İşyerinden Msn Giremiyorum
-
Şuan da açık gece bende gitmişti ve şuana kadarda girmedi... Şimdi giriyor tekrar dene istersen Msn kaynaklı sanırım...
-
HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Ultrasurf ile açılmadığına emin misin ?
İlk önce ultrasurf u aç... Sonra IE nin bağlantı ayarlarına bak..
proxy ayarlarının 127.0.0.1 ve portun 9666 olması lazım
Sonra Msn ye geç
Yeni versiyon MSN lerde IE nin bağlantı ayarları kullanıyor. Bu yüzden herhangi bir şey yapmana gerek yok bence.
Eğer Eski versiyon msn kullanıyor isen, onun da bağlantı ayarlarını yukarıdaki gibi yapacaksın.
Yani proxy deyip 127.0.0.1 yapıp portu 9666 yapacaksın.
Ben yaklaşık 6 ay önce böyle yöntemle başka bir arkadaşımı MSN ye sokmuştum.
Kolay gele..
-----------------------------arkadaslar yardımlarınız için tesekkürler ama sorun cözülmedi yani hucam ultra sörf indirdim calışmadı oda zaten 9666 portunu kullanıyor ıe de porx ayarını değiştirdim bağlantı gidiyor yani şimdi işyerindeyim zaten ie girebiliyorum mozilla devre dısı kaldı msn girilmiyor web dende girilmiyor ayrıca sohbet sitelerine giriyorum ama sohbet kanalları acılmıyor ,
dj_alper toprağam yaho webten girebildim msn ama ondada aynı sorun sadece girebiliyorum oturum acılmıyor,
benim düşümcem modeme sabit ip verilmiş zaten değiştirdimmi iternet bağlantı gidiyor işyerinin modemi değiştirmişler eski bi marka modem takmışlar msn chat gibi kulanılan portları kapatmıslar webmesenger gibi sitelerin hepsini engelemişler, off hacılar lütfen yardım edin nasıl bir cözüm bulmak gerek,
-
pidgin i indir onu dene trillian var onu indir dene olmadi iloveim.com dan web messengeri kullan bu kadar :)
-
Blitz bunu yazdı:
-----------------------------
pidgin i indir onu dene trillian var onu indir dene olmadi iloveim.com dan web messengeri kullan bu kadar :)
-----------------------------hocam veb ten mesenger hiçbirisine girmiyor kaldıki ultra sörf gibi program bile calışmadı porx sitelerinden web mesengır e girdim oturum actım ama işte sorun burda oturum acılmıyor.
yine arastırıyorum pidgin ve diğerini saolasın.
-
usb calısıyosa linuxun slax surumu var onu flasha kur usbden baslat işte sana sonsuz ozgurluk :)
-
evet hocam usb calışıyor calısıyorda dediğini yapsam bile sorun cözülmez mantıken yine aynı bağlantı yine aynı modemden girecem nette burda diğer pc lerdede giriyorum aynı sorun yani ne oldusa modemi değiştirdiler sabit ip atmışlar genel merkezden ki izmirden direk bizim pc lere girebilmek için yapmışlar bu düzenlemeyi galiba bütün iş modemde,
-
Atillla bunu yazdı:
-----------------------------
HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Ultrasurf ile açılmadığına emin misin ?
İlk önce ultrasurf u aç... Sonra IE nin bağlantı ayarlarına bak..
proxy ayarlarının 127.0.0.1 ve portun 9666 olması lazım
Sonra Msn ye geç
Yeni versiyon MSN lerde IE nin bağlantı ayarları kullanıyor. Bu yüzden herhangi bir şey yapmana gerek yok bence.
Eğer Eski versiyon msn kullanıyor isen, onun da bağlantı ayarlarını yukarıdaki gibi yapacaksın.
Yani proxy deyip 127.0.0.1 yapıp portu 9666 yapacaksın.
Ben yaklaşık 6 ay önce böyle yöntemle başka bir arkadaşımı MSN ye sokmuştum.
Kolay gele..
-----------------------------arkadaslar yardımlarınız için tesekkürler ama sorun cözülmedi yani hucam ultra sörf indirdim calışmadı oda zaten 9666 portunu kullanıyor ıe de porx ayarını değiştirdim bağlantı gidiyor yani şimdi işyerindeyim zaten ie girebiliyorum mozilla devre dısı kaldı msn girilmiyor web dende girilmiyor ayrıca sohbet sitelerine giriyorum ama sohbet kanalları acılmıyor ,
dj_alper toprağam yaho webten girebildim msn ama ondada aynı sorun sadece girebiliyorum oturum acılmıyor,
benim düşümcem modeme sabit ip verilmiş zaten değiştirdimmi iternet bağlantı gidiyor işyerinin modemi değiştirmişler eski bi marka modem takmışlar msn chat gibi kulanılan portları kapatmıslar webmesenger gibi sitelerin hepsini engelemişler, off hacılar lütfen yardım edin nasıl bir cözüm bulmak gerek,
-----------------------------Konuyu o kadar karışık anlatıyorsun ki ben bir türlü anlamadım :)
Şimcik, sorduklarıma teker teker cevap ver.
Ultrasurf u açtın, IE proxy ayarlarından 127.0.0.1 yapıp portu 9666 yaptıktan sonra IE ile herhangi bir web sitesine girebiliyor musun giremiyor musun ? onun bir cevabını ver..
EDİT : Şimdi yazdıklarını tekrar okudumda, Ultrasurf çalışmıyor demişsin, ultrasurf un connected olması için az bekle, eğer ultrasurf server ine bağlanamazsa sizin networkcular sizin ağı bayağı sağlama bağlamışlar gibi görünüyo ..
