folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder İşte Aranıpta Bulunamayan Şarkı Dokuz Sekiz



İşte Aranıpta Bulunamayan Şarkı Dokuz Sekiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    eskiler bilirle yaşları 24-30 arası olnlar hatırlarlar bu şarkıyı hayal meyal bi ara heryerde çalıodu bende aradım zor şartlar altında bu şarkıya ulaştım ve ilk defa tahribatta bu şarkı uzun bir aradan sonra yayınlanıyor görüşeme ters bir kişi tarafından sölensede cocukluğumda çok dinlerdim lafı uzatmadan linki veriyorum

     

    hasan hüseyin dokuz sekiz 9-8

     

    makinayı kaptım narayı bastım beyzadede çift delik açtım delikanlı hayatın kaydı ....

     

     

    http://rapidshare.com/files/124773217/hasan_hueseyin_demirel_-_dokuz_sekiz.mp3.html


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    hiç duymadım bu şarkıyı.sesi erol evgine benziyor ama eğlenceli hoş bir şarkıymış.duymadığıma göre muhtemelen 80lerin başı veya ortalarında ünlü olan veya hiç ünlü olmayan bir şarkıymış.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------
    hiç duymadım bu şarkıyı.sesi erol evgine benziyor ama eğlenceli hoş bir şarkıymış.duymadığıma göre muhtemelen 80lerin başı veya ortalarında ünlü olan veya hiç ünlü olmayan bir şarkıymış.
    -----------------------------

     

    90 yılların ortalarında filan baya çalıyordu bu şarkı muhtemelen 92-93 gibi filandı....


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    3.dinlememden sonra şarkıya hasta oldum.çok garip duygular uyandırdı bende.sözleri ve bestesi çok eğlenceli ama aynı zamanda insanı hüzünlendiren cinsten.neden hüzünlendim kullanılan enstrümanlar,sözler vs..çocukluk zamanlarımda izlediğim yeşilçam filmlerini anımsatıyor.emeğine sağlık.beste,prodüksiyon,aranjman şarkının konsepti,yorum vs..hepsi mutheşem.şu anda piyasada sanatçıyım diye geçinenlere on basar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi
    Şarkıyı rapid den başka bi yere upload etmeniz mümkün mü? speedyshare.com gibi.

    allcolorsarebeautiful.net
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    http://www.speedyshare.com/997881837.html

     

    Sarkıyı hatırlamadım ama güzelmiş

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    o yıllardan beri metal dinlediğim için bilmiyorum bu şarkıyı o zamanlar led zeppelin dinliyordum

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    hakikaten güzel şarkı.. tavsiye ederim ;) güzelmiş.. hoş bir esintisi var

    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    inanırmısınız ama ben bu şarkıyı 7 sene aradım bulamadım sonunda bir kaç hafta önce yiğenim bulmuş yolladı ne ares ne bearshare ne google hiç biri fayda etmedi

     

    zaten bizim yiğende kasetten mi ne çekmiş XD

     

    neyse bulunsun kaynak olarak gelecek nesillere aktaralım istedim kendi sitemde yayınlamadım ilk burda yayınlıom zaten buraya attığım mesajlar kendi siteme attıklarımdan çok daha fazla :D


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    çok poser bir yorum gibi görünüyor.bir nevi ben 6 yaşımdan beri metal dinliorum ulaayn! vakası.ben 84'lüyüm.ilk olarak 96mıydı neydi sepultura dinleyerek başladım metale.ama adam 92lerden bahsediyor anaokulunda falan whola lotta love mu dinliyordun?

    dreampark87 bunu yazdı:
    -----------------------------
    o yıllardan beri metal dinlediğim için bilmiyorum bu şarkıyı o zamanlar led zeppelin dinliyordum
    -----------------------------

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    o yıllarda gençlere hitap eden şarkıymış. misket oynuyorduk mors:)nedendir  sürekli dinliyorum.

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 7339 Toplam Mesaj: 39