folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstediğiniz Bölümü Yazarmısınız



İstediğiniz Bölümü Yazarmısınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    üniversiteye hzırlanan arkadaşlar hangi bölümü istediğinizi burda yazarmısınız

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    sayısal abi yazdımda zaten nickime ama bölüm derken üni bölümü diosan bil.mü ve odtü mat öretmenliği
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ne yani şimdi burda kimse sınava girmiyomu

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    osınava girenler bu saatte uyuyor saate bak önce bi istersen

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Gözüm yükseklerde değil ..

    Tıp felan gelirse Yazarım Yada DAha Yukarısı

    eskilerden kim kaldı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    Seni mi kıralım?
    çukurova üniversitesi uçak yapımı teknolojisi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Ben sinava girdigimde niye girdigimi amacin ne oldugunu bile bilmiyordum :)...Tercihlerimi bile son gununde Ataturk Parkinda oturup gunesin altinda ucu kirik bir kalemle yaptim :)...Bilmem ne ve ne teknolojileri ogrt. bolumu gelmis :)..okuyoruz veya okuyor gibiyim iste :)...istedigim bir bolummuydu ? bilmem...hayata takiliyoruz bakalim...Cebimizde cuzdanla dogmadikki amk rahat rahat okuyalim 1030 ytl para yatiracaz okula amk :) katki kredisimi harcmi ne ondanda cikamadiki...universiteyi gozunuzde buyutmeyin ha...pislik ve salaklar toplulugu goreceksiniz gidince 40.000 ogrencinin icinden 100 tane harbi adam cikmaz...lumpen insanlar...hayati giyimde kusamda kari kiza yavsamakta sanan insanlar...zikinin derdinde herkes...bilim yuvalarinda bilim disinda herseyi bulacaksin eger bilincli hareket edersin sen bu yoldan alninin akiyla cikacaksin ;).Ama saka maka lisede falan ben hangi bolumu okumak isterdim diye falan sormadim kendimi hic millet cayir cayir ders calisirken ben son 1-2 haftada son 10 yilin oss sorularini cozup girmistim..ha yalan olmasin sinav sabahi 2004 oss cozuyordum bitirememsitim bile :) 2005 te sinava girmistim :).

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yeaarg
    yeaarg's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    kaldırım mühendisliği lan daha sınıfı geçemedim şu an ortalama yükseltme sınavından yeni çıktım....

    iyi adamım ben
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    ben walla fizik istiyorum 13 tane tercih yaptım 9 tane fizik

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ben sayısalım bilgisayarla ilgili bütün bölümleri yazcam ne gelirse ama en çok bilgisayar öğretmenliği istiyorum

    Bu konuda nie msj yok diosan öss ye hazırlanan lar ın çoğu bilgisayarı bi kenara attı bende yakında öle yapcam inş
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlmorA
    AlmorA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2006
    Erkek
    ea bölümü
    işletme veya iktisat veya çalışma ekonomisi düşünüyorum
    Çukurova üni iktisadi idari bilimler fakültesi iktisat filan iyi olur yani. Acık sıcak memleket, veya tarımla uğraşırım :)

    mat2yi 25 tane yapmadan HUKUK FAKÜLTESİ"ni KAZANAMAZSIN. Çalıııış.. mat1"i full yapsan nolacak git türev integral çöz. mına godumun
Toplam Hit: 1969 Toplam Mesaj: 12