İşte 8Mb Nimetleri
-
şimdi anlamak istediklerim ;
şuan 4 gb kotalı kullanıyorum benim hızım herhalde 1mb download yaptığımda böle görünüyor
ama tarife hizmetlerine baktığımda 29tl ödüyen adam yani ben ve türevlerim hız limiti 8mb diyor
herhalde telefon acmadan gecittirmiyorlar (:
şimdi ben telefon acıp 8 mb gecme tarifesini alsam fiyat farkı ne kadar olur?
birde 8mb gecince kota tarifeside değişiyormu hani (:
umarım anlaşılmışdır.
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------şimdi arkadaşlar hani yükselttiğiniz zaman modemi kapatıp açmazsanız bile yeni hız geçrli olmuyor ya ?
Bundada modemi hiç kapatmazsak herhalde hızı düşüremezler diye düşünüyorum mantık olarak
-----------------------------digiturk teki olay :D valla modemin dayanıklıysa ve asla elektrik kesintisi olmazsa neden olmasın?
-
kuzenim 1mbit baglanti ile bu ay 142 gb küsür download yapmış
8mbit ile 15gb sınırı varsa kalsın
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------kuzenim 1mbit baglanti ile bu ay 142 gb küsür download yapmış
8mbit ile 15gb sınırı varsa kalsın
-----------------------------1 Mibt Sınırsızla Bu Ay 100 Gb de kaldım :(

-
oh beee geçtim netlimitsizee :)
telefonla aramadan online işlemden hallettim. anında 8mbit oldu
-
zinar73 bunu yazdı:
-----------------------------şimdi anlamak istediklerim ;
şuan 4 gb kotalı kullanıyorum benim hızım herhalde 1mb download yaptığımda böle görünüyor
ama tarife hizmetlerine baktığımda 29tl ödüyen adam yani ben ve türevlerim hız limiti 8mb diyor
herhalde telefon acmadan gecittirmiyorlar (:
şimdi ben telefon acıp 8 mb gecme tarifesini alsam fiyat farkı ne kadar olur?
birde 8mb gecince kota tarifeside değişiyormu hani (:
umarım anlaşılmışdır.
-----------------------------29 tl oduyorum 8 mb hız 4 gb kotalı ara gec yanı 8 mb ta ucret aynı :| 800 le cekıyorum :|
-
Olum bu kadar ballandırdınız aq 8mb ye geçiyim diyorum, sonra o bize geçmez dimi ? 512 ye niye düşmüyor onu anlamadım ?
-
-
kimsede düşmemiş :| ya düşerse? ben de almak istiyorum
-
yarın bende geçim

