İşte Geleceğin Starı...
-
yıkıldım bea.D
-
Arkadaşlar.İşin şakası bi tarafa burdaki çalan arkadaş 8mm falan değil:P.Herzamanki eşek şakalrından birisi..neyseki anlayışla karşılayacak kadar iyi biridir benim kardeşim.Kısacası başlık edit;)
Toplam Hit: 2081 Toplam Mesaj: 13
