folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul'da Uygun Fiyatlı Yurt ?



İstanbul'da Uygun Fiyatlı Yurt ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar kyk yurt sonuçları açıklandı. Sıfır elde var sıfır. Yedeklerde bile değilim.

    Yurt düşünüyorum ama fiyatları nedir ? Kaldığınız, önereceğiniz yurtları düşünebilirim.

    Cemaat yada herhangi bir şeye bağlı olmayan bişiler istiyorum açıkçası.

    Okul şişli'de, diğer yerleşkesi de beşiktaş.

    Öneri bekliyorum.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    yurt degilde bildigim pansiyon var, nickini hatirlamiyorum ama suleyman bolat adli muridi yonlendirdim ve orda kaliyo. yer gultepede besiktar ve sisliye direk otobus var

    ayrica besiktasta akademi pansiyon var (google dan bulabilirsin) o da on numaradir


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    yurt degilde bildigim pansiyon var, nickini hatirlamiyorum ama suleyman bolat adli muridi yonlendirdim ve orda kaliyo. yer gultepede besiktar ve sisliye direk otobus var

    ayrica besiktasta akademi pansiyon var (google dan bulabilirsin) o da on numaradir

    Haci fiyatları kol gibi olmasın bunların ?


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    bahçeşehir üniversitesi değil mi?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    salihcan38 bunu yazdı

    bahçeşehir üniversitesi değil mi?

    Hayır, ozel %50 burslu yazdık en son. O geldi.

    Kavram myö

    Şişli'de ve beşiktaşta yerleri varmış. Hangisinde benim bölümün eğitimi var. Onu bile bilmiyorum.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    piradomim bunu yazdı

    hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.

    Hocam en kotu esenyurtta ev var. Suan bos. Hergun o kadar yolu cekmek istemiyorum acikcasi.

    Aylik 500-600 yurtlara vermektense orada kendi evime mi cikmaliyim sizce ?

    Kira derdim olmayacak. Tek kotu yani uzak olmasi. Bundan cekiniyorum.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    piradomim bunu yazdı

    hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.

    Hocam en kotu esenyurtta ev var. Suan bos. Hergun o kadar yolu cekmek istemiyorum acikcasi.

    Aylik 500-600 yurtlara vermektense orada kendi evime mi cikmaliyim sizce ?

    Kira derdim olmayacak. Tek kotu yani uzak olmasi. Bundan cekiniyorum.

    esenyurttan ulasimin nasil oluyor toplu tasitta tam bilmiyorum (metrobus varmi mesela) ege toplu tasitla yolum bi saati gecmiyorsa kendi evin kesinlikle yurttan iyidir.okadar parayida yemene icmene hayatiina harcarsin , ben uc iki yildir davutpasa kampusunden besiktasa gidip geliyordum , uc vasita ile gidiyordum bi saat suruyordu.ama alisiyorsun sikinti olmuyordu.

    dedigim gibi toplu tasima olayiyla ne kadar suruyo o onemli,birde metrobus varmi

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    piradomim bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    piradomim bunu yazdı

    hocam yurt isi olmazsa yildizz.com a bak,ev arkadasi arayan yildizlilar cok oluyo. hazir duzene ucuncu felan olursun idareten kendi cevreni yapana kadar,sonra basinin caresine bakarsin.

    Hocam en kotu esenyurtta ev var. Suan bos. Hergun o kadar yolu cekmek istemiyorum acikcasi.

    Aylik 500-600 yurtlara vermektense orada kendi evime mi cikmaliyim sizce ?

    Kira derdim olmayacak. Tek kotu yani uzak olmasi. Bundan cekiniyorum.

    esenyurttan ulasimin nasil oluyor toplu tasitta tam bilmiyorum (metrobus varmi mesela) ege toplu tasitla yolum bi saati gecmiyorsa kendi evin kesinlikle yurttan iyidir.okadar parayida yemene icmene hayatiina harcarsin , ben uc iki yildir davutpasa kampusunden besiktasa gidip geliyordum , uc vasita ile gidiyordum bi saat suruyordu.ama alisiyorsun sikinti olmuyordu.

    dedigim gibi toplu tasima olayiyla ne kadar suruyo o onemli,birde metrobus varmi

    istanbulda degilim suan. Sadece bi sure yasadim orada. Metrobus yok.

    Metrobus duragina tek araba ile gidilebilir. Metrobus ile de baya bi gidilir :| 3 arac degistirebilirim, gidis gelis 6 olur.

    Ogrenci icin iett ucretleri ne kadar ayrica ?


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam dediğim gibi bende 3 araşla gidiyordum, metrobüse kadar otobüs,metrobüs,otobüs. alışıyorsun sıkıntı yok.okulun şişlide ise 2vasıta ile gidersin.

     

    öğrenci akbili aylık (200 basım) 70tl idi ama kesin zamlanır bu sene

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    piradomim bunu yazdı

    hocam dediğim gibi bende 3 araşla gidiyordum, metrobüse kadar otobüs,metrobüs,otobüs. alışıyorsun sıkıntı yok.okulun şişlide ise 2vasıta ile gidersin.


     


    öğrenci akbili aylık (200 basım) 70tl idi ama kesin zamlanır bu sene



    Aylik 200 basim nasil oluyor. Aktarmalarda bi basim mi sayiliyor hocam ?

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 1499 Toplam Mesaj: 13