İstik(B)Al Marşı ( Cem Yılmazdan )
-
deca saol hocam valla adam doru sölemiş ne ahcet bunun herkıtası bişiler anlatıo :S
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
silinmesine neden olan ki$i 2 saat kafami sitmi$ti o zaman :)
-----------------------------Hatirliom ,zorla konuyu kaldirtmislardi :))
-
Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
-
Posmort3m bunu yazdı:
-----------------------------
Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
-----------------------------
ne diyosun sen birader tbt'deki herkes vatanı için konuşur öle kkonular açıldıgında sen yazık falan diyemezsin sen sanıyosun izi iki yüzlümü lütfen dikkat et sözerine ortada milletin durumunu ortaya koyan bi marş var dalga geçmiyor kimse eminim herkes alcağı mesajı almıstır çıkıpta aradn öle bize ders vermeye kalkma lütfen... -
Bakma, dönmez şafak vakti yurttan kaçan o alçak
Dönmeyip Amerika'da, arlanmaksızın yaşayacak.
O benim milletimin hırsızıdır, yurdu soyacak,
Hortumladıkları benimdir, milletimindir ancak.
Çalma kurban olayım hepsini, ey hırslı çakal
Gariban halkımada bir pul, bırakacak kadar al
Olmaz sana götürdüğün paralar sonra helal
Hakkını vermezsen burdaki ortaklarının behemalŞu iki mesajımı silen arkadaşlar şu kıtaları okusun.
Başka da birşey demiyorum.
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
Posmort3m bunu yazdı:
-----------------------------
Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
-----------------------------
ne diyosun sen birader tbt'deki herkes vatanı için konuşur öle kkonular açıldıgında sen yazık falan diyemezsin sen sanıyosun izi iki yüzlümü lütfen dikkat et sözerine ortada milletin durumunu ortaya koyan bi marş var dalga geçmiyor kimse eminim herkes alcağı mesajı almıstır çıkıpta aradn öle bize ders vermeye kalkma lütfen...
-----------------------------
Kimse ye ders vermiyorum..sadece eleştiri dahi olsa paylasımından rahatsız oldugmu belirtmek için yazdım -
Posmort3m bunu yazdı:
-----------------------------lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
Posmort3m bunu yazdı:
-----------------------------
Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
-----------------------------
ne diyosun sen birader tbt'deki herkes vatanı için konuşur öle kkonular açıldıgında sen yazık falan diyemezsin sen sanıyosun izi iki yüzlümü lütfen dikkat et sözerine ortada milletin durumunu ortaya koyan bi marş var dalga geçmiyor kimse eminim herkes alcağı mesajı almıstır çıkıpta aradn öle bize ders vermeye kalkma lütfen...
-----------------------------
Kimse ye ders vermiyorum..sadece eleştiri dahi olsa paylasımından rahatsız oldugmu belirtmek için yazdım
-----------------------------
rahatsız oldun tamam olabilrsin sonuçta herzaman mükemmel olmus çok iyi falan demene gerek yok ama hepiniz milliyetçi oluyosunuz falan dedin ondan yazdım bende o cevabı nese kardeş uzataalım konu dağılmasın -
bu adamı seviyorum ya paylaşım için sağol kardeş...
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------Bakma, dönmez şafak vakti yurttan kaçan o alçak
Dönmeyip Amerika'da, arlanmaksızın yaşayacak.
O benim milletimin hırsızıdır, yurdu soyacak,
Hortumladıkları benimdir, milletimindir ancak.
Çalma kurban olayım hepsini, ey hırslı çakal
Gariban halkımada bir pul, bırakacak kadar al
Olmaz sana götürdüğün paralar sonra helal
Hakkını vermezsen burdaki ortaklarının behemalŞu iki mesajımı silen arkadaşlar şu kıtaları okusun.
Başka da birşey demiyorum.
-----------------------------
İki msjını silen kim ya:| amk deca bile birinden şikayetci anlamadım bu konuyu sildiren kim:| hayalet mi var amk tarikatta?
