İstediğiniz Bölümü Yazarmısınız
-
üniversiteye hzırlanan arkadaşlar hangi bölümü istediğinizi burda yazarmısınız
-
sayısal abi yazdımda zaten nickime ama bölüm derken üni bölümü diosan bil.mü ve odtü mat öretmenliği
-
ne yani şimdi burda kimse sınava girmiyomu
-
osınava girenler bu saatte uyuyor saate bak önce bi istersen
-
Gözüm yükseklerde değil ..
Tıp felan gelirse Yazarım Yada DAha Yukarısı -
Seni mi kıralım?
çukurova üniversitesi uçak yapımı teknolojisi. -
Ben sinava girdigimde niye girdigimi amacin ne oldugunu bile bilmiyordum :)...Tercihlerimi bile son gununde Ataturk Parkinda oturup gunesin altinda ucu kirik bir kalemle yaptim :)...Bilmem ne ve ne teknolojileri ogrt. bolumu gelmis :)..okuyoruz veya okuyor gibiyim iste :)...istedigim bir bolummuydu ? bilmem...hayata takiliyoruz bakalim...Cebimizde cuzdanla dogmadikki amk rahat rahat okuyalim 1030 ytl para yatiracaz okula amk :) katki kredisimi harcmi ne ondanda cikamadiki...universiteyi gozunuzde buyutmeyin ha...pislik ve salaklar toplulugu goreceksiniz gidince 40.000 ogrencinin icinden 100 tane harbi adam cikmaz...lumpen insanlar...hayati giyimde kusamda kari kiza yavsamakta sanan insanlar...zikinin derdinde herkes...bilim yuvalarinda bilim disinda herseyi bulacaksin eger bilincli hareket edersin sen bu yoldan alninin akiyla cikacaksin ;).Ama saka maka lisede falan ben hangi bolumu okumak isterdim diye falan sormadim kendimi hic millet cayir cayir ders calisirken ben son 1-2 haftada son 10 yilin oss sorularini cozup girmistim..ha yalan olmasin sinav sabahi 2004 oss cozuyordum bitirememsitim bile :) 2005 te sinava girmistim :).
-
kaldırım mühendisliği lan daha sınıfı geçemedim şu an ortalama yükseltme sınavından yeni çıktım....
-
ben walla fizik istiyorum 13 tane tercih yaptım 9 tane fizik
-
Ben sayısalım bilgisayarla ilgili bütün bölümleri yazcam ne gelirse ama en çok bilgisayar öğretmenliği istiyorum
Bu konuda nie msj yok diosan öss ye hazırlanan lar ın çoğu bilgisayarı bi kenara attı bende yakında öle yapcam inş -
ea bölümü
işletme veya iktisat veya çalışma ekonomisi düşünüyorum
Çukurova üni iktisadi idari bilimler fakültesi iktisat filan iyi olur yani. Acık sıcak memleket, veya tarımla uğraşırım :)
Toplam Hit: 1969 Toplam Mesaj: 12
