folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbullu Müridlere Birkaç Soru ?



İstanbullu Müridlere Birkaç Soru ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    sakın taksiye binme taksicilerin hepsi bne

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kotusirine bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakın taksiye binme taksicilerin hepsi bne


    -----------------------------

    Muahaha :D :P 


    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyber-works
    cyber-works's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    hocalar elinize ağzınıza sağlık çok yardımcı oldunuz istanbulu gezmeden öğrendim sağolun varolun +rep :D

    ferman sende dert çekmek bizde senden ayığız bu sarhoş halimizle sen insan kanı içersin biz üzüm kanı söyle, kötülük bunun neresinde?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    doğal olarak sevgilinle başbaşa kalmayı isteyeceksin bu yüzden büyükadaya gitme ayrıca at boku koklamak da hoşuna gitmez.  cayır cimen deniz ve güzelliği ve sakinliği istersen heybeli adaya git. faytona binme bisiklete bin. tüm gin kirala bisikletide çünkü 2buçuk saatten fazla kalacaksan ada'da tüm gün kiralaman maddi olarak daha karlı olacaktır.  ben şahsen kafa dinlemek ve sevgilimle dolaşmak için heybeli adaya gidiyorum. büyükada da bi bok yok afedersin:)

    + bisikletin fiyatı saat olarak 2 lira, tüm gün kiralarsan da 5 lira.

     + adalara seferleri internetten çok kolay bulabilirsin. şuan aklımda yok adresi. ido'yu araştır. 

    bi de gerçekten büyükadaya gitme:) heybeli ada çok rahat ve sakin. insanları da büyükada dakilerden daha sıcak.


    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    ben kartalda oturuyorum sana en basit şöle anlatayım sen yenikapıya hiç bulaşma direk bnostancıda in balıkesirden geçen sen geldim bende o şekilde ilkkk önce yenikapıya giidiyor sonra bostancı yanlış hatırlamıyorsam ido kız kartaldaysa söle bostancıya gelsin alsın seni eğer adaya gitmek istiyorsan heybeliye git kızla gidebilebilecek en iyi yer bence seesiz sakindir çayır çimen büyük ada bostancı gibidir gerisini halledersiniz

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    bi de ben bişey sorayım bari; :)

    istanbula giderken yanımda kesici delici bişey almamda bir sakınca varmı? :) üst araması ya da polis kontrolü gibi olaylar çok sıklıkla yaşanıyormu? :)

    sanki amerikada zenci mahallesine gidioz amk :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi de ben bişey sorayım bari; :)

    istanbula giderken yanımda kesici delici bişey almamda bir sakınca varmı? :) üst araması ya da polis kontrolü gibi olaylar çok sıklıkla yaşanıyormu? :)

    sanki amerikada zenci mahallesine gidioz amk :)


    -----------------------------

     

    yok daha neler :S istediğini al hiç bişi olmaz tam 23 senedir ist deyim 2 kere arama yaptı polisler bana

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi de ben bişey sorayım bari; :)

    istanbula giderken yanımda kesici delici bişey almamda bir sakınca varmı? :) üst araması ya da polis kontrolü gibi olaylar çok sıklıkla yaşanıyormu? :)

    sanki amerikada zenci mahallesine gidioz amk :)


    -----------------------------
    göktanrıya danış onay verirse gel..

    ne ile geleceğine bağlı..feribotla gelirsen nah getirirsin..anca otobüs ile gelirsen getirebilirsin :D veya trenle :D


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 4440 Toplam Mesaj: 19