İste Yeni Remixim :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mysterious_tr
    mysterious_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    baba hemen telime atıom bunları artık tüm türkiye'ye yayılır hadi kolay gelsin güzel çıkarmışsın...

    Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Sag olasin dostum hehe   Vakit buldukca digerlerini de upload edicem, ama 56 k modemle Ne kadar hizli olur tahmin edin artik heheh  

    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Sonunda Birtane daha upload edebildim... Bu da son yaptigim remix arkadaslar : http://www.hemenpaylas.com/download/74173/Gabry_Ponte_-_Libera_Dj_DooM3__Shaban__Extended_Mix_f.mp3.html 


    Bunda paso DooM3 ses effektlerini kullandim, biraz urkutucu bir remix yapmaya calistim... Buarada, varsa 5+1 veya 7+1 Dobly Digital Sistemde bir deneyin, Inanilmaz guclu cikislar ekledim. Sub-Woofer haricinde diger kolonlardan da bass cikma egilimi var. Ve  4% invisible bas ekledim. yani titresimler hissedilebiliyor ama ses yok... 


    Yorumlarinizi bekliyorum ...


    Dj_Shaban


    Shaban Interactive Pro.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Sgolasin doguhan kardes, listeye ekledim... He he :) pop'u zaten pek sevmem, ben genelde Trance ve Electro Dance tarzi takilirim... Tabi R&B var :)


     


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    babacan gerçekten güzel olmuş eline saglık


    bu arada 1.si 4 dakıkada indi o kadar


    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Eline saglik kardes. Asmissin olayi kıbrısta saqda solda calan bi cok adamdan daha ii gibi gozukuosun ellirine saglık tekrardan. Bide aklima geldi su modanin coveri var Talisman:Frozen onada bi ara el atsana sana zahmet :) ben bisiler yapim dedim icin ettim güzelim parcanin Rock bi parca ama neyse iyi calismalar

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Sky bunu yazdı:



    Eline saglik kardes. Asmissin olayi kıbrısta saqda solda calan bi cok adamdan daha ii gibi gozukuosun ellirine saglık tekrardan. Bide aklima geldi su modanin coveri var Talisman:Frozen onada bi ara el atsana sana zahmet :) ben bisiler yapim dedim icin ettim güzelim parcanin Rock bi parca ama neyse iyi calismalar


    Sagolasin kardes, Suan bir parca uzerindeyim, onu bitirdigim gibi Madonnaya da yapariz, yalniz bende o sarkisi yok, www.hemenpaylas.com a upload edebilirsen ben ordan indirim calisirim oki?


    Tekrardan herkese tesekur ederim dostlar ...


    Shaban Interactive Pro.
Toplam Hit: 3343 Toplam Mesaj: 19