İşte Karşınızda Vista Üçlüsü..
-
Vay Mına Koim :|
-
o kozmolar kim a.k zannedersem microsoftu bill le beraber 2 arkadaşı daha vardı belkıde onlar olabilir
-
onlar windows'un ilk sahipleri olsa gerek...bill gates in yazılım sektörüne atıldığında projelerini beraber yönlendirdiği ortakları olsa gerek..!!
-
adamlar çok ince ayrıntısına kadar yapmış helal olsun
-
jenna jameson-avy scott-julia bond 3 lüsü olsa gerek
-
Dai islemcilerde ,ekran karti ciplerinde falanda var boyle mikroskopla gorunecek sekilde adamlar kendi goruntulerini yada simgelerini falan koyuyorlar ,ben olsam bende koyardim :)
-
way aq biz bişi yapıp koyamamız gerek =p
edit=sahtesini yapıp kendi resmimiizi koyarız burası türkiye=p
Toplam Hit: 1863 Toplam Mesaj: 18
