folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstik(B)Al Marşı ( Cem Yılmazdan )



İstik(B)Al Marşı ( Cem Yılmazdan )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    deca saol hocam valla adam doru sölemiş ne ahcet bunun herkıtası bişiler anlatıo :S

    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------
    silinmesine neden olan ki$i 2 saat kafami sitmi$ti o zaman :)
    -----------------------------

    Hatirliom ,zorla konuyu kaldirtmislardi :)) 


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya  ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    Posmort3m bunu yazdı:
    -----------------------------
    Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya  ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
    -----------------------------
    ne diyosun sen birader tbt'deki herkes vatanı için konuşur öle kkonular açıldıgında sen yazık falan diyemezsin sen sanıyosun izi iki yüzlümü lütfen dikkat et sözerine ortada milletin durumunu ortaya koyan bi marş var dalga geçmiyor kimse eminim herkes alcağı mesajı almıstır çıkıpta aradn öle bize ders vermeye kalkma lütfen...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Bakma, dönmez şafak vakti yurttan kaçan o alçak
    Dönmeyip Amerika'da, arlanmaksızın yaşayacak.
    O benim milletimin hırsızıdır, yurdu soyacak,
    Hortumladıkları benimdir, milletimindir ancak.


    Çalma kurban olayım hepsini, ey hırslı çakal
    Gariban halkımada bir pul, bırakacak kadar al
    Olmaz sana götürdüğün paralar sonra helal
    Hakkını vermezsen burdaki ortaklarının behemal

    Şu iki mesajımı silen arkadaşlar şu kıtaları okusun.

    Başka da birşey demiyorum.

     


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Posmort3m bunu yazdı:
    -----------------------------
    Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya  ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
    -----------------------------
    ne diyosun sen birader tbt'deki herkes vatanı için konuşur öle kkonular açıldıgında sen yazık falan diyemezsin sen sanıyosun izi iki yüzlümü lütfen dikkat et sözerine ortada milletin durumunu ortaya koyan bi marş var dalga geçmiyor kimse eminim herkes alcağı mesajı almıstır çıkıpta aradn öle bize ders vermeye kalkma lütfen...
    -----------------------------
    Kimse ye ders vermiyorum..sadece eleştiri dahi olsa paylasımından rahatsız oldugmu belirtmek için yazdım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    Posmort3m bunu yazdı:
    -----------------------------

    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Posmort3m bunu yazdı:
    -----------------------------
    Saolun Saolun bununla da dalga gectiniz ya  ne diyim helal olsun..........Teror konusu acılınca bakıyom hepiniz milliyetci kesliyorsunuz bole konularda salla nolcak dimi???Kulturumuz piç olmus biz sahip cıkmassak kim cıkcak hacı ondan sonra her sehit haberi geldikten sonra konusmayın bole....onlar o istiklal marsı için o bayrak için oluyorlar yazık be yazık.....
    -----------------------------
    ne diyosun sen birader tbt'deki herkes vatanı için konuşur öle kkonular açıldıgında sen yazık falan diyemezsin sen sanıyosun izi iki yüzlümü lütfen dikkat et sözerine ortada milletin durumunu ortaya koyan bi marş var dalga geçmiyor kimse eminim herkes alcağı mesajı almıstır çıkıpta aradn öle bize ders vermeye kalkma lütfen...
    -----------------------------
    Kimse ye ders vermiyorum..sadece eleştiri dahi olsa paylasımından rahatsız oldugmu belirtmek için yazdım


    -----------------------------
    rahatsız oldun tamam olabilrsin sonuçta herzaman mükemmel olmus çok iyi falan demene gerek yok ama hepiniz milliyetçi oluyosunuz falan dedin ondan yazdım bende o cevabı nese kardeş uzataalım konu dağılmasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    White_AnGeR
    White_AnGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    bu adamı seviyorum ya paylaşım için sağol kardeş...

    Bugünü Yaşadın Yarının Varmı. Gençligine Güvenme Ölen Hep İhtiyarmı... (Hz. MEVLANA)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    8mm bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bakma, dönmez şafak vakti yurttan kaçan o alçak
    Dönmeyip Amerika'da, arlanmaksızın yaşayacak.
    O benim milletimin hırsızıdır, yurdu soyacak,
    Hortumladıkları benimdir, milletimindir ancak.


    Çalma kurban olayım hepsini, ey hırslı çakal
    Gariban halkımada bir pul, bırakacak kadar al
    Olmaz sana götürdüğün paralar sonra helal
    Hakkını vermezsen burdaki ortaklarının behemal

    Şu iki mesajımı silen arkadaşlar şu kıtaları okusun.

    Başka da birşey demiyorum.

     


    -----------------------------
    İki msjını silen kim ya:| amk  deca bile birinden şikayetci anlamadım bu konuyu sildiren kim:| hayalet mi var amk tarikatta?

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
Toplam Hit: 3115 Toplam Mesaj: 20