İşte Aranıpta Bulunamayan Şarkı Dokuz Sekiz
-
eskiler bilirle yaşları 24-30 arası olnlar hatırlarlar bu şarkıyı hayal meyal bi ara heryerde çalıodu bende aradım zor şartlar altında bu şarkıya ulaştım ve ilk defa tahribatta bu şarkı uzun bir aradan sonra yayınlanıyor görüşeme ters bir kişi tarafından sölensede cocukluğumda çok dinlerdim lafı uzatmadan linki veriyorum
hasan hüseyin dokuz sekiz 9-8
makinayı kaptım narayı bastım beyzadede çift delik açtım delikanlı hayatın kaydı ....
http://rapidshare.com/files/124773217/hasan_hueseyin_demirel_-_dokuz_sekiz.mp3.html
-
hiç duymadım bu şarkıyı.sesi erol evgine benziyor ama eğlenceli hoş bir şarkıymış.duymadığıma göre muhtemelen 80lerin başı veya ortalarında ünlü olan veya hiç ünlü olmayan bir şarkıymış.
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
hiç duymadım bu şarkıyı.sesi erol evgine benziyor ama eğlenceli hoş bir şarkıymış.duymadığıma göre muhtemelen 80lerin başı veya ortalarında ünlü olan veya hiç ünlü olmayan bir şarkıymış.
-----------------------------90 yılların ortalarında filan baya çalıyordu bu şarkı muhtemelen 92-93 gibi filandı....
-
3.dinlememden sonra şarkıya hasta oldum.çok garip duygular uyandırdı bende.sözleri ve bestesi çok eğlenceli ama aynı zamanda insanı hüzünlendiren cinsten.neden hüzünlendim kullanılan enstrümanlar,sözler vs..çocukluk zamanlarımda izlediğim yeşilçam filmlerini anımsatıyor.emeğine sağlık.beste,prodüksiyon,aranjman şarkının konsepti,yorum vs..hepsi mutheşem.şu anda piyasada sanatçıyım diye geçinenlere on basar.
-
Şarkıyı rapid den başka bi yere upload etmeniz mümkün mü? speedyshare.com gibi.
-
http://www.speedyshare.com/997881837.html
Sarkıyı hatırlamadım ama güzelmiş
-
o yıllardan beri metal dinlediğim için bilmiyorum bu şarkıyı o zamanlar led zeppelin dinliyordum
-
hakikaten güzel şarkı.. tavsiye ederim ;) güzelmiş.. hoş bir esintisi var
-
inanırmısınız ama ben bu şarkıyı 7 sene aradım bulamadım sonunda bir kaç hafta önce yiğenim bulmuş yolladı ne ares ne bearshare ne google hiç biri fayda etmedi
zaten bizim yiğende kasetten mi ne çekmiş XD
neyse bulunsun kaynak olarak gelecek nesillere aktaralım istedim kendi sitemde yayınlamadım ilk burda yayınlıom zaten buraya attığım mesajlar kendi siteme attıklarımdan çok daha fazla :D
-
çok poser bir yorum gibi görünüyor.bir nevi ben 6 yaşımdan beri metal dinliorum ulaayn! vakası.ben 84'lüyüm.ilk olarak 96mıydı neydi sepultura dinleyerek başladım metale.ama adam 92lerden bahsediyor anaokulunda falan whola lotta love mu dinliyordun?
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
o yıllardan beri metal dinlediğim için bilmiyorum bu şarkıyı o zamanlar led zeppelin dinliyordum
----------------------------- -
o yıllarda gençlere hitap eden şarkıymış. misket oynuyorduk mors:)nedendir sürekli dinliyorum.
