemli,birde metrobus varmi
istanbulda degilim suan. Sadece bi sure yasadim orada. Metrobus yok.
Metrobus duragina tek araba ile gidilebilir. Metrobus ile de baya bi gidilir :| 3 arac degistirebilirim, gidis gelis 6 olur.
Ogrenci icin iett ucretleri ne kadar ayrica ?
-
hocam dediğim gibi bende 3 araşla gidiyordum, metrobüse kadar otobüs,metrobüs,otobüs. alışıyorsun sıkıntı yok.okulun şişlide ise 2vasıta ile gidersin.
öğrenci akbili aylık (200 basım) 70tl idi ama kesin zamlanır bu sene
-
piradomim bunu yazdı
hocam dediğim gibi bende 3 araşla gidiyordum, metrobüse kadar otobüs,metrobüs,otobüs. alışıyorsun sıkıntı yok.okulun şişlide ise 2vasıta ile gidersin.
öğrenci akbili aylık (200 basım) 70tl idi ama kesin zamlanır bu sene
Aylik 200 basim nasil oluyor. Aktarmalarda bi basim mi sayiliyor hocam ?
