folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder İstedigin Mail Adresinden İstedigin Kişiye Mail Atma !!!



İstedigin Mail Adresinden İstedigin Kişiye Mail Atma !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    sanane:

    index'i sağ tıkla -> kaynağı gör'den bakabilirsin hoca. mesajGonder.php'nin içeriği de bu : 

    <?php
                $adi=$_POST["isim"];
                $emailAdresi=$_POST["email"];
                $adres=$_POST["email2"];
                $konu=$_POST["konu"];
                $mesaj=$_POST["mesaj"];
                $kimden="From: $adi <$emailAdresi>";
               
                mail("$adres","$konu","$mesaj", "$kimden");
               
                echo ("Mesajınız gönderilmiştir sayın ".$adi.". Teşekkürler.<br><br><br>");
                echo ("Önceki sayfaya yönlendiriliyorsunuz..<br>");

    ?>

    yukarda meta ile bir önceki sayfaya yönlendirme var bir de..

    -------------

    @ SysTeMeRRoR:

    İsmi ve gönderen adresini dandik şeyler olarak yazma hoca, bir de öyle dene. Normal bir ad soyad ve düzgün bir mail adresi yazarsan düşmemesi lazım.

     


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilower
    ilower's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    JPriest bunu yazdı:
    -----------------------------
    Php ile karaladım bi şeyler, burdan bak bi istersen.
    -----------------------------
    harıkasın hocam bole bısı arıyodum supersın..

    Akıllı yatırımcı gerçekçidir. Kötümserlerden alır, iyimserlere satar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Olmayan bir mail üzerinden atarsan Junk'a direk düşer zaten.

    Bildiğim kadarıyla gelen mail'in dnsini resolve edip gerçekçiliğini gözden geçirim öyle İndex'e geçiriyorlar. 


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Olmayan bir mail üzerinden atarsan Junk'a direk düşer zaten.

    Bildiğim kadarıyla gelen mail'in dnsini resolve edip gerçekçiliğini gözden geçirim öyle İndex'e geçiriyorlar. 


    -----------------------------

    Hotmail'i denemedim ama gmail'de bu şekilde yolladığımda böyle görünüyor. Gelen kutusuna düşüyor, tr karakter problemi olmuyor, isim ve mail adresi de görüntüleniyor.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    JPriest bunu yazdı:
    -----------------------------
    Php ile karaladım bi şeyler, burdan bak bi istersen.
    -----------------------------

     

    daşşanı yesinler senin kanka :)

    ellerine sağlık


    yardırmak bizim işimiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    bi ara bilmemnegida vardi senin yazmanda iyi olmus bi ara pm atiyim de kaynak kodunu gönderiver hacim php konusunda pek bi bilgim yok. mantikini anliyim kodlardan en azindan :)

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    erbogan bunu yazdı:
    -----------------------------

    JPriest bunu yazdı:
    -----------------------------
    Php ile karaladım bi şeyler, burdan bak bi istersen.
    -----------------------------

     

    daşşanı yesinler senin kanka :)

    ellerine sağlık


    -----------------------------

    yok vazgeçtim ak bunu bebeler bile yapar ak sen gitte süt falan iç :)


    yardırmak bizim işimiz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    JPriest bunu yazdı:
    -----------------------------
    Php ile karaladım bi şeyler, burdan bak bi istersen.
    -----------------------------

    Hacı kendi adresime attım bir tane.Çok hoşuma gitti,on numarasın (=. . . .

    Siten de hoşuma gitti,


    -_-
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Eğer giriş  verileri filtre edilmezse "e-mail injection" yapılabilir.

    Buradan;

    http://www.thesitewizard.com/php/protect-script-from-email-injection.shtml 

    basit olarak veriler nasıl filtre edilir görebilirsiniz.

    *Gönderilen mail'le ilgili tüm bilgiler mail header'da yer alır. IP, gönderilme saati gibi.

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    bilindik varolan bi mail adresini kullanınca junk a düşmüyor

    :) mutluyum, huzurluyum
Toplam Hit: 9536 Toplam Mesaj: 26