İstediğin İsme Msn Adresi Al :))

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

     

    Örneğin ben@ben.com... veya sen@ben.sen BunLarı veya kendı ıstegınıze gore hepsını bıle alabılırsınız...
    arkadaslar uzantılarını deişmeyi bile marifet sayanlar varken biz İSTEDİGİMİZ gibi bir mail alacaz hemde çok kolay bir sekilde

    **once www.microsoft.com adresine giriyoruz
    **en asagıda MANAGE YOUR PROFİLE e tıklıyoruz
    **ordan yine asagı inip EDİT MY CONTACT a giriyoruz
    **sonra solda REGİSTER e veya sigN UP now a basıyoruz.
    **sonra da e-mail adresinin karsısına İSTEDİGİMİZ gibi bir adres yazıp formu dolduruyoruz..
    **Formu doldurduktan sonra karsımıza belirlerdigimiz mail adresi ve yanında bos bi kutu cıkıyor. O kutuya alternaTif MaiL adresi yazmıyorsunuz ! belirlediğiniz mail adresinin aynısını tekrar yapıyorsunuz ve Okey Liyorsunuz.

    Artık kendi isminize actıgınız Maili kullanabılırsınız ...

     

    Not: alıntıdır

     

     


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    doğrulanıyomu peki

    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    bu forumda vardı sanırım.... ayrıca iyiy hoş yazmışsında pekı nıcktekı e posta adresı dogrulanamadı yazısı ne olacak ? o e-posta dogrulanmadııgı surece bı boka yaramaz

    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    webmail filan yoksa yani epostalarımızı okuyamıyosak bii yaraağa yaramaz.

    msn de şöyle olcak örnek : nayt@tbt.com (e-posta adresi doğrulanmadı) bu ne aq :\


    sanılanın aksine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    sagol kardes aldim yeni e maili onemli degil eposta adresi

    bi de msnmdeki herkese birden mesaj atabilmeyi gosterseniz lutfen


    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    dikdatoraa bunu yazdı:
    -----------------------------

    sagol kardes aldim yeni e maili onemli degil eposta adresi

    bi de msnmdeki herkese birden mesaj atabilmeyi gosterseniz lutfen
    -----------------------------
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=42063 yea meen


    sanılanın aksine...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    aga nick deişmioo yalnızz !!onun bi çaresi yoq mu ?


    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek
    nicki hex editor yardımıyla değiştirebilirsiniz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    elmasekeri bunu yazdı:
    -----------------------------
    nicki hex editor yardımıyla değiştirebilirsiniz.
    -----------------------------

    o nerde hacıı =)


    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek
    winhex diye arat google da bulursun.sonra open ram den yap işte.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    elmasekeri bunu yazdı:
    -----------------------------
    winhex diye arat google da bulursun.sonra open ram den yap işte.
    -----------------------------
    abi yhaa bulamıom sen bulabiliosan link atabilir misin :S ??

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 16203 Toplam Mesaj: 17