İstanbullu Müridlere Birkaç Soru ?
-
sakın taksiye binme taksicilerin hepsi bne
-
kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------sakın taksiye binme taksicilerin hepsi bne
-----------------------------Muahaha :D :P
-
hocalar elinize ağzınıza sağlık çok yardımcı oldunuz istanbulu gezmeden öğrendim sağolun varolun +rep :D
-
doğal olarak sevgilinle başbaşa kalmayı isteyeceksin bu yüzden büyükadaya gitme ayrıca at boku koklamak da hoşuna gitmez. cayır cimen deniz ve güzelliği ve sakinliği istersen heybeli adaya git. faytona binme bisiklete bin. tüm gin kirala bisikletide çünkü 2buçuk saatten fazla kalacaksan ada'da tüm gün kiralaman maddi olarak daha karlı olacaktır. ben şahsen kafa dinlemek ve sevgilimle dolaşmak için heybeli adaya gidiyorum. büyükada da bi bok yok afedersin:)
+ bisikletin fiyatı saat olarak 2 lira, tüm gün kiralarsan da 5 lira.
+ adalara seferleri internetten çok kolay bulabilirsin. şuan aklımda yok adresi. ido'yu araştır.
bi de gerçekten büyükadaya gitme:) heybeli ada çok rahat ve sakin. insanları da büyükada dakilerden daha sıcak.
-
ben kartalda oturuyorum sana en basit şöle anlatayım sen yenikapıya hiç bulaşma direk bnostancıda in balıkesirden geçen sen geldim bende o şekilde ilkkk önce yenikapıya giidiyor sonra bostancı yanlış hatırlamıyorsam ido kız kartaldaysa söle bostancıya gelsin alsın seni eğer adaya gitmek istiyorsan heybeliye git kızla gidebilebilecek en iyi yer bence seesiz sakindir çayır çimen büyük ada bostancı gibidir gerisini halledersiniz
-
bi de ben bişey sorayım bari; :)
istanbula giderken yanımda kesici delici bişey almamda bir sakınca varmı? :) üst araması ya da polis kontrolü gibi olaylar çok sıklıkla yaşanıyormu? :)
sanki amerikada zenci mahallesine gidioz amk :)
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------bi de ben bişey sorayım bari; :)
istanbula giderken yanımda kesici delici bişey almamda bir sakınca varmı? :) üst araması ya da polis kontrolü gibi olaylar çok sıklıkla yaşanıyormu? :)
sanki amerikada zenci mahallesine gidioz amk :)
-----------------------------
yok daha neler :S istediğini al hiç bişi olmaz tam 23 senedir ist deyim 2 kere arama yaptı polisler bana -
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------bi de ben bişey sorayım bari; :)
istanbula giderken yanımda kesici delici bişey almamda bir sakınca varmı? :) üst araması ya da polis kontrolü gibi olaylar çok sıklıkla yaşanıyormu? :)
sanki amerikada zenci mahallesine gidioz amk :)
-----------------------------
göktanrıya danış onay verirse gel..ne ile geleceğine bağlı..feribotla gelirsen nah getirirsin..anca otobüs ile gelirsen getirebilirsin :D veya trenle :D
