folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İşte 8Mb Nimetleri



İşte 8Mb Nimetleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar73
    zinar73's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    şimdi anlamak istediklerim ;

    şuan 4 gb kotalı kullanıyorum benim hızım herhalde 1mb download yaptığımda böle görünüyor  

    ama tarife hizmetlerine baktığımda 29tl ödüyen adam yani ben ve türevlerim hız limiti 8mb  diyor

    herhalde telefon acmadan gecittirmiyorlar (:

    şimdi ben telefon acıp 8 mb gecme tarifesini alsam fiyat  farkı ne kadar olur?

    birde 8mb gecince kota tarifeside değişiyormu hani (:

    umarım anlaşılmışdır.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi arkadaşlar hani yükselttiğiniz zaman modemi kapatıp açmazsanız bile yeni hız geçrli olmuyor ya ?

    Bundada modemi hiç kapatmazsak herhalde hızı düşüremezler diye düşünüyorum mantık olarak


    -----------------------------

    digiturk teki olay :D valla modemin dayanıklıysa ve asla elektrik kesintisi olmazsa neden olmasın?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    kuzenim 1mbit baglanti ile  bu ay 142 gb küsür download yapmış

    8mbit ile 15gb sınırı varsa kalsın 


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    kuzenim 1mbit baglanti ile  bu ay 142 gb küsür download yapmış

    8mbit ile 15gb sınırı varsa kalsın 


    -----------------------------

    1 Mibt Sınırsızla Bu Ay 100 Gb de kaldım :(

     


     

     


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    oh beee geçtim netlimitsizee :)

    telefonla aramadan online işlemden hallettim. anında 8mbit oldu


    All is well
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    zinar73 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi anlamak istediklerim ;

    şuan 4 gb kotalı kullanıyorum benim hızım herhalde 1mb download yaptığımda böle görünüyor  

    ama tarife hizmetlerine baktığımda 29tl ödüyen adam yani ben ve türevlerim hız limiti 8mb  diyor

    herhalde telefon acmadan gecittirmiyorlar (:

    şimdi ben telefon acıp 8 mb gecme tarifesini alsam fiyat  farkı ne kadar olur?

    birde 8mb gecince kota tarifeside değişiyormu hani (:

    umarım anlaşılmışdır.

     


    -----------------------------

     

    29  tl  oduyorum 8 mb hız  4  gb  kotalı  ara  gec  yanı  8  mb ta  ucret  aynı :|   800  le  cekıyorum :| 


    kontra bisiklet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek
    Olum bu kadar ballandırdınız aq  8mb ye geçiyim diyorum, sonra o bize geçmez dimi ? 512 ye niye düşmüyor onu anlamadım ?

    Oyun yeni başlıyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masuk
    masuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Image%20Hosted%20by%20ImageShack.us

    512 e dü$se bu kadar kota indirebilir miyim :D


    CeZaA & MasuK http://www.youtube.com/watch?v=DIbbRCZ7qmQ | koyunde ne kadar çok koyun warsa o kadar oy'un war demektir.|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    kimsede düşmemiş :| ya düşerse? ben de almak istiyorum

    We can be more, we can be much more.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    yarın bende geçim

    DOM..
Toplam Hit: 8115 Toplam Mesaj: 66